heb je alquote:
Je bent nog erger dan Tombo.quote:
---quote:
quote:
gebroken isquote:
Nee.quote:
quote:
Waarover.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maak nog eens een bazenpost, ik wil een nieuwe sig.
Kies een willekeurige van mij, kan ookquote:
Goed manquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
WHOEHOEE... in de afgelopen 5 week, nu intotaal 9.7 kg kwijt..
dan moet je uitstappenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik zit nu in de trein, geen zin in dit gereis.
ik heb de mijne ook net binnenquote:
Ow ja... de IKEA samenwerking met VW... hoe oudquote:
Uhm een sony cybershot gevalletje, iets met 55 erinquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook net binneneen canon sx 120is
Wat heb jij ?
Van de zenuwen?quote:
ik was er ook even en nu weer evenquote:
stop er een banaan inquote:
Kebab.quote:
quote:
1000 met oud en nieuwquote:
nu of de miet ?quote:
Ja geen zorgen ben zo weer wegquote:
Yep.quote:
De meetquote:
daar moest je ff over nadenkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik tactisch bij de juiste overstapplek!
oh nou daar ben ik toch nietquote:
ow gelukkigquote:
Nee maar wij welquote:
quote:
was dat geen fopje?quote:
alsof ik het leuk vind dat ik er niet benquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was dat geen fopje?
Dacht dat ie dat riep toen ik zei dat de man-vrouw verhouding zoek was
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
alsof ik het leuk vind dat ik er niet ben
kijk je boos zie je de tegenstrijdigheid nietquote:
En jij deze niet? --->quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
kijk je boos zie je de tegenstrijdigheid niet
quote:
dilemmaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
Ik moet vreselijk plassen maar mijn katje ligt tegen me aangeplakt
quote:
uit jouw oogpunt misschien niet, maar ik zie het altijd graag wat beter verdeeld.....quote:
Ja hij is nog zo klein en ligt zo lekkerquote:
niet zo helder en erh moequote:
quote:
O zo, had ik niet op geletquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uit jouw oogpunt misschien niet, maar ik zie het altijd graag wat beter verdeeld.....
Net als op mijn werk, ook zo'n hengstenbal.....'
Maar volgens mij tellen de aanwezige dames voor 2, alles komt goed
Slaap lekker voor straksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo helder en erh moe
maar ga weer
hoeveel mannen komen er en hoeveel vrouwen ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uit jouw oogpunt misschien niet, maar ik zie het altijd graag wat beter verdeeld.....
Net als op mijn werk, ook zo'n hengstenbal.....'
Maar volgens mij tellen de aanwezige dames voor 2, alles komt goed
Jaquote:
Het is zo'n schatje, hij kroelt heel graag en ligt de hele tijd al bij me, maar hij durft wel tegen die andere 2 met hoge rugquote:
Mooizoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Het is zo'n schatje, hij kroelt heel graag en ligt de hele tijd al bij me, maar hij durft wel tegen die andere 2 met hoge rug
22-1 (Gomi) dus op dit momentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoeveel mannen komen er en hoeveel vrouwen ?
Hoeveel mannen voor mannenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
22-1 (Gomi) dus op dit moment
waarvan 6 vrouwen. 15 mannen dus....... 2 mannen voor elke vrouw, sommige krijgen er 3
Rauzer.quote:
Hmmm sorry Erik, ben bang dat dat een nog slechtere score gaat worden voor je dan het aantal vrouwenquote:
Tsja, ik mag ook niet hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
En ik hoef niemandDes te meer vrouw voor de mannen
quote:
Ik zou niet eens weten of het een kwestie van mogen is. Ik heb de behoefte niet om vreemd te gaan.quote:
xDDDquote:
Hij komt wel zo over, nou ja zullen zien.quote:
Heb je pgr en patje ook meegerekend?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
22-1 (Gomi) dus op dit moment
waarvan 6 vrouwen. 15 mannen dus....... 2 mannen voor elke vrouw, sommige krijgen er 3
gaat iemand hem uit de kast trekkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft wel eens bepaalde opmerkingen gemaakt hoor
We zullen zien
Erik dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat iemand hem uit de kast trekken
Inderdaad 6, Kally, Tombo, Myr, Miauw, Bella en jij.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je pgr en patje ook meegerekend?
6 vrouwen maar
hmmm die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog even Stargate Universe kijken en dan naar bed
Weltrusten allemaal
Zeker:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad 6, Kally, Tombo, Myr, Miauw, Bella en jij.....
hangt ervan af of pagina 1 is bijgewerkt of niet....
Zoniet dan is de verhouding nog schever.
Enige die het nog iets ginstiger kan maken is Cue maar die twijfelt nog (had d'r een PM gestuurd)
Daar ben k verslaafd aan geweeest Stargate SG1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm die heb ik nog nooit gezien
was jaren terug wel fan van de originele Stargate
Kijkse en Truste Miranda![]()
Iemand uit de kast trekken is stom. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jammer.... jullie zijn een leuk stelletje
Maar wat maakt het uit? Of ga ik naar een date-meet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad 6, Kally, Tombo, Myr, Miauw, Bella en jij.....
hangt ervan af of pagina 1 is bijgewerkt of niet....
Zoniet dan is de verhouding nog schever.
Enige die het nog iets ginstiger kan maken is Cue maar die twijfelt nog (had d'r een PM gestuurd)
Je zult wel moe zijn van al het moordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt de laptop uitzetten
Oh dat lijkt me best coolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier zing ik altijd de baspartij van
en mijn lief zingt het nummer. KLinkt best geinig samenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best cool![]()
Wat een gaye clip eigenlijk![]()
Epic nummer wel
Clip komt uit een Stephen King verfilming van the Bodyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best cool![]()
Wat een gaye clip eigenlijk![]()
Epic nummer wel
Zoiets dan misschien?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik luister naar vele soorten muziek, de meeste zullen jullie waarschijnlijk toch niet waarderen
Dat is niet mijn smaak muziek neequote:
Armin?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn smaak muziek nee
Oh wat dan wel?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn smaak muziek nee
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij met de moeilijke voornaam voor buitenlanders.
Die had ik daarnet alquote:
quote:
KuhnSechsundsechzigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De 'oe' is een Nederlandse klank, die kennen de buitenlanders niet.
Ja duh, die had ik geluisterd, en toen kwam ik bij deze Timon en Pumba-versie uitquote:
Mijn nick of mijn naam IRLquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt dat ze je voornaam uit probeerden te spreken?
Ja ok, de klank is er wel, maar niet als verklanking van de letters 'o' en 'e' achter elkaarquote:
van de Lion King toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja duh, die had ik geluisterd, en toen kwam ik bij deze Timon en Pumba-versie uit!
Kom ik niet wat?quote:
Meer Above & Beyond and zulk soort dan, maar ik luister het meeste naar Hardstyle. En ook heel vaak naar Deadmau5quote:
Bedoelde ook alleen de mannen waar ik een redelijk beeld van denk te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je niks van. Ik ben vet saai
Geloof het wel, stond vanmorgen nog een advertentie in de Telegraaf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Kan je die Kruidvat treinkaartjes uberhaupt nog kopen nu?
quote:
yeah, klojo heeft maandag al afgezegd en heb geprobeerd om deze week af te spreken, maar gaat dus alleen zaterdagmiddag. en heb hem nog nodig voor een verhaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey Gomi...
Jammer dat je niet komt zaterdag
Ok, vrouwlief begon er over ivm zaterdag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geloof het wel, stond vanmorgen nog een advertentie in de Telegraaf.
Die meet? Die is toch volgende week ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet zo crv-achtig, je snapt best wat ik bedoel
Oh nou ja. Dat is meer een kosmetisch verhaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ok, de klank is er wel, maar niet als verklanking van de letters 'o' en 'e' achter elkaar
4:00 zondag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok, vrouwlief begon er over ivm zaterdag.
Tot hoe laat zijn die geldig?
Ze denkt mee nu ze toch weet dat je komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele dag. en dat is bij een treinkaart dus tot 04.00 uur dacht ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou niet uit de originele filmquote:
Einde dienst, 04:00quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken de sores die journalist zijn met zich meebrengt. Balen is dat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
yeah, klojo heeft maandag al afgezegd en heb geprobeerd om deze week af te spreken, maar gaat dus alleen zaterdagmiddag. en heb hem nog nodig voor een verhaal.
yups.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze denkt mee nu ze toch weet dat je komt.
Ah, ik kon het me al niet herinneren uit die filmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou niet uit de originele film. Maar die twee zijn wel van de LK ja.
Dat zou kunnen. Maar als Koen doofstom zou zijn en z'n naam op een briefje zou moeten schrijven zouden veel mensen 'm niet kunnen uitspreken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja. Dat is meer een kosmetisch verhaal.
Er zijn veel meer talen met een "oe" klank (however geschreven) dan met een harde G erin, denk ik.
Lamequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oh kut, deze zaterdag al.
Helemaal vergeten, nu heb ik al wat anders.
Deadmau5, wasda?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meer Above & Beyond and zulk soort dan, maar ik luister het meeste naar Hardstyle. En ook heel vaak naar Deadmau5
Jij ging toch ook niet? Then what's the pointquote:
hoef je niet ver te reizen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet hoe laat jullie het denken te gaan maken of zo hoorMaar ik ben met midnight wel weer in mn nestje aan het ronken lijkt me
Ik ga wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij ging toch ook niet? Then what's the point?
Ontzettende kutmuziek.quote:
Geen idee, ik hou rekening met alles, vandaar dat ik ook niet met de auto wilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet hoe laat jullie het denken te gaan maken of zo hoorMaar ik ben met midnight wel weer in mn nestje aan het ronken lijkt me
bijvoorbeeld dit:quote:
Oh. Nou ja, jammer dan. Komt vast nog wel een kans.quote:
Ik zou die andere afspraak gewoon afzeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, jammer dan. Komt vast nog wel een kans.
Ah okequote:
Nee, ik zei dag tegen degenen die gingen, ik ben er nog ffiesquote:
Oh slapen dacht ik? Of vergis ik me weer eens in het "should I stay or should I go" spelletje?quote:
Nee, daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zou die andere afspraak gewoon afzeggen.
ik vind de trein wel relaxt tbhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Is voor mij lang geleden dat ik in een trein gezeten heb
Vroegah zat ik er dagelijks in, Dordrecht-Amsterdam heb ik ettelijke jaren dagelijks gereden,
maar sinds ik 1995 in Zoetermeer woon en soms wat vroeger op de zaak moest zijn werd dat lastig.
Sindsdien nog maar zeer incidenteel in de trein, jammer, want ik vond hyet altijd wel wat hebben
Ben je een schapekop van oorsprong Koen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Is voor mij lang geleden dat ik in een trein gezeten heb
Vroegah zat ik er dagelijks in, Dordrecht-Amsterdam heb ik ettelijke jaren dagelijks gereden,
maar sinds ik 1995 in Zoetermeer woon en soms wat vroeger op de zaak moest zijn werd dat lastig.
Sindsdien nog maar zeer incidenteel in de trein, jammer, want ik vond hyet altijd wel wat hebben
ik zie ze alleen nog maar rijden als ik in de file sta tussen Zoetermeer en Almere.quote:
Prima hoor, iedere filerijder is meer kans op een stoel voor mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie ze alleen nog maar rijden als ik in de file sta tussen Zoetermeer en Almere.
Maar helaas voor de trein, zelfs met die file meegerekend is de auto nog sneller op dat traject.....
En zeker toen m'n werkgever de auto ging sponsoren werd de keuze eenvoudig
Pas als we een kabinet gaan krijgen dat leaserijden omnogelijk maakt wordt de keuze wellicht anders
geboren en getogenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je een schapekop van oorsprong Koen?
Grappigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geboren en getogen
In 1994 op vakantie iemand leren kennen, in 1995 een huisje in Zoetermeer gevonden, dus dat was het einde van de Dordtse periode
Zolang je niet in de spits op hysterische momenten hoeft te reizen is het best relaxt jaquote:
Graskijkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Graseter het volgende:
Ze hebben de spiegel van onze auto afgereden.
Zolang je niet al teveel aansluitingen nodig hebt, overstappen op ander OV of lange stukken lopen is de trein voor mij een winnaar. Helaas is dat in mijn huidige situatie niet het gevalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima hoor, iedere filerijder is meer kans op en stoel voor mij
koen een mormoon?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig, ik nam meteen aan dat je uit Saltlakecity kwam
yeah idd, die mijd ik dan ook meestalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang je niet in de spits op hysterische momenten hoeft te reizen is het best relaxt ja
Zo gek is dat toch nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
En de vrouw weigert maar te denken over verhuizen naar Almere....
Verhuizen NAAR Almere. Waarom bij Jupiter zou je zoiets overwegen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet al teveel aansluitingen nodig hebt, overstappen op ander OV of lange stukken lopen is de trein voor mij een winnaar. Helaas is dat in mijn huidige situatie niet het geval
En de vrouw weigert maar te denken over verhuizen naar Almere....
Nope ik ben import Zoetermeerder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig, ik nam meteen aan dat je uit Saltlakecity kwam
Omdat Benny?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhuizen NAAR Almere. Waarom bij Jupiter zou je zoiets overwegen?
Dat dan weer wel jaquote:
Goedkope woningen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhuizen NAAR Almere. Waarom bij Jupiter zou je zoiets overwegen?
almere heeft geen hart, almere, tsja t is almerequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Rauzer het volgende:
Wat is er trouwens precies mis met Almere? Ik hou wel van nieuwbouw!
Mja, dat heeft dan ook wel een reden. Niemand wil zequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goedkope woningen bijvoorbeeld
Voor wat we hier betaald hebben voor een normaal rijtjeshuis heb je daar een aanmerkelijk groter exemplaar
ik zie niet echt veel verschil tussen Almere en Zoetermeerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
almere heeft geen hart, almere, tsja t is almere
Dan ben je toch minstens onderweg?quote:
Je lijkt nu net crv die tegen jou aan het klagen is over het NL-OV, je slaat kant noch walquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat heeft dan ook wel een reden. Niemand wil ze
Friesland en Drenthe en de hele mikmak ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goedkope woningen bijvoorbeeld
Voor wat we hier betaald hebben voor een normaal rijtjeshuis heb je daar een aanmerkelijk groter exemplaar
Of raakt, kan ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je lijkt nu net crv die tegen jou aan het klagen is over het NL-OV, je slaat kant noch wal!
Eh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij weet vast een leuk cadeau dat ik aan mijn broer kan geven!
Jij bent alwetend toch? Je kunt vast wel een paar leuke ideeën geven.quote:
Oh bestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je lijkt nu net crv die tegen jou aan het klagen is over het NL-OV, je slaat kant noch wal!
Ja, en jouw raakt als een drum op een lulstelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
"Je opmerkingen raken kant noch wal"
Dat wou ik eigenlijk zeggen.
Waarom het daar zo goedkoop is weet ik niet, maar je kunt nou niet zeggen dat Almere niet populair is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh best![]()
Maar dannog, er zal een reden zijn waarom huizen in Almere aanzienlijk goedkoper zijn dan vergelijkbare huizzen in Zoetermeer. Dat is hoe dan ook een vraag-aanbod verhaal. Je kan het anders noemen, maar het is niet zo dat de prijzen in Almere lager zijn omdat de woningen daar nou zo gigantisch in trek zijn. Wel?
quote:De gemeente Almere heeft 188.209 inwoners (1 januari 2010, bron: CBS) en grenst aan de gemeenten Lelystad en Zeewolde. Bovendien ligt Almere aan het Gooimeer, IJmeer en Markermeer. De stad ligt geheel onder zeeniveau (2 tot 5 meter).
Almere is in de tweede helft van de twintigste eeuw ontwikkeld als tweede grote stad in de provincie Flevoland. Inmiddels is het Lelystad, de hoofdstad van Flevoland, in inwonertal ruimschoots voorbijgestreefd en behoort Almere tot de 10 grootste gemeenten van Nederland en is het tevens een van de snelstgroeiende steden in Nederland.
Zulks een verloren FOK!tijdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Net even een van mijn favo series gekeken: undercover boss.
Damn ik kijk de laatste tijd weer veel te veel tv
Nou dan is dat opghelderdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en jouw raakt als een drum op een lulsteldus
ja best welquote:
Het is populair jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom het daar zo goedkoop is weet ik niet, maar je kunt nou niet zeggen dat Almere niet populair is.
[..]
dat heb ik vorige week gekeken. Ik ben na 3 minuten afgehaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is populair ja
oh Oh cherso ook, datwastdanookmeteen
Het ging me om de "wie wil daar nou wonen"-opmerkingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is populair ja
Sinds ik in Almere werk (2006) zijn er zowat 10000 inwoners bijgekomen, dus het groeit rapquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is populair ja
Joh prima, laten we er allebei onze mening over hebben. Okee?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het ging me om de "wie wil daar nou wonen"-opmerking. Heel veel dus
.
Ik 1 aflevering een stukje, was voor mij ook voldoendequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik vorige week gekeken. Ik ben na 3 minuten afgehaakt
Jeetje, nooit geweten dat jij zo'n invloedrijke Nederlander wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds ik in Almere werk (2006) zijn er zowat 10000 inwoners bijgekomen, dus het groeit rap
nee idd zoetermeer is een net wat oudere versie van almere imo iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie niet echt veel verschil tussen Almere en Zoetermeer
Of je moet dat kleine oude dorpsstraatje een hart noemen....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jeetje, nooit geweten dat jij zo'n invloedrijke Nederlander was![]()
!
Ja veel mensenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het ging me om de "wie wil daar nou wonen"-opmerking. Heel veel dus
.
Dit heeft niks met mening te maken, jij had een standpunt en ik heb dat weerlegdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh prima, laten we er allebei onze mening over hebben. Okee?
nou nee, niet bepaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
heb het nog steeds niet gezien, Ohoh Cherso
Gemis in mn opvoeding?
wow, heb ik het veroorzaakt, die plotselinge Almere rage?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jeetje, nooit geweten dat jij zo'n invloedrijke Nederlander was![]()
!
Dat dacht ik op te maken uit je postquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, heb ik het veroorzaakt, die plotselinge Almere rage?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mening te maken, jij had een standpunt en ik heb dat weerlegd.
Zou wel gezellig zijn, allemaal in Almere wonen, een TAL-buurtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, heb ik het veroorzaakt, die plotselinge Almere rage?
ik ga het zeker nog een keer kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
Natuurlijk is Oh oh Cherso geen gemis in je opvoeding, het kijkt gewoon lekker weg en je lacht je soms rot om de stompzinnige opmerkingen die ze maken. Maar als het je niet interesseert, soit, kan gebeuren.
HATEN = VERLATEN!
hehehe, almere heeft gelijk een hart danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn, allemaal in Almere wonen, een TAL-buurt
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Back, weer fris. In mijn nieuwe PokerStars vest, was vanmiddag bezorgd.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, almere heeft gelijk een hart dan
Fris haasjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
hmmm moet m'n zwager maar niet zien, is ie weer terug bij afquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je dat gewonnen? Of besteld van je FPPquote:
De huillachquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:56 schreef Patje1987 het volgende:
_[]_
Lol Rauzer dat icoontje zo van i don't know![]()
Van m'n fpps. Moet ik hem showen zaterdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb je dat gewonnen? Of besteld van je FPP? PokerStars vest
![]()
! Geniaal
!
Meenemen jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van m'n fpps. Moet ik hem showen zaterdag?
Een vest meenemen is niet onverstandig ook.
Ik maak zelf wel uit hoe tof ik welk deel van jouw posts vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je delete het tofste deel uit mijn post.
gaan wij naast elkaar wonenquote:
dan herken ik je ook meteen.quote:
Bupa was/is echt geniaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De huillach! Bedacht door koning Bupatih
! Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
wat moet je nou met een ferrari?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Toch zonde dat je nu niet kunt doorsparen voor de Ferrari
Ach, herkenning heb ik niet eens nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan herken ik je ook meteen.
Normaal herken ik je aan je lange oren, maar dat zal irl wel niet zo zijn
Ik heb nog wel punten over hoor, wie weet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Toch zonde dat je nu niet kunt doorsparen voor de Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |