Ik zou die andere afspraak gewoon afzeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, jammer dan. Komt vast nog wel een kans.
Ah okequote:
Nee, ik zei dag tegen degenen die gingen, ik ben er nog ffiesquote:
Oh slapen dacht ik? Of vergis ik me weer eens in het "should I stay or should I go" spelletje?quote:
Nee, daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zou die andere afspraak gewoon afzeggen.
ik vind de trein wel relaxt tbhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Is voor mij lang geleden dat ik in een trein gezeten heb
Vroegah zat ik er dagelijks in, Dordrecht-Amsterdam heb ik ettelijke jaren dagelijks gereden,
maar sinds ik 1995 in Zoetermeer woon en soms wat vroeger op de zaak moest zijn werd dat lastig.
Sindsdien nog maar zeer incidenteel in de trein, jammer, want ik vond hyet altijd wel wat hebben
Ben je een schapekop van oorsprong Koen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Is voor mij lang geleden dat ik in een trein gezeten heb
Vroegah zat ik er dagelijks in, Dordrecht-Amsterdam heb ik ettelijke jaren dagelijks gereden,
maar sinds ik 1995 in Zoetermeer woon en soms wat vroeger op de zaak moest zijn werd dat lastig.
Sindsdien nog maar zeer incidenteel in de trein, jammer, want ik vond hyet altijd wel wat hebben
ik zie ze alleen nog maar rijden als ik in de file sta tussen Zoetermeer en Almere.quote:
Prima hoor, iedere filerijder is meer kans op een stoel voor mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie ze alleen nog maar rijden als ik in de file sta tussen Zoetermeer en Almere.
Maar helaas voor de trein, zelfs met die file meegerekend is de auto nog sneller op dat traject.....
En zeker toen m'n werkgever de auto ging sponsoren werd de keuze eenvoudig
Pas als we een kabinet gaan krijgen dat leaserijden omnogelijk maakt wordt de keuze wellicht anders
geboren en getogenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je een schapekop van oorsprong Koen?
Grappigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geboren en getogen
In 1994 op vakantie iemand leren kennen, in 1995 een huisje in Zoetermeer gevonden, dus dat was het einde van de Dordtse periode
Zolang je niet in de spits op hysterische momenten hoeft te reizen is het best relaxt jaquote:
Graskijkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Graseter het volgende:
Ze hebben de spiegel van onze auto afgereden.
Zolang je niet al teveel aansluitingen nodig hebt, overstappen op ander OV of lange stukken lopen is de trein voor mij een winnaar. Helaas is dat in mijn huidige situatie niet het gevalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima hoor, iedere filerijder is meer kans op en stoel voor mij
koen een mormoon?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig, ik nam meteen aan dat je uit Saltlakecity kwam
yeah idd, die mijd ik dan ook meestalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang je niet in de spits op hysterische momenten hoeft te reizen is het best relaxt ja
Zo gek is dat toch nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
En de vrouw weigert maar te denken over verhuizen naar Almere....
Verhuizen NAAR Almere. Waarom bij Jupiter zou je zoiets overwegen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang je niet al teveel aansluitingen nodig hebt, overstappen op ander OV of lange stukken lopen is de trein voor mij een winnaar. Helaas is dat in mijn huidige situatie niet het geval
En de vrouw weigert maar te denken over verhuizen naar Almere....
Nope ik ben import Zoetermeerder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig, ik nam meteen aan dat je uit Saltlakecity kwam
Omdat Benny?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhuizen NAAR Almere. Waarom bij Jupiter zou je zoiets overwegen?
Dat dan weer wel jaquote:
Goedkope woningen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhuizen NAAR Almere. Waarom bij Jupiter zou je zoiets overwegen?
almere heeft geen hart, almere, tsja t is almerequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Rauzer het volgende:
Wat is er trouwens precies mis met Almere? Ik hou wel van nieuwbouw!
Mja, dat heeft dan ook wel een reden. Niemand wil zequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goedkope woningen bijvoorbeeld
Voor wat we hier betaald hebben voor een normaal rijtjeshuis heb je daar een aanmerkelijk groter exemplaar
ik zie niet echt veel verschil tussen Almere en Zoetermeerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
almere heeft geen hart, almere, tsja t is almere
Dan ben je toch minstens onderweg?quote:
Je lijkt nu net crv die tegen jou aan het klagen is over het NL-OV, je slaat kant noch walquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat heeft dan ook wel een reden. Niemand wil ze
Friesland en Drenthe en de hele mikmak ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goedkope woningen bijvoorbeeld
Voor wat we hier betaald hebben voor een normaal rijtjeshuis heb je daar een aanmerkelijk groter exemplaar
Of raakt, kan ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je lijkt nu net crv die tegen jou aan het klagen is over het NL-OV, je slaat kant noch wal!
Eh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij weet vast een leuk cadeau dat ik aan mijn broer kan geven!
Jij bent alwetend toch? Je kunt vast wel een paar leuke ideeën geven.quote:
Oh bestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je lijkt nu net crv die tegen jou aan het klagen is over het NL-OV, je slaat kant noch wal!
Ja, en jouw raakt als een drum op een lulstelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
"Je opmerkingen raken kant noch wal"
Dat wou ik eigenlijk zeggen.
Waarom het daar zo goedkoop is weet ik niet, maar je kunt nou niet zeggen dat Almere niet populair is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh best![]()
Maar dannog, er zal een reden zijn waarom huizen in Almere aanzienlijk goedkoper zijn dan vergelijkbare huizzen in Zoetermeer. Dat is hoe dan ook een vraag-aanbod verhaal. Je kan het anders noemen, maar het is niet zo dat de prijzen in Almere lager zijn omdat de woningen daar nou zo gigantisch in trek zijn. Wel?
quote:De gemeente Almere heeft 188.209 inwoners (1 januari 2010, bron: CBS) en grenst aan de gemeenten Lelystad en Zeewolde. Bovendien ligt Almere aan het Gooimeer, IJmeer en Markermeer. De stad ligt geheel onder zeeniveau (2 tot 5 meter).
Almere is in de tweede helft van de twintigste eeuw ontwikkeld als tweede grote stad in de provincie Flevoland. Inmiddels is het Lelystad, de hoofdstad van Flevoland, in inwonertal ruimschoots voorbijgestreefd en behoort Almere tot de 10 grootste gemeenten van Nederland en is het tevens een van de snelstgroeiende steden in Nederland.
Zulks een verloren FOK!tijdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Net even een van mijn favo series gekeken: undercover boss.
Damn ik kijk de laatste tijd weer veel te veel tv
Nou dan is dat opghelderdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en jouw raakt als een drum op een lulsteldus
ja best welquote:
Het is populair jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom het daar zo goedkoop is weet ik niet, maar je kunt nou niet zeggen dat Almere niet populair is.
[..]
dat heb ik vorige week gekeken. Ik ben na 3 minuten afgehaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is populair ja
oh Oh cherso ook, datwastdanookmeteen
Het ging me om de "wie wil daar nou wonen"-opmerkingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is populair ja
Sinds ik in Almere werk (2006) zijn er zowat 10000 inwoners bijgekomen, dus het groeit rapquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is populair ja
Joh prima, laten we er allebei onze mening over hebben. Okee?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het ging me om de "wie wil daar nou wonen"-opmerking. Heel veel dus
.
Ik 1 aflevering een stukje, was voor mij ook voldoendequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik vorige week gekeken. Ik ben na 3 minuten afgehaakt
Jeetje, nooit geweten dat jij zo'n invloedrijke Nederlander wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds ik in Almere werk (2006) zijn er zowat 10000 inwoners bijgekomen, dus het groeit rap
nee idd zoetermeer is een net wat oudere versie van almere imo iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie niet echt veel verschil tussen Almere en Zoetermeer
Of je moet dat kleine oude dorpsstraatje een hart noemen....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jeetje, nooit geweten dat jij zo'n invloedrijke Nederlander was![]()
!
Ja veel mensenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het ging me om de "wie wil daar nou wonen"-opmerking. Heel veel dus
.
Dit heeft niks met mening te maken, jij had een standpunt en ik heb dat weerlegdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh prima, laten we er allebei onze mening over hebben. Okee?
nou nee, niet bepaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
heb het nog steeds niet gezien, Ohoh Cherso
Gemis in mn opvoeding?
wow, heb ik het veroorzaakt, die plotselinge Almere rage?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jeetje, nooit geweten dat jij zo'n invloedrijke Nederlander was![]()
!
Dat dacht ik op te maken uit je postquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, heb ik het veroorzaakt, die plotselinge Almere rage?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mening te maken, jij had een standpunt en ik heb dat weerlegd.
Zou wel gezellig zijn, allemaal in Almere wonen, een TAL-buurtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, heb ik het veroorzaakt, die plotselinge Almere rage?
ik ga het zeker nog een keer kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
Natuurlijk is Oh oh Cherso geen gemis in je opvoeding, het kijkt gewoon lekker weg en je lacht je soms rot om de stompzinnige opmerkingen die ze maken. Maar als het je niet interesseert, soit, kan gebeuren.
HATEN = VERLATEN!
hehehe, almere heeft gelijk een hart danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn, allemaal in Almere wonen, een TAL-buurt
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Back, weer fris. In mijn nieuwe PokerStars vest, was vanmiddag bezorgd.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, almere heeft gelijk een hart dan
Fris haasjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
hmmm moet m'n zwager maar niet zien, is ie weer terug bij afquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je dat gewonnen? Of besteld van je FPPquote:
De huillachquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:56 schreef Patje1987 het volgende:
_[]_
Lol Rauzer dat icoontje zo van i don't know![]()
Van m'n fpps. Moet ik hem showen zaterdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb je dat gewonnen? Of besteld van je FPP? PokerStars vest
![]()
! Geniaal
!
Meenemen jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van m'n fpps. Moet ik hem showen zaterdag?
Een vest meenemen is niet onverstandig ook.
Ik maak zelf wel uit hoe tof ik welk deel van jouw posts vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je delete het tofste deel uit mijn post.
gaan wij naast elkaar wonenquote:
dan herken ik je ook meteen.quote:
Bupa was/is echt geniaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De huillach! Bedacht door koning Bupatih
! Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
wat moet je nou met een ferrari?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Toch zonde dat je nu niet kunt doorsparen voor de Ferrari
Ach, herkenning heb ik niet eens nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan herken ik je ook meteen.
Normaal herken ik je aan je lange oren, maar dat zal irl wel niet zo zijn
Ik heb nog wel punten over hoor, wie weet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Toch zonde dat je nu niet kunt doorsparen voor de Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |