KuhnSechsundsechzigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De 'oe' is een Nederlandse klank, die kennen de buitenlanders niet.
Ja duh, die had ik geluisterd, en toen kwam ik bij deze Timon en Pumba-versie uitquote:
Mijn nick of mijn naam IRLquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt dat ze je voornaam uit probeerden te spreken?
Ja ok, de klank is er wel, maar niet als verklanking van de letters 'o' en 'e' achter elkaarquote:
van de Lion King toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja duh, die had ik geluisterd, en toen kwam ik bij deze Timon en Pumba-versie uit!
Kom ik niet wat?quote:
Meer Above & Beyond and zulk soort dan, maar ik luister het meeste naar Hardstyle. En ook heel vaak naar Deadmau5quote:
Bedoelde ook alleen de mannen waar ik een redelijk beeld van denk te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je niks van. Ik ben vet saai
Geloof het wel, stond vanmorgen nog een advertentie in de Telegraaf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Kan je die Kruidvat treinkaartjes uberhaupt nog kopen nu?
quote:
yeah, klojo heeft maandag al afgezegd en heb geprobeerd om deze week af te spreken, maar gaat dus alleen zaterdagmiddag. en heb hem nog nodig voor een verhaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey Gomi...
Jammer dat je niet komt zaterdag
Ok, vrouwlief begon er over ivm zaterdag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geloof het wel, stond vanmorgen nog een advertentie in de Telegraaf.
Die meet? Die is toch volgende week ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet zo crv-achtig, je snapt best wat ik bedoel
Oh nou ja. Dat is meer een kosmetisch verhaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ok, de klank is er wel, maar niet als verklanking van de letters 'o' en 'e' achter elkaar
4:00 zondag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok, vrouwlief begon er over ivm zaterdag.
Tot hoe laat zijn die geldig?
Ze denkt mee nu ze toch weet dat je komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele dag. en dat is bij een treinkaart dus tot 04.00 uur dacht ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |