Maar het moet wel een beetje kloppen, ik zie nergens een Kung fu gozer in k1, PRIDE of UFCquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Maar zo'n top 10 is subjectief, dus het slaat nergens op. Of kijken ze naar welke sport de meeste mensen doen en naar kijken?
Dat is ook niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef ikhouvannoodles het volgende:
. Het is igg.: 3 Muay Thai, 2 Braziliaans Jijutsu en op 1 Freefight/MMA.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef ikhouvannoodles het volgende:
ik doe zelf aan freefight
maak hem nou niet boosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Da's geen vechtsport, maar gewoon veredeld straatvechten![]()
dat was idd die ik zocht van t israelische legerquote:
na een tijdje trigger happy te zijn geweest is het leeg en moet jij snel hem neermeppen voordat ie kan herladenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef postmortum het volgende:
wat heb je aan veachtsporten als er iemand met een ak-47 voor je staat?
En jij denkt dat ze dat bij Kung Fu niet doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef ikhouvannoodles het volgende:
In het Amerikaanse leger wordt trouwens heel veel MMA geleerd (MMA is het zelfde als freefight alleen andere naam). Het goeie aan MMA of Muay Thai/ kickboksen is niet alleen de no-nonsens technieken maar er wordt ook heel veel gespart. Dan ga je trijdens de training echt een potje knokken met je tegenstander. Na een paar maanden kan je echt wel een tegen een stootje als je onverwachts geklapt wordt. Je staat dan gelijk weer op om je tegenstander terug te klappen.
als ik dan met een taser aankom?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
na een tijdje trigger happy te zijn geweest is het leeg en moet jij snel hem neermeppen voordat ie kan herladen![]()
trap met voorste voet van binnen naar buiten zijn/haar hand met taser weg, gevolgd door bijv een 2e trap. vergelijkbaar met mesaanvallen, een taserquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
als ik dan met een taser aankom?
niet als ik hem aaklikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:19 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
trap met voorste voet van binnen naar buiten zijn/haar hand met taser weg, gevolgd door bijv een 2e trap. vergelijkbaar met mesaanvallen, een taser
Idd opschepmodus. Voor wat betreft Braziliaans Jiu Jitsu weet je niet waar je het over hebt. Het is niet ALLEEN op de grond overleven maar ook in staande positie enz.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef BiMeWet het volgende:
Braziliaans jiujitsu... "oh kom jongens we gaan met zn allen rollen op een mat"..
Ninjutsu, dát is een echte vechtsport. OFtewijl: de vaardigheid van de ninja.
Doe het alweer 19 jaar met plezier, en hak gemiddelde hakbar-familie de grond in als ze vervelend doen.
[/opschep modus]
En dat in de plaats van Temptation Islandquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Gisteren was er z'on programma op Veronica over de top10 vechtsporten, leek me wel leuk enzo(ik doe zelf aan freefight). Er klopte alleen geen ene reet van
, op 3 Muay Thai
, 2 Karate
en op 1 shoalin Kung Fu
. Wie heeft deze lijst gemaakt
? Vast z'on nerd die de hele dag bruce lee , jet li enzo. in het veronica archief kijkt
. Het is igg.: 3 Muay Thai, 2 Braziliaans Jijutsu en op 1 Freefight/MMA.
![]()
Klacht: Nerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |