Gerum, kut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef -Miauw- het volgende:
slenter ik naar de apotheek, ligt het nog niet klaar *fufufufufu-plaatje*
Meestal rond deze tijd van het jaar... zou jammer zijn als er daardoor mensen niet naar de meet zouden kunnen komenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:13 schreef Patje1987 het volgende:
Beterschap iedereen, enorm veel mensen zijn ziek. Ik ben blij dat ik weer beter ben
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal rond deze tijd van het jaar... zou jammer zijn als er daardoor mensen niet naar de meet zouden kunnen komen
Als ik het zo hoor is dat wel het gevalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bed
Ik zou gewoon naar school gaan en dan zoeen haters gonna hate attitude opzetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet straks naar school maar ik heb eerlijk gezegd nog niets gedaan.
Maarja ik ga gewoon kijken en zie wel en anders ga ik naar huis om door te werken.
We gaan ons best doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, beter komen ze wel en liggen we de week erna met zijn allen in bed
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Bellatrix het volgende:
Is pgr trouwens nog actief geweest? Hoop dat ie iets van het treinennet snapt, inmiddels.
God wat een geneuzel jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:22 schreef Bellatrix het volgende:
Is pgr trouwens nog actief geweest? Hoop dat ie iets van het treinennet snapt, inmiddels.
Ah liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Weet je al of je naar Almere komt of dat ik naar Amsterdam moet komen?
Hallon, dus je komt gewoon met die trein naar DB? Patjen en GE zijn daar dan ook, kun je met hullie afspreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |