Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah wat kut zeg.Dat is echt klote aan op een kantoor werken inderdaad. Als ik jou was zou ik siewosie handsanitizer bij je bureau houden en mensen niet zo snel aanraken en zo.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik draag latex handschoentjes op het werk en aanraken doe ik sowieso nooit. Verjaardagszoenen? Prima! Maar wel met een beflapje ertussen
Je hebt hun nummers allemaal al.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
Er zijn een aantal mensen die ik ECHT wil zien zaterdag....
En daar zitten de 3 zieken, zeker bij
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
@ Koen66 Die ben ik ook gaan slikken begin dit jaar. Bij mij werkt het ook.
Alleen het helpt niet tegen oorontstekingen
Het kan nooit kwaad. Homeopatisch und so.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heet het nog zin als ik het ook ga innemen?
LEZENquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:54 schreef Fir3fly het volgende:
@c_a De quote knop bestaat nog steeds!
Goedemorgen overigens.
Doe ik toch.quote:
Dus je slikt 8 vd 12 maanden pilletjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
@Miauw voor nu heeft het geen zin, je word niet opeens beter. Maar je kan siewosie wel gaan slikken, het is voor je weerstand. Hogere weerstand, dus minder kans op griep
Als de R in de maand zit, begin ik met slikken van die pilletjes
En je denkt dat dat helpt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
@ Loveless85 Ja kloptIk ben altijd vrij snel ziek, omdat ik een lage weerstand heb. Dus ik slik die pilletjes, zodat ik een wat hogere weerstand heb
quote:
Gebruik dan een fatsoenlijke layout.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Jongens ik zit op me werk
Ik kan niet beslissen hier welke browser ik gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |