SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Bol_Wan het volgende:
deze verveelt anders nog lang niet![]()
GoedeMIDDAG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is geen hit, het is een gimmickquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van het land dat hitjesland heet
Nou sorry, maar dit vergelijken met Kane of Destine kan echt nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:22 schreef alors het volgende:
dit of Kane of Destine wordt megahit, allemaal even kut.
ze lieten het origineel laatst horen en ik merkte weinig verschil op, behalve dat vertyfte BARBRA STREISANDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is geen hit, het is een gimmick
andere nummer is aNYway, denk dat jij inderdaad Like A G6 van de Far East Movement bedoeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
"meneer bernal"
en over duck sauce....ik vinnen nog steeds, maar dat andere nummer vind ik vetter...kan er ff niet opkomen.....like a g6 ofzo?
nj,a ik formuleerde verkeerd. ik bedoelde meer dat ik de nummers wel een beetje in tzelfde straatje vind, like a g6 en barbra streisandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
andere nummer is aNYway, denk dat jij inderdaad Like A G6 van de Far East Movement bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |