jij kent dr?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hele mooie haartjes.
Ik drink vaak warme choco en eet een lekker speculaasje bij haar op de bank.quote:
Nee, volgens mij maakt het weinig uit, je hebt nu toch niet ook een enorme bos krullenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn lengte, mijn rossige haar. Een vrolijke kop.
ah iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik drink vaak warme choco en eet een lekker speculaasje bij haar op de bank.
Nee het speciale gras moet maar minimaal bijgewerkt wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe, met een tondeuse? jij slavendrijver
Ik heb mijn oom als voorbeeld. Het zou goed kunnen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij maakt het weinig uit, je hebt nu toch niet ook een enorme bos krullen
En vrolijk is juist leukEn rossig ook
Trusten Gomiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd
en dan ga je dr niet met een tondeuse aanvallen idd.
maar ik ga jullie verlaten en lekker op de bank laten ploffen
trusten vast en tot laters
Onee he....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:11 schreef Bellatrix het volgende:
Heel mijn rechteroor is verdoofd en de pijn begint steeds erger te worden. Morgen naar de dokter en ik ben heel bang dat ik niet kan komen.
Waarom eigenlijk morgen pas naar de dokter als je zoveel last hebt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:11 schreef Bellatrix het volgende:
Heel mijn rechteroor is verdoofd en de pijn begint steeds erger te worden. Morgen naar de dokter en ik ben heel bang dat ik niet kan komen.
Toen ik net wakker werd was de pijn echt onuitstaanbaar, terwijl het de dagen ervoor nog wel te doen was. Ik had de dokter al gebeld maar die zei dat ik gewoon goed moest blijven druppelen en strepsils in moest nemen. En de dokter zit voor vandaag vol, kom er niet meer tussen dus ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk morgen pas naar de dokter als je zoveel last hebt?
Onuitstaanbare pijn is toch een spoedje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen ik net wakker werd was de pijn echt onuitstaanbaar, terwijl het de dagen ervoor nog wel te doen was. Ik had de dokter al gebeld maar die zei dat ik gewoon goed moest blijven druppelen en strepsils in moest nemen. En de dokter zit voor vandaag vol, kom er niet meer tussen dus ja.
Het gaat op en af. Net toen ik wakker werd was het hels, nu is het alweer aan het afzwakken. Maar slikken doet echt zo'n pijn niet normaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onuitstaanbare pijn is toch een spoedje?
Nog steeds erg?
Hoop echt dat het snel overgaat, alhoewel een ontsteking wel ff kan durenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het gaat op en af. Net toen ik wakker werd was het hels, nu is het alweer aan het afzwakken. Maar slikken doet echt zo'n pijn niet normaal.
Het duurt al zo'n 4 dagen, ze zeggen dat het vaak maar 5 dagen duurt en daarna minder wordt.. hopen dan maar. Ik wil echt zo fokking graag komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop echt dat het snel overgaat, alhoewel een ontsteking wel ff kan duren
Wij hopen met jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het duurt al zo'n 4 dagen, ze zeggen dat het vaak maar 5 dagen duurt en daarna minder wordt.. hopen dan maar. Ik wil echt zo fokking graag komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |