lekkere kop, mooi lichaam,maar ben tegen fake tits.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, nice!![]()
Hier de playboy: Nog mooier!
Nee, maar ik bedoel.. Dana zegt ga maar klagen bij ESPN!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Terechte reactie
Wat kan Dana eraan doen dat ESPN iets doet
Uberhaupt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.. Dana zegt ga maar klagen bij ESPN!
Dat doen je toch niet, ben godverdomme blij dat ESPN uberhaupt MMA covert.
Dna en zijn grote muil..
Wat moet hij anders zeggen dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.. Dana zegt ga maar klagen bij ESPN!
Dat doen je toch niet, ben godverdomme blij dat ESPN uberhaupt MMA covert.
Dna en zijn grote muil..
Thanks!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, nice!![]()
Hier de playboy: Nog mooier!
Daar schaar ik mij ook wel bij.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekkere kop, mooi lichaam,maar ben tegen fake tits.
+1quote:
Dat gaat in de VS echt niet werken hoor. Daar lopen de tickers continu door en door. Daar is waarschuwen voor spoilers echt totaal onmogelijk. Je ziet ze echt overal langskomen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, Dana heeft daar niets mee te maken. Er zijn nu vervolgens wel een hoop journalisten die weer boos zijn op Dana.
De NOS lost dat in Nederland heel simpel op bij voetbal op zondagmiddag. Er komt een aankondiging dat de voetbaluitslagen voorbij komen, dan kan je zelf beslissen of je wegkijkt of niet. Als ze het in de studio verklappen dan kondigen ze het ook (meestal) aan, dus zelfde verhaal. Geen idee hoe of wat dat bij ESPN gaat, maar spoilers zonder waarschuwing is dus wel zeer k*t!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekkere kop, mooi lichaam,maar ben tegen fake tits.
ik schop haar naar jou toequote:Op maandag 18 oktober 2010 07:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk... Je schopt haar je nest uit. Sorry Arianny, je bent lekker, ik snap dat je me het stoom uit m'n oren wilt neuken, maar je tieten he... Die zijn nep, dus helaas!
Ben je dan ook tegen make-up?
Nee, Cain zal dat doen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 06:22 schreef DanHardy het volgende:
Brock gaat deze partij tegen Cain met relatief gemak winnen.
Absoluut niet mee eens, tegen Carwin had het zeer weinig gescheeld of hij had verloren. Als een paar stoten doorkwamen of zijn gezicht nog meer in puin lag dan was het afgelopen. Carwin had één stoot nodig om Brock compleet weg te laten rennen en in de foetus houding te gaan liggen.quote:Cain had het met zijn pillowhands nog knap moeilijk tegen Kongo. Cain heeft dan van de geest van Nog. gewonnen, maar dat maakt hem voor mij voorlopig nog geen kampioen. Brock is een beest en hij heeft tegen Carwin laten zien dat je hem misschien aan het wankelen kunt krijgen, maar dat daadwerkelijk winnen van Brock vrijwel onmogelijk is.
Die twee zeker, maar ik acht Cain, Carwin en misschien Werdum ook niet kansloos!quote:Ik denk dat momenteel alleen Fedor en Overeem een goede kans maken om van Brock te winnen.
Kijk het nog eens, Brock wist precies wat er aan de hand was. Ja hij werd ontzettend hard geraakt en hij reageerde er verkeerd op maar het is compleet terecht dat het gevecht niet gestopt was toen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Fyodor het volgende:
Absoluut niet mee eens, tegen Carwin had het zeer weinig gescheeld of hij had verloren. Als een paar stoten doorkwamen of zijn gezicht nog meer in puin lag dan was het afgelopen. Carwin had één stoot nodig om Brock compleet weg te laten rennen en in de foetus houding te gaan liggen.
Ik zeg ook niet dat het gevecht gestopt had moeten worden, is ook terecht dat het doorging. Maar met Carwin bovenop je aan het stoten is er weinig voor nodig en het is over...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kijk het nog eens, Brock wist precies wat er aan de hand was. Ja hij werd ontzettend hard geraakt en hij reageerde er verkeerd op maar het is compleet terecht dat het gevecht niet gestopt was toen.
Een jaar geleden had Cain echt moeite met de gatekeeper van de HW divisie. Ik zie hem weliswaar per partij beter worden en ik geloof ook dat hij kampioen kan worden in de toekomst, maar in een jaar van moeite met Kongo naar winnen van Brock is denk ik een brug te ver.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gevecht gestopt had moeten worden, is ook terecht dat het doorging. Maar met Carwin bovenop je aan het stoten is er weinig voor nodig en het is over...
Edit: was boven me al gezegd door AmerikaanseTopsport![]()
Brock had moeite met Herring. Sommige mensen zijn gewoon lastig te finishen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Een jaar geleden had Cain echt moeite met de gatekeeper van de HW divisie. Ik zie hem weliswaar per partij beter worden en ik geloof ook dat hij kampioen kan worden in de toekomst, maar in een jaar van moeite met Kongo naar winnen van Brock is denk ik een brug te ver.
Hoe zie jij dat?
genoeg gepraat en gehyped idd, hij moet maar weer eens wat laten zien!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef Paxlie het volgende:
Het is Tito, die hyped om gehaat te worden
Ik denk dat hij Hamill kan pakken, anders is het einde verhaal.
Tja ik denk er dus anders over... We zullen het zondag wel zien of Cain klaar voor Brock was!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Een jaar geleden had Cain echt moeite met de gatekeeper van de HW divisie. Ik zie hem weliswaar per partij beter worden en ik geloof ook dat hij kampioen kan worden in de toekomst, maar in een jaar van moeite met Kongo naar winnen van Brock is denk ik een brug te ver.
Hoe zie jij dat?
Het wordt episch!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja ik denk er dus anders over... We zullen het zondag wel zien of Cain klaar voor Brock was!
Heb er in ieder geval heeeel veel zin in!
quote:"Listen, when I get done whooping your ass, I'm gonna do drink a Corona and eat a burrito just for your Hispanic heritage. How about that?"
I like, wordt een beetje moe van dat hispanic gejank. Goed voor de sport, maar verderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Brock Lesnar's respons on the 'first Mexican HWC' angle.
[..]
quote:"And another worthy, great, honorable company supporting fighters banned from the UFC. Thank you for making a tough road even tougher."
sponsor mag niet sponsoren.quote:
kan aan mij liggen ziet er fake uit, eerste raakt die niet echt vol, maar valt die achterover omdat die uit balans valt omdat die gast in rode broekje zijn been loslaat.. En bij de 2de KO valt die niet naar linksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |