He bah wat kut zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh op mijn werk is bijna iedereen ziek, serieus. Mensen lopen al 3 weken te snotteren en te doen. We zitten ook nog eens in zo'n oud pand met slechte ventilatie dus we lopen de hele dag elkaars rotzooi in te ademen geloof ik
Laatste paar jaar begin ik in september met Echina Force te slikken. En of het nu een placebo is of niet, bij mij werkt het. Behalve af en toe een paar daagjes een hoestje of een natte neus ben ik nooit echt ziek in de winter!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef Bellatrix het volgende:
Stom dat ik altijd pas aan mijn weerstand ga denken als ik ziek ben.Heb nog nooit zoveel fruit en groenten gegeten en ben echt afgevallen.
Dat heeft mijn moeder ook gehaald! Ik ga het ook maar innemen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatste paar jaar begin ik in september met Echina Force te slikken. En of het nu een placebo is of niet, bij mij werkt het. Behalve af en toe een paar daagjes een hoestje of een natte neus ben ik nooit echt ziek in de winter!
Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah wat kut zeg.Dat is echt klote aan op een kantoor werken inderdaad. Als ik jou was zou ik siewosie handsanitizer bij je bureau houden en mensen niet zo snel aanraken en zo.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussen
Je hebt hun nummers allemaal al.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
Er zijn een aantal mensen die ik ECHT wil zien zaterdag....
En daar zitten de 3 zieken, zeker bij
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
@ Koen66 Die ben ik ook gaan slikken begin dit jaar. Bij mij werkt het ook.
Alleen het helpt niet tegen oorontstekingen
Het kan nooit kwaad. Homeopatisch und so.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?
LEZENquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:54 schreef Fir3fly het volgende:
@c_a De quote knop bestaat nog steeds!
Goedemorgen overigens.
Doe ik toch.quote:
Dus je slikt 8 vd 12 maanden pilletjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
@Miauw voor nu heeft het geen zin, je word niet opeens beter. Maar je kan siewosie wel gaan slikken, het is voor je weerstand. Hogere weerstand, dus minder kans op griep
Als de R in de maand zit, begin ik met slikken van die pilletjes
En je denkt dat dat helpt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
@ Loveless85 Ja kloptIk ben altijd vrij snel ziek, omdat ik een lage weerstand heb. Dus ik slik die pilletjes, zodat ik een wat hogere weerstand heb
quote:
Gebruik dan een fatsoenlijke layout.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Jongens ik zit op me werk
Ik kan niet beslissen hier welke browser ik gebruik
Gewoon een portable versie van Chrome gebruiken ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Jongens ik zit op me werk
Ik kan niet beslissen hier welke browser ik gebruik
Nou ja dat is het belangrijkste he, als je er niet in gelooft helpt het ook niet natuurlijk.quote:
Chrome.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon een portable versie van Chrome gebruiken ofzo
Wat danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chrome.Niets dan problemen met dat ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crasht nogal wat.quote:
Echte films of youtube?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus nu ga ik de hele dag filmpjes kijken denk ik
Beter.quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OhApart, tis een van de meest stabiele browsers
PatjenSmatjen.quote:
Gerum, kut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
slenter ik naar de apotheek, ligt het nog niet klaar *fufufufufu-plaatje*
Meestal rond deze tijd van het jaar... zou jammer zijn als er daardoor mensen niet naar de meet zouden kunnen komenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef Patje1987 het volgende:
Beterschap iedereen, enorm veel mensen zijn ziek. Ik ben blij dat ik weer beter ben
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal rond deze tijd van het jaar... zou jammer zijn als er daardoor mensen niet naar de meet zouden kunnen komen
Als ik het zo hoor is dat wel het gevalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bed
Ik zou gewoon naar school gaan en dan zoeen haters gonna hate attitude opzetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet straks naar school maar ik heb eerlijk gezegd nog niets gedaan.
Maarja ik ga gewoon kijken en zie wel en anders ga ik naar huis om door te werken.
We gaan ons best doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bed
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Bellatrix het volgende:
Is pgr trouwens nog actief geweest? Hoop dat ie iets van het treinennet snapt, inmiddels.
God wat een geneuzel jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Bellatrix het volgende:
Is pgr trouwens nog actief geweest? Hoop dat ie iets van het treinennet snapt, inmiddels.
Ah liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Weet je al of je naar Almere komt of dat ik naar Amsterdam moet komen?
Hallon, dus je komt gewoon met die trein naar DB? Patjen en GE zijn daar dan ook, kun je met hullie afspreken.quote:
Zoals LL zei, het sluit niet op elkaar aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallon, dus je komt gewoon met die trein naar DB? Patjen en GE zijn daar dan ook, kun je met hullie afspreken.
Oke toppiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoals LL zei, het sluit niet op elkaar aan.
Ik denk dat ik iedereen gewoon in Utrecht meet.
Reis ik wel alleen![]()
Maar bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*insert crv auto smilie
(kan hem niet vinden)
Ik kom naaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Gaan jullie allemaal nog een herkenningsteken dragen zodat je elkaar herkent ?
Ik stel voor als eerbetoon aan mijn afwezigheid dat jullie allemaal een Alpino opdoen en met een stokbrood onder je arm gaat lopen [ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah liefik kom wel naar Almere joh
Is een klein stukje vanaf Muiderpoort
1 2 | 15:32 Utrecht Centraal 3 |
Dan kan je nog steeds die alpino op en dat stokbrood meenemenquote:
Das niet goed voor m'n zelfvertrouwen, dat stokbroodquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds die alpino op en dat stokbrood meenemen
Gewoon witte anjer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Ik stel voor als eerbetoon aan mijn afwezigheid dat jullie allemaal een Alpino opdoen en met een stokbrood onder je arm gaat lopen [ afbeelding ]
Oh spannend, dan zie ik je op het stationquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Ik was van plan, deze die trein te pakken
[ code verwijderd ]
Neem je een honkbalknuppelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet goed voor m'n zelfvertrouwen, dat stokbrood
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannend, dan zie ik je op het station![]()
Zullen we bij de kiosk afspreken? Ik draag een rode jas en de Volkskrant onder mijn linkerarm
Primaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannend, dan zie ik je op het station![]()
Zullen we bij de kiosk afspreken?
quote:Ik draag een rode jas en de Volkskrant onder mijn linkerarm
Is een honkbalknuppel kleiner dan een stokbrood?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:34 schreef crv het volgende:
[..]
Neem je een honkbalknuppel [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Oja, mijn belding niet vergeten én opladenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima
[..]
![]()
En anders hebben we nog zo'n belding
Alsof ze echt met een Volkskrant onder haar arm daar gaat staan.quote:
quote:
Maar bij de volkskrant krijg je een gratis boek over gaudiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ze echt met een Volkskrant onder haar arm daar gaat staan.kom op zeg, Telegraaf natuurlijk.
Bij de NRC Anne Frank.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar bij de volkskrant krijg je een gratis boek over gaudi
Oei was je ze vergeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo Pisces![]()
Zijn al 4 kaarten aangekomen. Die naar Japan het snelst![]()
*daar zat wél een prioritysticker op*
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien ga ik serieus wel met een stokbrood onder mijn arm lopen, word ik in ieder geval zeker herkend
Dat lijkt me wel verstandigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, mijn belding niet vergeten én opladen
HALLEEEquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |