Zoals LL zei, het sluit niet op elkaar aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallon, dus je komt gewoon met die trein naar DB? Patjen en GE zijn daar dan ook, kun je met hullie afspreken.
Oke toppiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoals LL zei, het sluit niet op elkaar aan.
Ik denk dat ik iedereen gewoon in Utrecht meet.
Reis ik wel alleen![]()
Maar bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*insert crv auto smilie
(kan hem niet vinden)
Ik kom naaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Gaan jullie allemaal nog een herkenningsteken dragen zodat je elkaar herkent ?
Ik stel voor als eerbetoon aan mijn afwezigheid dat jullie allemaal een Alpino opdoen en met een stokbrood onder je arm gaat lopen [ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah liefik kom wel naar Almere joh
Is een klein stukje vanaf Muiderpoort
1 2 | 15:32 Utrecht Centraal 3 |
Dan kan je nog steeds die alpino op en dat stokbrood meenemenquote:
Das niet goed voor m'n zelfvertrouwen, dat stokbroodquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds die alpino op en dat stokbrood meenemen
Gewoon witte anjer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Ik stel voor als eerbetoon aan mijn afwezigheid dat jullie allemaal een Alpino opdoen en met een stokbrood onder je arm gaat lopen [ afbeelding ]
Oh spannend, dan zie ik je op het stationquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Ik was van plan, deze die trein te pakken
[ code verwijderd ]
Neem je een honkbalknuppelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet goed voor m'n zelfvertrouwen, dat stokbrood
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannend, dan zie ik je op het station![]()
Zullen we bij de kiosk afspreken? Ik draag een rode jas en de Volkskrant onder mijn linkerarm
Primaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh spannend, dan zie ik je op het station![]()
Zullen we bij de kiosk afspreken?
quote:Ik draag een rode jas en de Volkskrant onder mijn linkerarm
Is een honkbalknuppel kleiner dan een stokbrood?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:34 schreef crv het volgende:
[..]
Neem je een honkbalknuppel [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:28 schreef crv het volgende:
Oja, mijn belding niet vergeten én opladenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima
[..]
![]()
En anders hebben we nog zo'n belding
Alsof ze echt met een Volkskrant onder haar arm daar gaat staan.quote:
quote:
Maar bij de volkskrant krijg je een gratis boek over gaudiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof ze echt met een Volkskrant onder haar arm daar gaat staan.kom op zeg, Telegraaf natuurlijk.
Bij de NRC Anne Frank.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar bij de volkskrant krijg je een gratis boek over gaudi
Oei was je ze vergeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo Pisces![]()
Zijn al 4 kaarten aangekomen. Die naar Japan het snelst![]()
*daar zat wél een prioritysticker op*
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien ga ik serieus wel met een stokbrood onder mijn arm lopen, word ik in ieder geval zeker herkend
Dat lijkt me wel verstandigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, mijn belding niet vergeten én opladen
HALLEEEquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Misschien ga ik serieus wel met een stokbrood onder mijn arm lopen, word ik in ieder geval zeker herkend
vind ik alpino met stokbrood toch een beter ideequote:
Ik neem wel een modelautootje mee, als iemand dan vraagt "wie ben jij" haal ik gewoon dat ding tevoorschijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
vind ik alpino met stokbrood toch een beter idee
of je zet je villa string op je hoofdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sla de Spaanse vlag wel om mijn schouders
Dan herkennen jullie mij vast
Ik had niet vrwacht aht het zóveel zou uitmakenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei was je ze vergeten?
4Dus ook 4 richting Miauw
ach een broodje Zwitserland - Nederland ook 16 dagenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had niet vrwacht aht het zóveel zou uitmakenKaartje naar Duitsland deed er 19 dagen over, naar Japen maar 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |