Al je eerst even voor me naar de apotheek wilt lopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geldt dat aanbod ook voor mij?
Jij ook poepie! Kusje in je oor!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, beterschap.En jij ook Patje!
Natuurlijk, kleine moeite groot plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al je eerst even voor me naar de apotheek wilt lopen
Jij ook beterschapquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, beterschap.En jij ook Patje!
Ik ga de aankomende twee dagen gewoon hardcore slapen, dan moet het wel beter worden toch? Dat hoesten is alleen zo irritant.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik kan niet meer quoten
@Miauw.... vervelendDenk je dat je zaterdag er wel bij kunt zijn?
We zetten je wel op een hoekje met Bella, kunnen jullie richting elkaar hoestenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga de aankomende twee dagen gewoon hardcore slapen, dan moet het wel beter worden toch? Dat hoesten is alleen zo irritant.
Liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, kleine moeite groot plezier
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zetten je wel op een hoekje met Bella, kunnen jullie richting elkaar hoesten
In zo'n bubbelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zetten je wel op een hoekje met Bella, kunnen jullie richting elkaar hoesten
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique erbij en je hebt een trio
Nieuwe activiteit: trio hoesten
Oh op mijn werk is bijna iedereen ziek, serieus. Mensen lopen al 3 weken te snotteren en te doen. We zitten ook nog eens in zo'n oud pand met slechte ventilatie dus we lopen de hele dag elkaars rotzooi in te ademen geloof ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef Bellatrix het volgende:
Stom dat ik altijd pas aan mijn weerstand ga denken als ik ziek ben.Heb nog nooit zoveel fruit en groenten gegeten en ben echt afgevallen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Data reporting to sickbay to fix sick pussycats
He bah wat kut zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh op mijn werk is bijna iedereen ziek, serieus. Mensen lopen al 3 weken te snotteren en te doen. We zitten ook nog eens in zo'n oud pand met slechte ventilatie dus we lopen de hele dag elkaars rotzooi in te ademen geloof ik
Laatste paar jaar begin ik in september met Echina Force te slikken. En of het nu een placebo is of niet, bij mij werkt het. Behalve af en toe een paar daagjes een hoestje of een natte neus ben ik nooit echt ziek in de winter!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef Bellatrix het volgende:
Stom dat ik altijd pas aan mijn weerstand ga denken als ik ziek ben.Heb nog nooit zoveel fruit en groenten gegeten en ben echt afgevallen.
Dat heeft mijn moeder ook gehaald! Ik ga het ook maar innemen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste paar jaar begin ik in september met Echina Force te slikken. En of het nu een placebo is of niet, bij mij werkt het. Behalve af en toe een paar daagjes een hoestje of een natte neus ben ik nooit echt ziek in de winter!
Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah wat kut zeg.Dat is echt klote aan op een kantoor werken inderdaad. Als ik jou was zou ik siewosie handsanitizer bij je bureau houden en mensen niet zo snel aanraken en zo.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussen
Je hebt hun nummers allemaal al.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
Er zijn een aantal mensen die ik ECHT wil zien zaterdag....
En daar zitten de 3 zieken, zeker bij
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
@ Koen66 Die ben ik ook gaan slikken begin dit jaar. Bij mij werkt het ook.
Alleen het helpt niet tegen oorontstekingen
Het kan nooit kwaad. Homeopatisch und so.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?
LEZENquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:54 schreef Fir3fly het volgende:
@c_a De quote knop bestaat nog steeds!
Goedemorgen overigens.
Doe ik toch.quote:
Dus je slikt 8 vd 12 maanden pilletjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
@Miauw voor nu heeft het geen zin, je word niet opeens beter. Maar je kan siewosie wel gaan slikken, het is voor je weerstand. Hogere weerstand, dus minder kans op griep
Als de R in de maand zit, begin ik met slikken van die pilletjes
En je denkt dat dat helpt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
@ Loveless85 Ja kloptIk ben altijd vrij snel ziek, omdat ik een lage weerstand heb. Dus ik slik die pilletjes, zodat ik een wat hogere weerstand heb
quote:
Gebruik dan een fatsoenlijke layout.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Jongens ik zit op me werk
Ik kan niet beslissen hier welke browser ik gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |