Ja, leuk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
gaan wij naast elkaar wonen
heeft almere meteen een heel groen hart met al ons grond waar we onze eigen gras verbouwen
Trage haas, dakenniet Duzquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al zolang geen lapo's meer gehad.
Wheheheheehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had echt geen flauw idee waar je het over had
niet zo heel veelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe vol zit jullie portemonnee met pasjes?
Oh, zoals op de lounge-seat met chocoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik sta vaak in relaxstand kuikie.
Ja zo, zoals ik dat kan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, zoals op de lounge-seat met choco, stom niet aan gedacht
Vol en als ik er een aantal uithaal dan is hij slap, te ver uit"gedeukt"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe vol zit jullie portemonnee met pasjes?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vol en als ik er een aantal uithaal dan is hij slap, te ver uit"gedeukt"
ik moet er zelfs wat zinloze pasjes in laten zitten, anders dreigen anderen te los te zitten en er uit te vallenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vol en als ik er een aantal uithaal dan is hij slap, te ver uit"gedeukt"
Ja precies dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet er zelfs wat zinloze pasjes in laten zitten, anders dreigen anderen te los te zitten en er uit te vallen
koop een nieuwe en laat de onzinnige van begin af aan eruit hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet er zelfs wat zinloze pasjes in laten zitten, anders dreigen anderen te los te zitten en er uit te vallen
Das ook altijd stress, voordat ik eentje heb die de indeling heeft zoals ik wilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
[..]
koop een nieuwe en laat de onzinnige van begin af aan eruit he
Slaap lekker schaapjequote:
vrouw hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das ook altijd stress, voordat ik eentje heb die de indeling heeft zoals ik wil
Ik heb altijd jaaaaaaaaaren dezelfde tot hij kapot gaat
Welneequote:
true, en dan maar kiezen welke aan moet hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WelneeMeeste vrouwen hebben er genoeg, net als schoenen 100 paar
Jouw haar zit altijd goed, dat wil ik ook welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
true, en dan maar kiezen welke aan moet he
maar tbh hebben mannen t wel makkelijker. wij zitten altijd goed. vrouwen kijken anders naar elkaar
tondeuse kopen en je bent erquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw haar zit altijd goed, dat wil ik ook wel
Staat me niet zo goedquote:
ik om de zoveel tijd. mijn haar gaat niet langer dan de 3 mmquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Een tondeuse, daarvoor moet ik terug naar toen ik 11 of 12 was. Zal ik niet snel meer doen.
Ik ben er wel aan ontsnapt toen Nederland geen wereldkampioen werd.
bij mij gewoon op standje 0quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ik om de zoveel tijd. mijn haar gaat niet langer dan de 3 mm
Oeiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er wel aan ontsnapt toen Nederland geen wereldkampioen werd.
Ja, is primaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar ik weet niet eens of lang haar je uberhaupt wel staat he
Dat idee heb ik ook. Maar dan val ik nog meer op dan ik al doe. Daarom doe ik het niet zo snel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei![]()
Volgens mij staat het je wel prima
yeah kuikentje kaalscherenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kunt het goed hebben. Volgende meet ga ik het bevestigen.
Waarom val je dan nog meer op?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Maar dan val ik nog meer op dan ik al doe. Daarom doe ik het niet zo snel.
quote:
hehehehe, met een tondeuse? jij slavendrijverquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je mag m'n tuin als toekomstige buurman wel maaien
jij kent dr?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hele mooie haartjes.
Ik drink vaak warme choco en eet een lekker speculaasje bij haar op de bank.quote:
Nee, volgens mij maakt het weinig uit, je hebt nu toch niet ook een enorme bos krullenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn lengte, mijn rossige haar. Een vrolijke kop.
ah iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik drink vaak warme choco en eet een lekker speculaasje bij haar op de bank.
Nee het speciale gras moet maar minimaal bijgewerkt wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe, met een tondeuse? jij slavendrijver
Ik heb mijn oom als voorbeeld. Het zou goed kunnen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij maakt het weinig uit, je hebt nu toch niet ook een enorme bos krullen
En vrolijk is juist leukEn rossig ook
Trusten Gomiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd
en dan ga je dr niet met een tondeuse aanvallen idd.
maar ik ga jullie verlaten en lekker op de bank laten ploffen
trusten vast en tot laters
Onee he....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:11 schreef Bellatrix het volgende:
Heel mijn rechteroor is verdoofd en de pijn begint steeds erger te worden. Morgen naar de dokter en ik ben heel bang dat ik niet kan komen.
Waarom eigenlijk morgen pas naar de dokter als je zoveel last hebt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:11 schreef Bellatrix het volgende:
Heel mijn rechteroor is verdoofd en de pijn begint steeds erger te worden. Morgen naar de dokter en ik ben heel bang dat ik niet kan komen.
Toen ik net wakker werd was de pijn echt onuitstaanbaar, terwijl het de dagen ervoor nog wel te doen was. Ik had de dokter al gebeld maar die zei dat ik gewoon goed moest blijven druppelen en strepsils in moest nemen. En de dokter zit voor vandaag vol, kom er niet meer tussen dus ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk morgen pas naar de dokter als je zoveel last hebt?
Onuitstaanbare pijn is toch een spoedje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen ik net wakker werd was de pijn echt onuitstaanbaar, terwijl het de dagen ervoor nog wel te doen was. Ik had de dokter al gebeld maar die zei dat ik gewoon goed moest blijven druppelen en strepsils in moest nemen. En de dokter zit voor vandaag vol, kom er niet meer tussen dus ja.
Het gaat op en af. Net toen ik wakker werd was het hels, nu is het alweer aan het afzwakken. Maar slikken doet echt zo'n pijn niet normaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onuitstaanbare pijn is toch een spoedje?
Nog steeds erg?
Hoop echt dat het snel overgaat, alhoewel een ontsteking wel ff kan durenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat op en af. Net toen ik wakker werd was het hels, nu is het alweer aan het afzwakken. Maar slikken doet echt zo'n pijn niet normaal.
Het duurt al zo'n 4 dagen, ze zeggen dat het vaak maar 5 dagen duurt en daarna minder wordt.. hopen dan maar. Ik wil echt zo fokking graag komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop echt dat het snel overgaat, alhoewel een ontsteking wel ff kan duren
Wij hopen met jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het duurt al zo'n 4 dagen, ze zeggen dat het vaak maar 5 dagen duurt en daarna minder wordt.. hopen dan maar. Ik wil echt zo fokking graag komen.
Je vertrouwt je wekker niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:00 schreef Avey het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer slapen maar dan weet ik dat ik me dan weer verslaap... eigenlijk hoef ik er nog lang niet uit
Miranda goedemorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik wil blijven liggen, maar moet er nu echt uit ". Ben al Laat
Ik vertrouw mezelf nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je vertrouwt je wekker niet?
Ik zou het wel weten
Doucheze dan maarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vertrouw mezelf niet
Ik ga douchen.
Dudequote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:29 schreef Koen66 het volgende:
Nog minder vrouwen dan wheeeeeeehhhhh
Kom je dan bij mij in bed liggen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik me ga ziek melden of niet..
Jaaaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij in bed liggen?
School...dan moet je gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Maar ik moet belangerijke dingen op school doen.. TWIJFELLLL
Jaa, maar ik moet iets regelen, want anders moet ik straks 1031 euro schoolgeld betalen.. terwijl ik maar 1 dag in de week naar school ga..en niet 4 dagen..quote:
Dat kan ook.. en dan goed uitzieken!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik naar school ga, om die dingen te regelen, en me dan ziek meld bij m'n coach.
Geldt dat aanbod ook voor mij?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij in bed liggen?
Ik heb bronchitisquote:
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ook.. en dan goed uitzieken!
Ik wil meeten
He bah, beterschap.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb bronchitisheb ik eigenlijk altijd in het najaar.Maar ik moet staks naar de apotheek, medicijnen ophalen. Dan gaat het hopelijk wel weer beter de aankomende dagen.
Al je eerst even voor me naar de apotheek wilt lopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij?
Jij ook poepie! Kusje in je oor!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, beterschap.En jij ook Patje!
Natuurlijk, kleine moeite groot plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al je eerst even voor me naar de apotheek wilt lopen
Jij ook beterschapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, beterschap.En jij ook Patje!
Ik ga de aankomende twee dagen gewoon hardcore slapen, dan moet het wel beter worden toch? Dat hoesten is alleen zo irritant.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik kan niet meer quoten
@Miauw.... vervelendDenk je dat je zaterdag er wel bij kunt zijn?
We zetten je wel op een hoekje met Bella, kunnen jullie richting elkaar hoestenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga de aankomende twee dagen gewoon hardcore slapen, dan moet het wel beter worden toch? Dat hoesten is alleen zo irritant.
Liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, kleine moeite groot plezier
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zetten je wel op een hoekje met Bella, kunnen jullie richting elkaar hoesten
In zo'n bubbelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zetten je wel op een hoekje met Bella, kunnen jullie richting elkaar hoesten
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique erbij en je hebt een trio
Nieuwe activiteit: trio hoesten
Oh op mijn werk is bijna iedereen ziek, serieus. Mensen lopen al 3 weken te snotteren en te doen. We zitten ook nog eens in zo'n oud pand met slechte ventilatie dus we lopen de hele dag elkaars rotzooi in te ademen geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef Bellatrix het volgende:
Stom dat ik altijd pas aan mijn weerstand ga denken als ik ziek ben.Heb nog nooit zoveel fruit en groenten gegeten en ben echt afgevallen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Data reporting to sickbay to fix sick pussycats
He bah wat kut zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh op mijn werk is bijna iedereen ziek, serieus. Mensen lopen al 3 weken te snotteren en te doen. We zitten ook nog eens in zo'n oud pand met slechte ventilatie dus we lopen de hele dag elkaars rotzooi in te ademen geloof ik
Laatste paar jaar begin ik in september met Echina Force te slikken. En of het nu een placebo is of niet, bij mij werkt het. Behalve af en toe een paar daagjes een hoestje of een natte neus ben ik nooit echt ziek in de winter!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef Bellatrix het volgende:
Stom dat ik altijd pas aan mijn weerstand ga denken als ik ziek ben.Heb nog nooit zoveel fruit en groenten gegeten en ben echt afgevallen.
Dat heeft mijn moeder ook gehaald! Ik ga het ook maar innemen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste paar jaar begin ik in september met Echina Force te slikken. En of het nu een placebo is of niet, bij mij werkt het. Behalve af en toe een paar daagjes een hoestje of een natte neus ben ik nooit echt ziek in de winter!
Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah wat kut zeg.Dat is echt klote aan op een kantoor werken inderdaad. Als ik jou was zou ik siewosie handsanitizer bij je bureau houden en mensen niet zo snel aanraken en zo.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussen
Je hebt hun nummers allemaal al.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
Er zijn een aantal mensen die ik ECHT wil zien zaterdag....
En daar zitten de 3 zieken, zeker bij
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
@ Koen66 Die ben ik ook gaan slikken begin dit jaar. Bij mij werkt het ook.
Alleen het helpt niet tegen oorontstekingen
Het kan nooit kwaad. Homeopatisch und so.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?
LEZENquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:54 schreef Fir3fly het volgende:
@c_a De quote knop bestaat nog steeds!
Goedemorgen overigens.
Doe ik toch.quote:
Dus je slikt 8 vd 12 maanden pilletjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
@Miauw voor nu heeft het geen zin, je word niet opeens beter. Maar je kan siewosie wel gaan slikken, het is voor je weerstand. Hogere weerstand, dus minder kans op griep
Als de R in de maand zit, begin ik met slikken van die pilletjes
En je denkt dat dat helpt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
@ Loveless85 Ja kloptIk ben altijd vrij snel ziek, omdat ik een lage weerstand heb. Dus ik slik die pilletjes, zodat ik een wat hogere weerstand heb
quote:
Gebruik dan een fatsoenlijke layout.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Jongens ik zit op me werk
Ik kan niet beslissen hier welke browser ik gebruik
Gewoon een portable versie van Chrome gebruiken ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Jongens ik zit op me werk
Ik kan niet beslissen hier welke browser ik gebruik
Nou ja dat is het belangrijkste he, als je er niet in gelooft helpt het ook niet natuurlijk.quote:
Chrome.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon een portable versie van Chrome gebruiken ofzo
Wat danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chrome.Niets dan problemen met dat ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crasht nogal wat.quote:
Echte films of youtube?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus nu ga ik de hele dag filmpjes kijken denk ik
Beter.quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OhApart, tis een van de meest stabiele browsers
PatjenSmatjen.quote:
Gerum, kut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
slenter ik naar de apotheek, ligt het nog niet klaar *fufufufufu-plaatje*
Meestal rond deze tijd van het jaar... zou jammer zijn als er daardoor mensen niet naar de meet zouden kunnen komenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef Patje1987 het volgende:
Beterschap iedereen, enorm veel mensen zijn ziek. Ik ben blij dat ik weer beter ben
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal rond deze tijd van het jaar... zou jammer zijn als er daardoor mensen niet naar de meet zouden kunnen komen
Als ik het zo hoor is dat wel het gevalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bed
Ik zou gewoon naar school gaan en dan zoeen haters gonna hate attitude opzetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet straks naar school maar ik heb eerlijk gezegd nog niets gedaan.
Maarja ik ga gewoon kijken en zie wel en anders ga ik naar huis om door te werken.
We gaan ons best doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bed
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Bellatrix het volgende:
Is pgr trouwens nog actief geweest? Hoop dat ie iets van het treinennet snapt, inmiddels.
God wat een geneuzel jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Bellatrix het volgende:
Is pgr trouwens nog actief geweest? Hoop dat ie iets van het treinennet snapt, inmiddels.
Ah liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Weet je al of je naar Almere komt of dat ik naar Amsterdam moet komen?
Hallon, dus je komt gewoon met die trein naar DB? Patjen en GE zijn daar dan ook, kun je met hullie afspreken.quote:
Zoals LL zei, het sluit niet op elkaar aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallon, dus je komt gewoon met die trein naar DB? Patjen en GE zijn daar dan ook, kun je met hullie afspreken.
Oke toppiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoals LL zei, het sluit niet op elkaar aan.
Ik denk dat ik iedereen gewoon in Utrecht meet.
Reis ik wel alleen![]()
Maar bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*insert crv auto smilie
(kan hem niet vinden)
Ik kom naaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Gaan jullie allemaal nog een herkenningsteken dragen zodat je elkaar herkent ?
Ik stel voor als eerbetoon aan mijn afwezigheid dat jullie allemaal een Alpino opdoen en met een stokbrood onder je arm gaat lopen [ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah liefik kom wel naar Almere joh
Is een klein stukje vanaf Muiderpoort
1 2 | 15:32 Utrecht Centraal 3 |
Dan kan je nog steeds die alpino op en dat stokbrood meenemenquote:
Das niet goed voor m'n zelfvertrouwen, dat stokbroodquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds die alpino op en dat stokbrood meenemen
Gewoon witte anjer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Ik stel voor als eerbetoon aan mijn afwezigheid dat jullie allemaal een Alpino opdoen en met een stokbrood onder je arm gaat lopen [ afbeelding ]
Oh spannend, dan zie ik je op het stationquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Ik was van plan, deze die trein te pakken
[ code verwijderd ]
Neem je een honkbalknuppelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet goed voor m'n zelfvertrouwen, dat stokbrood
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannend, dan zie ik je op het station![]()
Zullen we bij de kiosk afspreken? Ik draag een rode jas en de Volkskrant onder mijn linkerarm
Primaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannend, dan zie ik je op het station![]()
Zullen we bij de kiosk afspreken?
quote:Ik draag een rode jas en de Volkskrant onder mijn linkerarm
Is een honkbalknuppel kleiner dan een stokbrood?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:34 schreef crv het volgende:
[..]
Neem je een honkbalknuppel [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Oja, mijn belding niet vergeten én opladenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima
[..]
![]()
En anders hebben we nog zo'n belding
Alsof ze echt met een Volkskrant onder haar arm daar gaat staan.quote:
quote:
Maar bij de volkskrant krijg je een gratis boek over gaudiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ze echt met een Volkskrant onder haar arm daar gaat staan.kom op zeg, Telegraaf natuurlijk.
Bij de NRC Anne Frank.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar bij de volkskrant krijg je een gratis boek over gaudi
Oei was je ze vergeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo Pisces![]()
Zijn al 4 kaarten aangekomen. Die naar Japan het snelst![]()
*daar zat wél een prioritysticker op*
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien ga ik serieus wel met een stokbrood onder mijn arm lopen, word ik in ieder geval zeker herkend
Dat lijkt me wel verstandigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, mijn belding niet vergeten én opladen
HALLEEEquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien ga ik serieus wel met een stokbrood onder mijn arm lopen, word ik in ieder geval zeker herkend
vind ik alpino met stokbrood toch een beter ideequote:
Ik neem wel een modelautootje mee, als iemand dan vraagt "wie ben jij" haal ik gewoon dat ding tevoorschijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
vind ik alpino met stokbrood toch een beter idee
of je zet je villa string op je hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sla de Spaanse vlag wel om mijn schouders
Dan herkennen jullie mij vast
Ik had niet vrwacht aht het zóveel zou uitmakenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei was je ze vergeten?
4Dus ook 4 richting Miauw
ach een broodje Zwitserland - Nederland ook 16 dagenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had niet vrwacht aht het zóveel zou uitmakenKaartje naar Duitsland deed er 19 dagen over, naar Japen maar 8
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
ach een broodje Zwitserland - Nederland ook 16 dagen
Past goed bij de sate.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
Op de laatste meet had ik 18 stokbroden meegenomen (echt waar), dus waarom nu niet?
Maar das toch gek... Europa zo lang en daarbuiten heb je het binnen een weekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
ach een broodje Zwitserland - Nederland ook 16 dagen
Ik neem 450 stokbroden mee naar de meet dat is echt fantastisch!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
Op de laatste meet had ik 18 stokbroden meegenomen (echt waar), dus waarom nu niet?
Het wisselt ook erg hoor, ik had eentje naar Taiwan in 16 dagen verstuurd en kreeg er eentje ook uit Taiwan; 25 dagenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had niet vrwacht aht het zóveel zou uitmakenKaartje naar Duitsland deed er 19 dagen over, naar Japen maar 8
Ligt ook aan de mensen die de kaart registreren, niet iedereen registreert meteen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het wisselt ook erg hoor, ik had eentje naar Taiwan in 16 dagen verstuurd en kreeg er eentje ook uit Taiwan; 25 dagenAmerika ene keer 8, andere keer 16.
Hoe de wind waait, zo hard gaat de postduif
opgegeven was dat het 2,5 werkdagen zou duren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar das toch gek... Europa zo lang en daarbuiten heb je het binnen een week
Nee misschien in het weekend weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, nog kaarten verstuurt?
Ik had er gisteren 1 naar Duitsland verstuurt.
Heb je staartjes in?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sla de Spaanse vlag wel om mijn schouders
Dan herkennen jullie mij vast
Oh dat zeker, er zullen er ook wel een hoop zijn die na 7 dagen denken "Ohhhhhhhh ja, dat moest ook nog"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mensen die de kaart registreren, niet iedereen registreert meteen.
blufquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem 450 stokbroden mee naar de meet dat is echt fantastisch!
W00t 54 dagenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces mijn quote knop doet het niet...
Maar ik heb geen staartjes in
Mijn kaartje is ook aangekomen
Russia 19 Aug, 2010 2,213 km 54 days Registered
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn kaart naar Indonesie is nu 21 dagen onderweg.
En naar Maleisie 14 dagen.
Als mensen wel online zijn geweest dan ga ik er eigenlijk maar vanuit dat ze ook registreren. Zo is iemand naar wie ik een kaart heb gestuurd als 20 dagen niet online geweest en die kaart is 21 dagen onderweg al, nou ja dan weet ik dat het daar mee te maken kan hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mensen die de kaart registreren, niet iedereen registreert meteen.
Zo hey, eindelijk, na 54 dagenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces mijn quote knop doet het niet...
Maar ik heb geen staartjes in
Mijn kaartje is ook aangekomen
Russia 19 Aug, 2010 2,213 km 54 days Registered
w00t, link?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:48 schreef Bellatrix het volgende:
Pgr trouwens, er vliegen ufo's over New York, zou dit iets te maken hebben met 9/11
Maar ik heb dat nu wel vaker gehoord van de PC-mensen hierzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef crv het volgende:
[..]
opgegeven was dat het 2,5 werkdagen zou duren.![]()
ik denk dat ie eerst onderzocht is omdat men wellicht aan een terroristische aanslag dacht
maar sinds die tijd is die wel weer elke dag op FOKquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet ziek van geworden
Heb je er wel een priorityding op?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nu de rest nog!
wounded_angel Finland 30 Sep, 2010 1,700 km 13 days Traveling
Ginger86 Germany 19 Aug, 2010 209 km 55 days Traveling
phoebefoil U.S.A. 19 Aug, 2010 7,747 km 55 days Traveling
Oh dat is wel een goeie check, ik had nog niet stil gestaan bij mensen die laat reggen, ook omdat post soms gewoon zo wisselt qua snelheid, maar zal "ze" eens in de gaten gaan houdenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als mensen wel online zijn geweest dan ga ik er eigenlijk maar vanuit dat ze ook registreren. Zo is iemand naar wie ik een kaart heb gestuurd als 20 dagen niet online geweest en die kaart is 21 dagen onderweg al, nou ja dan weet ik dat het daar mee te maken kan hebben.
Dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet ziek van geworden
Die Duitser is gewoon traag, ik heb 3 naar Duitsland gehad, wisselde tussen 3 en 5 dagen, die eikel zit gewoon aan z'n brattwurstquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
Nu de rest nog!
wounded_angel Finland 30 Sep, 2010 1,700 km 13 days Traveling
Ginger86 Germany 19 Aug, 2010 209 km 55 days Traveling
phoebefoil U.S.A. 19 Aug, 2010 7,747 km 55 days Traveling
Jaa.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:51 schreef Avey het volgende:
Wat gaat het toch altijd hard hier in de vroege ochtend
Ciao Baguettequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:51 schreef crv het volgende:
ik ga weer het was weer gezellig![]()
zo even met thailand bellen voor vakantie dan naar mijn zwager, dan komt een vriendin eten dus weer drukke dag
Wie heeft die frisbees de lucht in gegooit?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)ghting_n_761717.html
Die reactiesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wind mee of tegen he naar Finland?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Duitser is gewoon traag, ik heb 3 naar Duitsland gehad, wisselde tussen 3 en 5 dagen, die eikel zit gewoon aan z'n brattwurstFinland kan wel kloppen
![]()
Oh boyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaa.De ochtendclimax vind ik ook het lekkerst.
Juistemquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wind mee of tegen he naar Finland?
Ik heb online kaarten gekochtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
Send a postcard
You currently have 3 postcards traveling, you can send 2 postcards more.Ik ga in de pauze weer kaarten kopen
Heeft Djeez nog niks op FP gepost?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind die postzegels zooooooo idioot.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Er zijn ook weer nieuwe postzegels, nu zijn het types "1 of 2" of zoiets, voor Januari is het handig om de oude op te maken, zal er zelf ff op letten voor ik willekeurig grijp
Jij hebt veel keuze in kaartjesquote:
Een betere start van de dag is er nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:51 schreef Avey het volgende:
Wat gaat het toch altijd hard hier in de vroege ochtend
Ja, vandaag was het ook wel moeilijker door al die sprays en pillen beetje gedrogeerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh boy
Ik ben meestal te suf 's ochtends om m'n pc aan te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |