Zeker de weten! Cain > Brock any day! Maar dat settelen we dan na UFC 120 wel, oke?quote:
Cain is eigenlijk soort Carwin, bruut en hard...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Is Cain zo goed ja? Heb hem volgens mij nooit zien vechten. Ik weet alleen dat Brock een sloopkogel is.
Cain slaat veel en veel minder hard. Dat is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Cain is eigenlijk soort Carwin, bruut en hard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Precies!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef Dacide het volgende:
TVPtje
Mooi dat dit alweer nummero 50 is... proficiat vaste forumbroeders!
Cain velasquez gaat deze keer echt winnen van Brock... ik voel het echt aan mijn water!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:As expected UFC 125 will kick off the 2011 fight season when UFC lightweight champ Frankie Edgar (13-1 MMA, 8-1 UFC) rematches Gray Maynard (10-0 MMA, 8-0 UFC) in a championship main event on Jan 1.
Additionally, top-ranked heavyweights Shane Carwin (12-1 MMA, 4-1 UFC) and Roy Nelson (15-5 MMA, 2-1 UFC) meet in the co-main event of the New Year's Day show.
The event, which takes place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, was formally announced during today's new "UFC Ultimate Insider" episode.
The pay-per-view event also features a recently reported lightweight bout between Clay Guida (27-11 MMA, 7-5 UFC) and Takanori Gomi (32-6 MMA, 1-1 UFC).
Tickets for the Sin City show go on sale Oct. 23. (Stay tuned to MMAjunkie.com for further details, including pre-sale dates.)
Edgar and Maynard, of course, met once before, and it was the current challenger who came out on top. In that fight at UFC Fight Night 13 in 2008, Maynard delivered Edgar his lone career defeat.
However, Edgar bounced back with a pair of decision wins over Hermes Franca and former champ Sean Sherk, as well as a submission win over Matt Veach, and was awarded a title shot against then-champion B.J. Penn. Despite seemingly insurmountable odds against him, Edgar defeated Penn in a hotly contested UFC 112 decision and then did it again in more dominant fashion in August during a rematch at UFC 118.
Maynard, meanwhile, followed up his win over Edgar with a five consecutive decision victories over a murderers row of opponents in Rich Clementi, Jim Miller, Roger Huerta, Nate Diaz and Kenny Florian. Despite his undefeated record, the Michigan State University wrestler was passed over in favor of Edgar for the first shot at Penn.
Carwin hasn't fought since UFC 116, when he suffered a second-round submission loss to heavyweight champ Brock Lesnar. Carwin nearly ended the fight in the first round with a vicious barrage of punches, but Lesnar survived and then capitalized on a quickly fading Carwin to secure an arm-triangle choke and defend his title. Prior to the loss, the former interim champ had posted 12 consecutive wins, all of which came via first-round stoppage.
Like Carwin, Nelson also looks to rebound from a recent high-profile loss. The former IFL champion won "The Ultimate Fighter 10," which he entered as a heavy favorite, by knocking out Brendan Schaub in the finale. He then posted a 39-second knockout of Stefan Struve. But in a fight that UFC president Dana White said would earn the winner a title shot, Nelson dropped a decision to fast-rising Junior Dos Santos at UFC 117.
Guida, meanwhile, recently rebounded from a pair of losses to Diego Sanchez and Florian with submission wins over Shannon Gugerty at UFC on Versus 1 and Rafael dos Anjos at UFC 117. He now looks for his first three-fight win streak since he swept Samy Schiavo, "TUF 6" winner Mac Danzig and "TUF 5" winner Diaz from 2008-2009.
Gomi, a former Shooto and PRIDE champion once considered the world's best lightweight fighter, recently rebounded from a submission loss to Florian in his UFC debut with a swift, 64-second knockout of Tyson Griffin at UFC on Versus 2. The Japanese fighter now has won three of his past four fights.
The latest UFC 125 card now includes:
MAIN CARD
Champ Frankie Edgar vs. Gray Maynard (for lightweight title)
Shane Carwin vs. Roy Nelson
Takanori Gomi vs. Clay Guida
Chris Leben vs. Brian Stann*
Nate Diaz vs. Dong Hyun Kim*
PRELIMINARY CARD
Thiago Silva vs. Brandon Vera*
Phil Baroni vs. Brad Tavares*
Antonio McKee vs. Jacob Volkmann*
* - Not officially announced
Frankie Edgar 115 lbsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tevens TVP
ik zie alleen de main card staan op de streams om 21.00 uur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:
It sure can!!
Voor ik het vergeet.. de prelims beginnen al over 23 minuten.
Als iemand ooit eens een stream live wil kijken dan is dit wel het moment zou ik zeggen
wowquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:
It sure can!!
Voor ik het vergeet.. de prelims beginnen al over 23 minuten.
Als iemand ooit eens een stream live wil kijken dan is dit wel het moment zou ik zeggen
Beetje onduidelijk van mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie alleen de main card staan op de streams om 21.00 uur.
SPOILER: UFC_120Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ik had het ook niet verwacht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest nog niet gezien, is het de moeite?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:Wat ik op MF las is het niet echt de moeite. Hoop dat volgende week knallen wordt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest nog niet gezien, is het de moeite?
![]()
Zelf was ik ook in de PTA, had kaartjes gewonnen dus het was lekker gratis. Leuke avond gehad, aantal mooie partijen gezien![]()
Alleen jammer dat de line up behoorlijk was veranderd en Marloes haar gevecht niet doorging.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
UFC 120quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-10-2010 15:03:06 ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die Browne wil ik weleens tegen Anderson Silva zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Dat altijd ja, maar dat is iedereen zo gewend dat het niet meer uitmaakt lijkt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:25 schreef Fenomeno het volgende:
Leuk een MMA topic, ik volg de K1 al een tijdje en sinds kort ook de UFC en zal dit topic vanaf nu in de gaten gaan houden en af en toe mijn zegje doen
Die player wordt bij mij niet ondersteuntquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:35 schreef THEFXR het volgende:
Arianny Celeste Playboy video shoot
http://www.mmamania.com/2(...)-playboy-video-shoot
no pussy for youquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die player wordt bij mij niet ondersteunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Tnx, nice!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:35 schreef THEFXR het volgende:
Arianny Celeste Playboy video shoot
http://www.mmamania.com/2(...)-playboy-video-shoot
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, nice!![]()
Hier de playboy: Nog mooier!
Terechte reactiequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
haha iedereen boos op Danathere's something new.
ESPN liet in hun ticker de results van UFC 120 zien tjidens college football, lang voordat het event
in America op tv te zien was. Duizenden MMA fans werden dus door ESPN gespoiled. Maar goed zo werkt
het nou eenmaal als een event plaats vind buiten Amerika.
Dus Dana tweet naar zijn 1.2 miljoen volgers dat ze niet bij hem moeten klagen maar bij ESPN.
Klopt, Dana heeft daar niets mee te maken. Er zijn nu vervolgens wel een hoop journalisten die weer boos zijn op Dana.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Terechte reactie
Wat kan Dana eraan doen dat ESPN iets doet
lekkere kop, mooi lichaam,maar ben tegen fake tits.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, nice!![]()
Nee, maar ik bedoel.. Dana zegt ga maar klagen bij ESPN!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Terechte reactie
Wat kan Dana eraan doen dat ESPN iets doet
Uberhaupt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.. Dana zegt ga maar klagen bij ESPN!
Dat doen je toch niet, ben godverdomme blij dat ESPN uberhaupt MMA covert.
Dna en zijn grote muil..
Wat moet hij anders zeggen dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.. Dana zegt ga maar klagen bij ESPN!
Dat doen je toch niet, ben godverdomme blij dat ESPN uberhaupt MMA covert.
Dna en zijn grote muil..
Thanks!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, nice!![]()
Daar schaar ik mij ook wel bij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekkere kop, mooi lichaam,maar ben tegen fake tits.
+1quote:
Dat gaat in de VS echt niet werken hoor. Daar lopen de tickers continu door en door. Daar is waarschuwen voor spoilers echt totaal onmogelijk. Je ziet ze echt overal langskomen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, Dana heeft daar niets mee te maken. Er zijn nu vervolgens wel een hoop journalisten die weer boos zijn op Dana.
De NOS lost dat in Nederland heel simpel op bij voetbal op zondagmiddag. Er komt een aankondiging dat de voetbaluitslagen voorbij komen, dan kan je zelf beslissen of je wegkijkt of niet. Als ze het in de studio verklappen dan kondigen ze het ook (meestal) aan, dus zelfde verhaal. Geen idee hoe of wat dat bij ESPN gaat, maar spoilers zonder waarschuwing is dus wel zeer k*t!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekkere kop, mooi lichaam,maar ben tegen fake tits.
ik schop haar naar jou toequote:Op maandag 18 oktober 2010 07:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk... Je schopt haar je nest uit. Sorry Arianny, je bent lekker, ik snap dat je me het stoom uit m'n oren wilt neuken, maar je tieten he... Die zijn nep, dus helaas!
Ben je dan ook tegen make-up?
Nee, Cain zal dat doen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 06:22 schreef DanHardy het volgende:
Brock gaat deze partij tegen Cain met relatief gemak winnen.
Absoluut niet mee eens, tegen Carwin had het zeer weinig gescheeld of hij had verloren. Als een paar stoten doorkwamen of zijn gezicht nog meer in puin lag dan was het afgelopen. Carwin had één stoot nodig om Brock compleet weg te laten rennen en in de foetus houding te gaan liggen.quote:Cain had het met zijn pillowhands nog knap moeilijk tegen Kongo. Cain heeft dan van de geest van Nog. gewonnen, maar dat maakt hem voor mij voorlopig nog geen kampioen. Brock is een beest en hij heeft tegen Carwin laten zien dat je hem misschien aan het wankelen kunt krijgen, maar dat daadwerkelijk winnen van Brock vrijwel onmogelijk is.
Die twee zeker, maar ik acht Cain, Carwin en misschien Werdum ook niet kansloos!quote:Ik denk dat momenteel alleen Fedor en Overeem een goede kans maken om van Brock te winnen.
Kijk het nog eens, Brock wist precies wat er aan de hand was. Ja hij werd ontzettend hard geraakt en hij reageerde er verkeerd op maar het is compleet terecht dat het gevecht niet gestopt was toen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Fyodor het volgende:
Absoluut niet mee eens, tegen Carwin had het zeer weinig gescheeld of hij had verloren. Als een paar stoten doorkwamen of zijn gezicht nog meer in puin lag dan was het afgelopen. Carwin had één stoot nodig om Brock compleet weg te laten rennen en in de foetus houding te gaan liggen.
Ik zeg ook niet dat het gevecht gestopt had moeten worden, is ook terecht dat het doorging. Maar met Carwin bovenop je aan het stoten is er weinig voor nodig en het is over...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kijk het nog eens, Brock wist precies wat er aan de hand was. Ja hij werd ontzettend hard geraakt en hij reageerde er verkeerd op maar het is compleet terecht dat het gevecht niet gestopt was toen.
Een jaar geleden had Cain echt moeite met de gatekeeper van de HW divisie. Ik zie hem weliswaar per partij beter worden en ik geloof ook dat hij kampioen kan worden in de toekomst, maar in een jaar van moeite met Kongo naar winnen van Brock is denk ik een brug te ver.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gevecht gestopt had moeten worden, is ook terecht dat het doorging. Maar met Carwin bovenop je aan het stoten is er weinig voor nodig en het is over...
Edit: was boven me al gezegd door AmerikaanseTopsport![]()
Brock had moeite met Herring. Sommige mensen zijn gewoon lastig te finishen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Een jaar geleden had Cain echt moeite met de gatekeeper van de HW divisie. Ik zie hem weliswaar per partij beter worden en ik geloof ook dat hij kampioen kan worden in de toekomst, maar in een jaar van moeite met Kongo naar winnen van Brock is denk ik een brug te ver.
Hoe zie jij dat?
genoeg gepraat en gehyped idd, hij moet maar weer eens wat laten zien!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef Paxlie het volgende:
Het is Tito, die hyped om gehaat te worden
Ik denk dat hij Hamill kan pakken, anders is het einde verhaal.
Tja ik denk er dus anders over... We zullen het zondag wel zien of Cain klaar voor Brock was!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Een jaar geleden had Cain echt moeite met de gatekeeper van de HW divisie. Ik zie hem weliswaar per partij beter worden en ik geloof ook dat hij kampioen kan worden in de toekomst, maar in een jaar van moeite met Kongo naar winnen van Brock is denk ik een brug te ver.
Hoe zie jij dat?
Het wordt episch!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja ik denk er dus anders over... We zullen het zondag wel zien of Cain klaar voor Brock was!
Heb er in ieder geval heeeel veel zin in!
quote:"Listen, when I get done whooping your ass, I'm gonna do drink a Corona and eat a burrito just for your Hispanic heritage. How about that?"
I like, wordt een beetje moe van dat hispanic gejank. Goed voor de sport, maar verderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Brock Lesnar's respons on the 'first Mexican HWC' angle.
[..]
quote:"And another worthy, great, honorable company supporting fighters banned from the UFC. Thank you for making a tough road even tougher."
sponsor mag niet sponsoren.quote:
kan aan mij liggen ziet er fake uit, eerste raakt die niet echt vol, maar valt die achterover omdat die uit balans valt omdat die gast in rode broekje zijn been loslaat.. En bij de 2de KO valt die niet naar linksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Klote man, mijn telefoon kan die spoilertags niet aan. Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Hij is zo wazig dat hij gewoon hilarisch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Duidelijk.“@Alistairovereem: Fedor saying that I don't want to fight him, makes you wonder where he gets his information from mmm M-1 maybe?? Hahah”
quote:zijn mouthpieceOp vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
TUF: wat was dat groene achter de oor van Stevens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Heeft al meerdere keren gezegd dat Siyar toekomstig champion zal worden in grote organisatie.Check Nederland 2, tomorrow 23 okt at 16:00!!! There will be a short documentary on @SiyarTheGreat! The program is called GONZO."
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zoveel respect voor die GSP gekregen, zijn controle en respect voor zowel zijn tegenstanders als de sport in het algemeen is gewoon bewonderenswaardig
fights:DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:nee, te laatOp zaterdag 23 oktober 2010 05:33 schreef roepdeman het volgende:
MAG IK NOG EEN KEER CAPS GEBRUIKEN???
quote:Hij heeft inderdaad een contract met Strikeforce, al een tijdje geleden getekend. Die gast heeft echt potentie, heb hem dus laatst in het echt in actie gezien. Hoewel ik hem nog niet zo vaak heb gezien doet hij me een beetje denken aan Gegard Mousasi qua stijl. Ben echt benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Ubereem
[..]
Heeft al meerdere keren gezegd dat Siyar toekomstig champion zal worden in grote organisatie.
Daarnaast dacht ik pas gelezen te hebben dat hij binnenkort met fights in de US begint.
kijken dus!!
quote:Mijn gevoel gaat hierin mee.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:50 schreef Paxlie het volgende:
Brock Lesnar (No. 1 HW) vs. Cain Velasquez (No. 4 HW)
Jake Shields (No. 3 MW, No. 8 PFP) vs. Martin Kampmann (No. 6 WW)
Paulo Thiago (No. 7 WW) vs. Diego Sanchez
Tito Ortiz vs. Matt Hamill
Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga
Court McGee vs. Ryan Jensen
Patrick Cote vs. Tom Lawlor
Michael Guymon vs. Daniel Roberts
Sam Stout vs. Paul Taylor
Gilbert Yvel vs. Jon Madsen
Dongi Yang vs. Chris Camozzi
quote:Dan ga ik daar dan maar in mee.Alistairovereem:
My ufc pick for tonight: I'm going for Brock but Cain got a good chance of beating Brock, so tuff choice..
quote:Mij ook, al geloof ik wel dat hij Madsen hard KO gaat schoppen!!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb toch maar geen geld gezet op Gilbert, mij te riskant
quote:Laten we het hopen, 2-7 (1 NC) in Pride en 0-2 in UFC. Daar mag wel weer eens een double-u bij.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mij ook, al geloof ik wel dat hij Madsen hard KO gaat schoppen!!
quote:als ie verliest, exit heOp zaterdag 23 oktober 2010 23:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het hopen, 2-7 (1 NC) in Pride en 0-2 in UFC. Daar mag wel weer eens een double-u bij.
quote:Mijn sterretjeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Happel het volgende:
Brock Lesnar vs. Cain Velasquez - 1ste round TKO
Jake Shields vs. Martin Kampmann - 2nd round submission
Paulo Thiago vs. Diego Sanchez - 1ste round TKO
* Tito Ortiz vs. Matt Hamill - decision
Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga - 3rd round TKO
Court McGee vs. Ryan Jensen - decision
Patrick Côté vs. Tom Lawlor - decision
Gilbert Yvel vs. Jon Madsen - 1ste round TKO
Dongi Yang vs. Chris Camozzi - decision
quote:ik moet helaas nog steeds een nieuwe laptop kopen, anders had ik wel gekeken.
quote:Als iemand een goede stream weet?
quote:ik heb Gilbert en Kampmann in een comboOp zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb toch maar geen geld gezet op Gilbert, mij te riskant
quote:is illegaal, doe het in pm ofzo maar hier kan echt niet anders krijgen we gezeikOp zondag 24 oktober 2010 00:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Als iemand een goede stream weet?
quote:is niet zo imo.Op zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef DanHardy het volgende:
Overigens wat me altijd opvalt is dat het zichtsveld
van 90% van de toeschouwers gewoon ruk is. Eigenlijk alleen vlakbij de kooi heb je goed zicht. Betaal je 300 dollar zie je nog weinig! Maar ja is natuurlijk een mooie ervaring...
quote:Heb je gelijk in, ik ga ook niet naar Duitsland dit jaar.. belachelijk matige card.Op zondag 24 oktober 2010 00:31 schreef DanHardy het volgende:
Je ziet inderdaad een hoop schermen hangen, maar kan me voorstellen dat vanwege het gaas, het zicht wat wazig is...maar wel gaaf om keer mee te maken. Duitsland vind een veeeel te magere card. Jammer maar helaas, dan maar keer londen of usa
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 121, Yvel vs. Madsenhelaas gemist, alsnog laptop geregeld. Nu aan het kijken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 24 oktober 2010 10:29 schreef n00cL30n het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
YvelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
YvelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brock - CainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tito OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brock - CainTito vs. Liddell wil Dana niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende shot at the title staat al vast. Junior Dos Santos.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:10 schreef Fokski het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
[ Bericht 80% gewijzigd door DanHardy op 24-10-2010 18:53:38 ]
quote:Je spoiler staat niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al zeer goede UFC!
[ Bericht 7% gewijzigd door Opgezwollenlever op 24-10-2010 22:03:28 ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:15 schreef JohnnyQuid het volgende:Nog even spoilers gebruiken a.u.b.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hier te zien:Jalal Bouzamour en Ersin Kiris gaan op onderzoek naar zaken en activiteiten die op de een of andere manier omstreden zijn. Ze proberen zoveel mogelijk mee te maken in verschillende onbekende werelden, subculturen en gemeenschappen. Door zich onder te dompelen, door zoveel mogelijk zelf te ondergaan en mee te doen met de mensen die ze ontmoeten, schetsen ze een intiem beeld van het Nederland dat je gewoonlijk niet ziet. Jalal dompelt zich onder in de wereld van de vechtsporten. Deugt dit wereldje nou of niet? In veel landen, vooral in Azië en Amerika, zijn vechtsporten erg populair. De kampioenen worden op handen gedragen. Maar in Nederland staat de sport in een kwade reuk. De Amsterdamse burgemeester van der Laan noemt de vechtsportgala's zelfs netwerkbijeenkomsten voor criminelen. Wat bezielt de vechters om deze keiharde sport te beoefenen? Jalal volgt de strijd op leven en dood tijdens de eerste ronde van de World Series, een groot gala in de Amsterdamse Passengers Terminal. Hij trekt met de vechters op, traint met ze mee en volgt hun voorbereidingen. Kickbokser Murthel Groenhart is een grote belofte. Siyar Bahadurzada is al drie keer wereldkampioen MMA (kickboksen met technieken van judo en jujitsu); hij knokt voor de hoofdprijs van de World series van 150.000 Dollar. Zakaria Tijarti is pas achttien, maar nu al bijna net zo goed als zijn vijf vechtende broers, allemaal kampioenen. Presentatie: Jalal Bouzamour, Ersin Kiris.
quote:hèhè, je had het helemaal juist voorspeld idd! Netjes!Op zondag 24 oktober 2010 23:17 schreef Fyodor het volgende:
Cain vs Brock:
IN YOUR FACE heren!![]()
I told you so!!!!![]()
Voor de rest helemaal eens met wat Fokski zegt!
quote:LOL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Volgens mij ook heel veel sauna bezoek...Op maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef DanHardy het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was met Shields en het cutten van gewicht. Schijnt dat hij in de laatste 24 uur nog 15 pounds moest cutten. Hoe is dat mogelijk? Hoe makn ze die cut? Plaspillen ofzo?
quote:Ik begrijp er ook niks van. Snap niet hoe hij aan die paarse band gekomen is. Dat zijn basistechnieken die je je eerste trainingen vaak al krijgt. Hij ligt er altijd bij als een plank.Op maandag 25 oktober 2010 07:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Gilbert Yvel is een kalende vetzak geworden. Hij kan beter z'n kop helemaal kaal scheren zoals Madsen, z'n haar is nu te lang zodat die kale plek opvalt.
Hoe kan het dat hij een BJJ paarse band bezit maar eenmaal op de grond niets laat zien? Waarom is hij niet voor een closed guard gegaan zodat Madsen minder bewegingsruimte had? Waarom is hij niet naar z'n knieeen gerold om daarna een been van Madsen te grijpen? Volgens mij wel redelijk basic stuff voor iemand met een paarse band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen Schnee
[ Bericht 6% gewijzigd door incognitoomuch op 25-10-2010 11:55:41 ]
quote:Reden?Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
Brock zou hebben gezegd dat er gestopt moest worden... Werd niet bevestigd door Cain in de PC, maar het zou goed kunnen...
quote:Ja, allicht. Maar ik dacht dat hij misschien een blessure op liep.Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat ie de tering in werd gemept wellicht?
quote:Ja... Een snee op zijn wang ter grote van een uitloper van de Grand Canyon...Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, allicht. Maar ik dacht dat hij misschien een blessure op liep.
quote:Mwoah. Heb grotere gezien. Als dat alles was..Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja... Een snee op zijn wang ter grote van een uitloper van de Grand Canyon...
quote:Ik zeg: de Schnee van Sonnen op zijn voorhoofd tegen de match tegen Marquard.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mwoah. Heb grotere gezien. Als dat alles was..
quote:Ik ook, maar goed dit was wel een nasty plek ook, wellicht ook nog breuk in oogkas? Zo maar mogelijk en misschien kan Brock dus toch niet zo goed incasseren als dat het gevecht met Carwin deed geloven...Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mwoah. Heb grotere gezien. Als dat alles was..
quote:Lol, nice!Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef McNulty het volgende:
Leuke quote van sherdog.
carwin drew the blueprint
cain built the house
JDS will do the interior decorating
ubereem will then move in
quote:Daar wil ik ook wel met mijn kop in een triangle hangen!Op maandag 25 oktober 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nu is het me pas echt duidelijk! Na deze MMA instructievideo!
quote:en dat is Overeem?Op maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Juist er is maar 1 man "baddest man on the planet"
quote:Of acteren in een re-make van Rocky als Ivan Drago, de snee heeft hij alOp maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd terecht in de beveiliging
quote:AmenOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Juist er is maar 1 man "baddest man on the planet"
quote:Want? Ik vind hem zielig worden... 4 jaar geen winst en blessures. Wellicht tijd om iets anders te doen.
quote:Ik zie als ik naar Brock kijk vooral een reusachtige goede worstelaar, maar meer ook niet. Hij incasseert niet goed omdat zijn boksvaardigheden slecht zijn. Hij laat alles doorkomen en rent als een kip zonder kop naar achteren als hij geraakt wordt. Kop naar onderen en dus niet meer kunnen zien waar de klappen vandaan komen. Gebrek aan ervaring lijkt me, tegelijkertijd verbazingwekkend dat dat mogelijk is op zo'n niveau.Op maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed dit was wel een nasty plek ook, wellicht ook nog breuk in oogkas? Zo maar mogelijk en misschien kan Brock dus toch niet zo goed incasseren als dat het gevecht met Carwin deed geloven...
quote:Tito had machida bijna gesubmit.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Want? Ik vind hem zielig worden... 4 jaar geen winst en blessures. Wellicht tijd om iets anders te doen.
quote:StefanStruve Stefan Struve
Photoshop that bitch McCorkle and put it on the internet, the best one will get my UFC gloves after I knock that bitch out!! Bring it!!!
quote:10. Stefan Struve was once invited to a "cock fight." He was very excited to go until he found out there would be chickens there.
9. Stefan Struve lasted longer with Junior Dos Santos than he does with a woman.
8. Stefan Struve's favorite pre-fight meal is macaroni and dick.
7. Stefan Struve's drug test after his fight against Christian Moorecraft showed elevated levels of testosterone. He was let off the hook, however, when it was discovered that he's still technically going through puberty.
6. Stefan Struve might have me by 4 inches standing up, but I've got him by 6 inches laying down. And my dick is only 7 inches long.
5. Stefan Struve is just further proof that Sean McCorkle the best looking man over 6'6" on the planet.
4. Stefan Struve is expected to become a spokesman for Nike this fall when they plan on launching their first line of wooden shoes. The shoe is rumored to be called the "Air Maple".
3. Stefan Struve gave up on a professional basketball career at age 16 to pursue a career playing a sport he was actually good at. When he found out that "grab ass" wasn't technically considered a sport, he decided to give MMA a shot.
2. Stefan Struve couldn't make a Korean wife submit.
1. Stefan Struve once took his car to a mechanic to have the transmission fixed. Said Struve about the incident, "The guy really screwed me...........then he charged me a bunch to fix my car after that"
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha lol @ Struve. McCorkle ownt hem wel:
[..]
quote:interactie met fans = goed voor de businessOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heerlijk die opm... Wel zwak dat Struve dan met een fotosoep oproep komt...
quote:Ja, maar een zwakke comeback... Dan heb je het echt niet zelf verzonnen!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
interactie met fans = goed voor de business
Dus dat is juist slim
quote:Kos won een beslissing van Daley, in de laatste 30 minuten heeft hij een aantal niet-zo-aardige dingen tegen Daley gezegd (was tijdens een stukje LnP). Toeter gaat na de derde ronde, ref haalt ze omhoog en Daley geeft een suckerpunch aan Kos. Die zich vervolgens weer aanstelde. Daley is daarop gecut door de UFC en komt als het aan Dana ligt nooit meer terug.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Was die actie nou ook met Koscheck & Daley..?
quote:Ik vind het wel een beetje triest. Tito won sinds 2000 zes titelgevechten op rij, verloor van 2 grootheden en won daarna nog eens 5 partijen achter elkaar. Daarna vier keer op rij niet kunnen winnen van top contenders, maar nu ook verloren van Hamill. Misschien heeft Hamill gelijk en is Tito te old school gebleven. Ik zie hem ook geen grote partij meer winnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
haha leuk een relletje.
As for Tito, de man zal nooit meer een high profiled match winnen..
quote:Zegt hij, maar Dana geeft iedereen een tweede kans.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kos won een beslissing van Daley, in de laatste 30 minuten heeft hij een aantal niet-zo-aardige dingen tegen Daley gezegd (was tijdens een stukje LnP). Toeter gaat na de derde ronde, ref haalt ze omhoog en Daley geeft een suckerpunch aan Kos. Die zich vervolgens weer aanstelde. Daley is daarop gecut door de UFC en komt als het aan Dana ligt nooit meer terug.
quote:Dat mag ik hopen mocht Daley zo ver komen. Anders is het ook wel erg hypocriet als je wel een Yvel in dienst neemt in de UFC.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zegt hij, maar Dana geeft iedereen een tweede kans.
quote:20 november zien we Karo Parisyan weer terug in de UFC, lijkt me dat Daley op een gegeven moment ook weer aan de bak mag (mits hij goed presteert in Strikeforce).Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen mocht Daley zo ver komen. Anders is het ook wel erg hypocriet als je wel een Yvel in dienst neemt in de UFC.
quote:I hope so, maar zijn cardio zag er ook niet goed uit tegen Hamill en dat was imo 1 van zijn sterkste punten.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef roepdeman het volgende:
Tito vs. Rashad --- Vrij gelijkwaardig
Tito vs. Machida -- Geen slechte pot!
Tito vs. Hamill ----- Hield het langer vol dan chuck liddell tesamen in zijn laatste paar gevechten.
Tito kan hangen met mensen uit de top tien en wordt niet KO geslagen door iemand met een gebroken arm. Hij gaat nog wel een high profile iemand van kaliber verslaan.
He is still the man.
quote:En dus... De politie zou hebben gezegd dat Badr er wel was en dus hem willen oppakken? Agentje verkeerd gegokt oid?De voor zware mishandeling gezochte K1-vechter Badr Hari komt naar verwachting deze week terug naar Nederland.
Dat bevestigt zijn manager Simon Rutz tegen AT5 naar aanleiding van een tweet van organisator It's Showtime, waarvan Rutz eigenaar is. "We hebben goede berichten dat Badr later deze week terug is", aldus Rutz.
Maandagavond liet It's Showtime op Twitter weten dat Hari onderweg is naar Nederland. Hari's advocaat Bénédicte Ficq liet dinsdagochtend nog weten het bericht "te bevestigen noch te ontkennen."
Badr Hari wordt door de politie gezocht in verband met de zware mishandeling van een portier van club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. Hij is hoofdverdachte in die zaak.
De K1-vechter ontkent dat hij iets met de zaak te maken heeft, maar vluchtte wel naar Marokko.
De portier van Blinq liet afgelopen weekend nog weten dat hij door de politie onder druk is gezet om aangifte te doen tegen Hari. Volgens hem was de vechter op de bewuste avond niet in de club.
quote:De portier is omgekocht lijkt me eerder een redelijke verklaring.Op woensdag 27 oktober 2010 09:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dus... De politie zou hebben gezegd dat Badr er wel was en dus hem willen oppakken? Agentje verkeerd gegokt oid?
Raar verhaal!
quote:Badr houdt zich behalve mishandeling bezig met criminele zaakjes?Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De portier is omgekocht lijkt me eerder een redelijke verklaring.
Verder is dat niet het enige. Er zijn ook nog wat russen die iets met Badr willen 'bespreken'
quote:Me too. Een hele goede, technische K-1 vechter. Het schijnt dat hij ook al behoorlijk lang op de grond traint, dus wie weet kan hij één van de weinige succesvolle K-1 vechters in het MMA worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:29 schreef n00cL30n het volgende:
Ben ook erg benieuwd hoe Saki het gaat doen in MMA. Hij is in ieder geval heel hard aan het trainen, dus wie weet?
quote:Brendan SchaubOp woensdag 27 oktober 2010 12:48 schreef Hooidraad het volgende:
Jammer, ben benieuwd wie er tegenover Nelson wordt gezet. Frank Mir misschien?
quote:Stonden minder dan een jaar geleden nog tegenover elkaar...
quote:Maar Schaub is gegroeid, heeft net Gonzaga in elkaar gerost. Comeback story hype bladieblaOp woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Stonden minder dan een jaar geleden nog tegenover elkaar...
Frank Mir zou idd kunnen.
quote:Mir heeft net een wanprestatie tegen CC neergezet...Op woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Stonden minder dan een jaar geleden nog tegenover elkaar...
Frank Mir zou idd kunnen.
quote:Hari heeft dit in een ver verleden al eens geprobeerd. Standup ging goed, maar toen het naar de grond ging, was het een bekeken pot.Op woensdag 27 oktober 2010 10:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Me too. Een hele goede, technische K-1 vechter. Het schijnt dat hij ook al behoorlijk lang op de grond traint, dus wie weet kan hij één van de weinige succesvolle K-1 vechters in het MMA worden.
Ben zeer benieuwd naar de K-1 WGP finals in december!
quote:Hari traint nog wel af en toe BJJ, waarom zou je iets trainen als je er nooit wat mee gaat doen?Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hari heeft dit in een ver verleden al eens geprobeerd. Standup ging goed, maar toen het naar de grond ging, was het een bekeken pot.
Hari werd heel snel gesubmit en vanaf dat moment heeft hij geen MMA met grondgevecht meer gedaan.
En -_Tommy_- thanks man! (Nog een paar minuutjes in de dl te gaan.
quote:Nice, thanks!Op woensdag 27 oktober 2010 18:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de liefhebbers... Heb in mijn DropBox een instructievideo van Fedor gezet! Wel leuk om te zien! Laat hem erin staan tot vrijdag!
Beste is rechtermuis en opslaan!
[ afbeelding ]
quote:Goed punt!Op woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hari traint nog wel af en toe BJJ, waarom zou je iets trainen als je er nooit wat mee gaat doen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[freefight]
![]()
Da's geen vechtsport, maar gewoon veredeld straatvechten![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Freefight/MMA![]()
Zo'n Shaolin Kung Fu gast klapt er zo 5 tegelijk neer.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef Crazykill het volgende:
Freefight op 1?
Dat is geeneens een echte vechtsport man.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef BiMeWet het volgende:
Braziliaans jiujitsu... "oh kom jongens we gaan met zn allen rollen op een mat"..
Ninjutsu, dát is een echte vechtsport. OFtewijl: de vaardigheid van de ninja.
Doe het alweer 19 jaar met plezier, en hak gemiddelde hakbar-familie de grond in als ze vervelend doen.
[/opschep modus]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef xstatic1975 het volgende:
Denk je nou echt dat shaolin monnikken mee gaan doen aan K-1 of Pride of UFC?![]()
Op straat maken ze iedere willekeurige freefighter helemaal af man
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef raptorix het volgende:
Freefigh/MMA is zowiezo weer een combinatie van vechtsporten dus zowiezo bullshit.
quote:dat soort dingen moet je gewoon niet lezenOp woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
Dit topic, stelletje experts
Top 10 vechtsporten
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Dat is niet te vergelijken. Hari viel op het laatste moment in voor Manhoef, zonder enige MMA ervaring. Logisch dat hij gesubmit werd. Saki traint al veel langer op de grond en is veel beter voorbereid.Op woensdag 27 oktober 2010 18:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hari heeft dit in een ver verleden al eens geprobeerd. Standup ging goed, maar toen het naar de grond ging, was het een bekeken pot.
Hari werd heel snel gesubmit en vanaf dat moment heeft hij geen MMA met grondgevecht meer gedaan.
quote:Een beetje rollen op de grond maakt je nog niet een fatsoenlijke MMA-vechter. Ja, Saki kan een "Manhoef" worden die gewoonweg tekort komt omdat hij geen noemenswaardige grondkwaliteiten maar ik wordt er niet warm of koud van. Ja, als hij in het Europees circuit gaat mee draaien of een uitgekozen vechter in Japan voor zich krijgt dan kan het wellicht nog iets worden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken. Hari viel op het laatste moment in voor Manhoef, zonder enige MMA ervaring. Logisch dat hij gesubmit werd. Saki traint al veel langer op de grond en is veel beter voorbereid.
Bizar trouwens dat Hari af en toe BJJ traint, aangezien hij zelf heeft aangegeven dat MMA maar niets is (knuffelen etc) na een gevecht van Alistair.
quote:Kimbo is gecut door de UFC omdat hij in al zijn gevechten wel de hype had, maar geen deuk in een pakje boter kon slaan...Op donderdag 28 oktober 2010 00:52 schreef Valentine_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met kimbo? Heb 't lang niet meer gevolgd.
quote:Meen je nietOp donderdag 28 oktober 2010 10:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kimbo is gecut door de UFC omdat hij in al zijn gevechten wel de hype had, maar geen deuk in een pakje boter kon slaan...
quote:Denk ook wel dat als hij jonger was begonnen hij goed was geweest. Mooie persoonlijkheid had ie ook wel. Je zag hem met TUF ook beter worden met trainen, alleen hij was nog meer de hype dan de vechter.Op donderdag 28 oktober 2010 14:11 schreef Valentine_ het volgende:
Ow, bedankt voor de info!
Maar toch... van de straat naar dit..
De meeste mensen hebben ook een verkeerde vooroordeel van hem.
In een interview vertelde hij dat hij straat vechten niet deed om de grote jongen uit te hangen maar omdat hij juist de grote jongens wou aanpakken, hij wou laten zien dat zelfs de sterke jongens verliezen
Ik denk dat als ie nog jong was geweest en een goede training had gehad hij heel veel zou kunnen bereiken, nu is ie ''over-aged''.
Misschien is hij niet de beste maar wel mijn favoriete vechter ooit!
quote:HilarischOp woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
Dit topic, stelletje experts
Top 10 vechtsporten
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
quote:Ik heb ook wel respect voor de manier waarop Kimbo de stap naar het legale MMA heeft geprobeerd te maken, maar gezien zijn leeftijd (en talent?) zal hij nooit een goede professionele MMA vechter worden. Als hij slim is gaat hij een paar gevechten in Japan doen of desnoods pro wrestling daar, die Jappen zijn er dol op. Neemt hij een paar vette cheques mee naar huis en kan hij z'n kinderen weer voeden.Op donderdag 28 oktober 2010 14:11 schreef Valentine_ het volgende:
Ow, bedankt voor de info!
Maar toch... van de straat naar dit..
De meeste mensen hebben ook een verkeerde vooroordeel van hem.
In een interview vertelde hij dat hij straat vechten niet deed om de grote jongen uit te hangen maar omdat hij juist de grote jongens wou aanpakken, hij wou laten zien dat zelfs de sterke jongens verliezen
Ik denk dat als ie nog jong was geweest en een goede training had gehad hij heel veel zou kunnen bereiken, nu is ie ''over-aged''.
Misschien is hij niet de beste maar wel mijn favoriete vechter ooit!
quote:Tja... hilarisch en kansloos tegelijkertijd. Valt maar weer op dat heel veel mensen hun eigen vechtsport gigantisch overschatten en tegelijkertijd zeer weinig van andere vechtsporten afweten.Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat soort dingen moet je gewoon niet lezen
quote:Tof
quote:The winner of an upcoming WEC title fight between champion Ben Henderson and challenger Anthony Pettis will meet the winner of an upcoming UFC title fight between champion Frankie Edgar and challenger Gray Maynard.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:17 schreef roepdeman het volgende:
HaaHaa! That's gonna shake up the Lightweight Rankings!!! Lightweight is echt een prachtige divisie, ik kan dan ook niet wachten tot Aldo zich erin gaat mengen!!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:24 schreef Armani XL het volgende:
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |