niet zo helder en erh moequote:
quote:
O zo, had ik niet op geletquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uit jouw oogpunt misschien niet, maar ik zie het altijd graag wat beter verdeeld.....
Net als op mijn werk, ook zo'n hengstenbal.....'
Maar volgens mij tellen de aanwezige dames voor 2, alles komt goed
Slaap lekker voor straksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo helder en erh moe
maar ga weer
hoeveel mannen komen er en hoeveel vrouwen ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uit jouw oogpunt misschien niet, maar ik zie het altijd graag wat beter verdeeld.....
Net als op mijn werk, ook zo'n hengstenbal.....'
Maar volgens mij tellen de aanwezige dames voor 2, alles komt goed
Jaquote:
Het is zo'n schatje, hij kroelt heel graag en ligt de hele tijd al bij me, maar hij durft wel tegen die andere 2 met hoge rugquote:
Mooizoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Het is zo'n schatje, hij kroelt heel graag en ligt de hele tijd al bij me, maar hij durft wel tegen die andere 2 met hoge rug
22-1 (Gomi) dus op dit momentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoeveel mannen komen er en hoeveel vrouwen ?
Hoeveel mannen voor mannenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
22-1 (Gomi) dus op dit moment
waarvan 6 vrouwen. 15 mannen dus....... 2 mannen voor elke vrouw, sommige krijgen er 3
Rauzer.quote:
Hmmm sorry Erik, ben bang dat dat een nog slechtere score gaat worden voor je dan het aantal vrouwenquote:
Tsja, ik mag ook niet hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
En ik hoef niemandDes te meer vrouw voor de mannen
quote:
Ik zou niet eens weten of het een kwestie van mogen is. Ik heb de behoefte niet om vreemd te gaan.quote:
xDDDquote:
Hij komt wel zo over, nou ja zullen zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |