Dankzij mij natuurlijkquote:
Eauw, eauw...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef Bol_Wan het volgende:
begint goed deze top 5, ik ben benieuwd welk nummer het weer gaat verneuken
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef JandeHoop het volgende:RT @DanielleHermans: Red alert op twitter! Please RT! RT @eenjurk: Iemand moet deze klootzakken kennen!! http://yfrog.com/693v8j RT
Dat is de meeste kansloze actie van het jaar. Nu al. Ten eerste, die foto is al oud, want met een magnetron kun je nog betere foto's makne, en ten tweede, iedereen kan toch zien dat dat geen Europeanen zijn?quote:
Bah. Het gore lef van die gastjes. Kapotschieten en niet te zuinig ookquote:
ik heb geen beter camera op mijn telefoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat is de meeste kansloze actie van het jaar. Nu al. Ten eerste, die foto is al oud, want met een magnetron kun je nog betere foto's makne, en ten tweede, iedereen kan toch zien dat dat geen Europeanen zijn?
Allright, dan laten we dat achterwegen, maar als je naar die gasten kijkt kun je toch met een beetje mensenkennis zien dat dat waarschijnlijk geen Nederlanders zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik heb geen beter camera op mijn telefoonen ik heb in mijn straat alleen al vier mensen wonen die daar redelijk op lijken dus het kan voor hetzelfde geld gister zijn gemaakt
Vooruit, de kans is inderdaad groot dat het geen Nederlanders zijn, daar heb je gelijk in. Maar het zou zo kunnenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Allright, dan laten we dat achterwegen, maar als je naar die gasten kijkt kun je toch met een beetje mensenkennis zien dat dat waarschijnlijk geen Nederlanders zijn?
Schijnen uit Mexico te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |