Dat was epischquote:
wtf? bij welk programma/omroep/zender was dit? ik heb hard gelachenquote:
Ik dacht Veronica of Yorin ofzo... Het was iig heel grappig, staan nog heel veel meer grappige dingen van op youtubequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wtf? bij welk programma/omroep/zender was dit? ik heb hard gelachen
zijn de gasten van new kids.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wtf? bij welk programma/omroep/zender was dit? ik heb hard gelachen
Zo makkelijk is het niet om zonder ingewikkelde computer programma`s te mixenquote:
Nou, ik heb 'vroeger' toch betere mixen gehoord. De eerste paar nummers waren 'gemixt' omdat het volgende nummer per ongeluk te vroeg werd ingestartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om zonder ingewikkelde computer programma`s te mixen
Uiteraard,maar niemand haalt `t ook bij Ben Liebrandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'vroeger' toch betere mixen gehoord.
en de bijbehorende film (schemer) wil ik graag zien maar Pathé besluit em niet te vertonen.....daar zit ik dan met mn Pathe Unlimited...:squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
+1quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Zing ik toch per ongeluk "alle joden zijn homo"![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
zal die nieuwe minister Rosenthal leuk vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
@michielveenstra
Net gelogd: Dit jaar wil ik maar één Sinterklaaskado http://bit.ly/abVVEd!
![]()
Haha, gok dat zijn eerste taak als minister niet het forumwijd screenen van FOK! zal zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zal die nieuwe minister Rosenthal leuk vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |