KuhnSechsundsechzigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De 'oe' is een Nederlandse klank, die kennen de buitenlanders niet.
Ja duh, die had ik geluisterd, en toen kwam ik bij deze Timon en Pumba-versie uitquote:
Mijn nick of mijn naam IRLquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt dat ze je voornaam uit probeerden te spreken?
Ja ok, de klank is er wel, maar niet als verklanking van de letters 'o' en 'e' achter elkaarquote:
van de Lion King toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja duh, die had ik geluisterd, en toen kwam ik bij deze Timon en Pumba-versie uit!
Kom ik niet wat?quote:
Meer Above & Beyond and zulk soort dan, maar ik luister het meeste naar Hardstyle. En ook heel vaak naar Deadmau5quote:
Bedoelde ook alleen de mannen waar ik een redelijk beeld van denk te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je niks van. Ik ben vet saai
Geloof het wel, stond vanmorgen nog een advertentie in de Telegraaf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Kan je die Kruidvat treinkaartjes uberhaupt nog kopen nu?
quote:
yeah, klojo heeft maandag al afgezegd en heb geprobeerd om deze week af te spreken, maar gaat dus alleen zaterdagmiddag. en heb hem nog nodig voor een verhaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey Gomi...
Jammer dat je niet komt zaterdag
Ok, vrouwlief begon er over ivm zaterdag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geloof het wel, stond vanmorgen nog een advertentie in de Telegraaf.
Die meet? Die is toch volgende week ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet zo crv-achtig, je snapt best wat ik bedoel
Oh nou ja. Dat is meer een kosmetisch verhaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ok, de klank is er wel, maar niet als verklanking van de letters 'o' en 'e' achter elkaar
4:00 zondag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok, vrouwlief begon er over ivm zaterdag.
Tot hoe laat zijn die geldig?
Ze denkt mee nu ze toch weet dat je komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hele dag. en dat is bij een treinkaart dus tot 04.00 uur dacht ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou niet uit de originele filmquote:
Einde dienst, 04:00quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken de sores die journalist zijn met zich meebrengt. Balen is dat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
yeah, klojo heeft maandag al afgezegd en heb geprobeerd om deze week af te spreken, maar gaat dus alleen zaterdagmiddag. en heb hem nog nodig voor een verhaal.
yups.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze denkt mee nu ze toch weet dat je komt.
Ah, ik kon het me al niet herinneren uit die filmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou niet uit de originele film. Maar die twee zijn wel van de LK ja.
Dat zou kunnen. Maar als Koen doofstom zou zijn en z'n naam op een briefje zou moeten schrijven zouden veel mensen 'm niet kunnen uitspreken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja. Dat is meer een kosmetisch verhaal.
Er zijn veel meer talen met een "oe" klank (however geschreven) dan met een harde G erin, denk ik.
Lamequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oh kut, deze zaterdag al.
Helemaal vergeten, nu heb ik al wat anders.
Deadmau5, wasda?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meer Above & Beyond and zulk soort dan, maar ik luister het meeste naar Hardstyle. En ook heel vaak naar Deadmau5
Jij ging toch ook niet? Then what's the pointquote:
hoef je niet ver te reizen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet hoe laat jullie het denken te gaan maken of zo hoorMaar ik ben met midnight wel weer in mn nestje aan het ronken lijkt me
Ik ga wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij ging toch ook niet? Then what's the point?
Ontzettende kutmuziek.quote:
Geen idee, ik hou rekening met alles, vandaar dat ik ook niet met de auto wilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet hoe laat jullie het denken te gaan maken of zo hoorMaar ik ben met midnight wel weer in mn nestje aan het ronken lijkt me
bijvoorbeeld dit:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |