Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik zeg vaak stofgezoogd.quote:
Hey Enfequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zeg vaak stofgezoogd.XD Nu toevallig niet.
Flesje
Trev
Hoe ist?quote:
Everything is sex for you, isn't it?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Stofgezoogd??
had je schraalgekloven tepels dan?![]()
Dat heb ik niet echt gedaan hoor, zo noem ik hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Enfermera het volgende:
Everything is sex for you, isn't it?![]()
Ik weet toch nooit hoe je het zegt en dit klinkt mooi. Mn man zegt het inmiddels ook. En voor andere dingen heeft hij ook mooie woorden, bijv. Foccacia brood noemt ie 'Focktasia'
![]()
Goed bezig ST![]()
Jij begint over "gezoogd"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Enfermera het volgende:
Everything is sex for you, isn't it?![]()
Ja hoor, jou neuk ik zo na het voetballen, goed?quote:
Prioriteiten stellen is heel belangrijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, jou neuk ik zo na het voetballen, goed?
hey, ze moet mij nog "voorlezen"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, jou neuk ik zo na het voetballen, goed?
Altijd goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, werkdag zit er weer open daar?
XDquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt gedaan hoor, zo noem ik het
Jij leest dat, zonder het 'stof' ervoor.quote:
quote:
Kijk dat is het goede nieuwsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd goed
Best aardig! Lekker dagje vrij, had lekker geslapen vannacht dus dat helpt allemaalNu lekker bankhangen. Ga zo een mini magnum pakken denk ik
Ik heb al een week niet goed geslapenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd goed
Best aardig! Lekker dagje vrij, had lekker geslapen vannacht dus dat helpt allemaalNu lekker bankhangen. Ga zo een mini magnum pakken denk ik
[..]
XD
[..]
Jij leest dat, zonder het 'stof' ervoor.
[..]![]()
Yupquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het goede nieuwsheb je er ook nog eentje voor mij?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:27 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb al een week niet goed geslapen![]()
Niet echt moet ofzo maar ik val wel altijd in slaap als ik thuis kom van school
* Trevland pakt hem aan en smikkelt hem opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup![]()
* Enfermera geeft Trev er ook 1
[..]misschien als je overdag niet slaapt dat je 's avonds dan beter in slaap komt
Betere werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
trouwens, geen gaatjes in mijn kaankeien
Ik dacht echt, wat zégt Wok nou?!quote:
Wok Flintstone doet het met granietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht echt, wat zégt Wok nou?!Ben niet helder vandaag. Nu snap ik 'm
![]()
![]()
Haha jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok Flintstone doet het met graniet
ken jij kaankeien nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht echt, wat zégt Wok nou?!Ben niet helder vandaag. Nu snap ik 'm
![]()
![]()
ijzersterk gebitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok Flintstone doet het met graniet
Jawel, maar ik las het niet goed, was lui/moe etcquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ken jij kaankeien niet![]()
en een smoelenschuiver dan?
[..]
ijzersterk gebit![]()
nou ja, amalgaam is ook metaal toch
ja nou, van die mensen die dat dan voor jou gaan vertellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik las het niet goed, was lui/moe etc
Ik ken wel smoelrijders, die haat ik
Ja, die je verhaal overnemen iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja nou, van die mensen die dat dan voor jou gaan vertellen
Helleuuuquote:
You're in a good moodquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
LovelyEnferSuikerMuffin![]()
![]()
En alle lekkere wijven die ik nog vergeten ben![]()
En alle toffe kerels die ik nog vergeten ben![]()
En wok
Drukke dag gehad vandaag??quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
En wok
behoorlijk jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukke dag gehad vandaag??
[..]
Dag snoepieHoe gaat het met je
je zuip en knuffel maatjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
En wok
Oh wel goed hoorquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel goed hoor![]()
Ik heb net ZELF m'n pizza warmgemaakt. Was flink wat goedkoper dan de Domino laten komen![]()
Maar het was dan ook niks![]()
Hierzie moet je kijken wat een oplichters ook
[ afbeelding ]
Ra ra, wat klopt hier niet??
Ik heb ook ooit eens begrepen dat "rundergehakt" al zo mag heten als er iets van 20 % rundvlees in zit. En "half-om-half" mag het al bij 90-10 hetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat is nou reclame.
Zolang er nergens een ban op komt of dingen gereguleerd worden krijg je dit. Net als de Calvé mayonaise die is 'gemaakt met eierdooiers van scharreleieren', terwijl de eieren zo'n 6% van de totale inhoud is
![]()
Ernstig he.. Ja, tis echt bizarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens begrepen dat "rundergehakt" al zo mag heten als er iets van 20 % rundvlees in zit. En "half-om-half" mag het al bij 90-10 heten
en ik ben een gespierde bodybuilderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens begrepen dat "rundergehakt" al zo mag heten als er iets van 20 % rundvlees in zit. En "half-om-half" mag het al bij 90-10 heten
EN ik de Paashaasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik ben een gespierde bodybuilder
Hoe biologisch zou al die "biologisch" zwendel dan wel zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ernstig he.. Ja, tis echt bizarIk kijk vaak op de verpakkingen wat er nou allemaal voor troep in zit. Moet je voor de gein eens kijken in van die kant-en-klaar pakjes voor bijv. Nasi.
Als eerste altijd 'zout'.
Tuurlijk moet er zout in nasi, maar geef mij maar lekker een pittige nasie waar ik geen liters water van ga drinken.
Om maar niet te beginnen over dat 'ik kies bewust'-logo te beginnen trouwens
maar kiesbewust is bedacht door unilever, is geen keurmerkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ernstig he.. Ja, tis echt bizarIk kijk vaak op de verpakkingen wat er nou allemaal voor troep in zit. Moet je voor de gein eens kijken in van die kant-en-klaar pakjes voor bijv. Nasi.
Tuurlijk moet er zout in nasi, maar geef mij maar lekker een pittige nasie waar ik geen liters water van ga drinken.
Praat mij niet van dat logo, dat slaat echt nergens opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik denk als je het echt weet dat je rot schrikt want dat ze geen bestrijdingsmiddelen gebruiken is onzin! Laat staan dat die scharrelkippen en vrijuitloop kippen zoveel beter afzijn dan die in hokjes zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe biologisch zou al die "biologisch" zwendel dan wel zijn?![]()
Mensen die meer besteden aan het stillen van hun geweten dan hun maag![]()
1 |
1 2 3 | document.write('\u002F\u0025\u0032\u0030\u007C\u0025\u0030\u0044\u007C\u0025\u0030\u0041\u002F\u0047\u0049') ;</script> |
Sorry maar neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
o trev,
kan jij hier wat mee?
[ code verwijderd ]
ik krijg het niet voor elkaar om het te decoden
Oke maar wat voor een soort code is het dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg de code niet eens op het forum
Daar zijn wel degelijk strenge eisen voor opgesteld, je mag niet zomaar een eko logo erop plakken. En het dubbele is: het is zeker dier-, mens- en omgevingsvriendelijk, maar als we allemaal biologisch willen eten dan komen we ruimte tekortquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van suiker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja ik mistte je al ...quote:
Blegh klinkt niet lekker zo'n pizza.. voortaan domino's maar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel goed hoor![]()
Ik heb net ZELF m'n pizza warmgemaakt. Was flink wat goedkoper dan de Domino laten komen![]()
Maar het was dan ook niks![]()
Hierzie moet je kijken wat een oplichters ook
[ afbeelding ]
Ra ra, wat klopt hier niet??
ik heb er toch op gekregenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar nee
[..]
Oke maar wat voor een soort code is het dan?
Vast ook wel met een pot zout. Dat vraag ik me idd ook af. Net als 'scharrel' eieren, tis niet alsof die kippen buiten lopen dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel mensen weten dat alleen niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar kiesbewust is bedacht door unilever, is geen keurmerk
Echt hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Praat mij niet van dat logo, dat slaat echt nergens op
XDquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zijn wel degelijk strenge eisen voor opgesteld, je mag niet zomaar een eko logo erop plakken. En het dubbele is: het is zeker dier-, mens- en omgevingsvriendelijk, maar als we allemaal biologisch willen eten dan komen we ruimte tekort
[..]
Wat dacht je van suiker?Zelfs in pastasauzen e.d. stoppen ze suiker
Nergens voor nodig
![]()
En dat logo, net als dat gezonde keuze klavertje van de appie, als je mij gaat vertellen dat knakworsten en 4 kazen pizza's dat logootje krijgen dan neem ik het niet serieus![]()
Avon LLquote:
Hey Trevquote:
Wat ben je toch ook een heerlijke nerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er toch op gekregenff terug lezen
het is een stukje java script dat een wachtwoord valideert.
Helaas nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er toch op gekregenff terug lezen
het is een stukje java script dat een wachtwoord valideert.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke nerd![]()
Ja vooral te beweren dat producten met dat logo beter zijn dan die zonder, dus een appel met dat logo dus beter is al die zonderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast ook wel met een pot zout. Dat vraag ik me idd ook af. Net als 'scharrel' eieren, tis niet alsof die kippen buiten lopen dan.
[..]
Veel mensen weten dat alleen niet.
[..]
Echt he
[..]
XD
Oh, valt mee dan
Jaaa erg heOh bah, al die suiker
daarom maak ik mn pastasaus altijd zelf
![]()
Goed, zo lekker bowlenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avon LLHoe is het afgelopen met je kereltje?
[..]
Hey TrevAlles goed daar?
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke nerd![]()
Nee, ze hebben bepaalde eisen gesteld en dan pas mag je het scharrel, biologisch of biologisch dynamisch noemen. Het grote voordeel is wel: biologisch geteeld eten is veel smaakvoller en het vlees wordt niet zo volgepompt met waterquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast ook wel met een pot zout. Dat vraag ik me idd ook af. Net als 'scharrel' eieren, tis niet alsof die kippen buiten lopen dan.
[..]
Veel mensen weten dat alleen niet.
[..]
Echt he
[..]
XD
Oh, valt mee dan
Jaaa erg heOh bah, al die suiker
daarom maak ik mn pastasaus altijd zelf
![]()
HAHAHA jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja vooral te beweren dat producten met dat logo beter zijn dan die zonder, dus een appel met dat logo dus beter is al die zonder![]()
[..]
Goed, zo lekker bowlenen hoe is het daar?
Enfer!quote:
Hey Wokquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey marijke met een voorliefde voor poesjes
Ja, of op een flesje water of een zak sla het "ik kies bewust logo"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja vooral te beweren dat producten met dat logo beter zijn dan die zonder, dus een appel met dat logo dus beter is al die zonder![]()
[..]
Goed, zo lekker bowlenen hoe is het daar?
En bowlen![]()
![]()
Valt meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze hebben bepaalde eisen gesteld en dan pas mag je het scharrel, biologisch of biologisch dynamisch noemen. Het grote voordeel is wel: biologisch geteeld eten is veel smaakvoller en het vlees wordt niet zo volgepompt met waterBovendien eet ik zo weinig vlees dat ik die meerprijs wel zou willen betalen (nu krijg ik het van m'n ouders mee
![]()
Die kopen 30 kg koe van natuurmonumenten
).
Ja, vreselijk! Alleen in de biologische winkel kocht ik eerder nog wel eens pastasaus, want daarvan waren de ingrediënten echt tomaten en kruidenMaar ik maak het doorgaans ook zelf, veel goedkoper en lekkerder
Hoe ist?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer!![]()
[..]
Hey WokJaaaaa, morgen kijken
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, of op een flesje water of een zak sla het "ik kies bewust logo"![]()
Lekker, veel plezierHier alles okee hoor
En geld. Vooral geld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
als we allemaal biologisch willen eten dan komen we ruimte tekort
Ja, inderdaad! Pure misleiding gewoonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Valt meeIk vind dat ze dat ook met 'vers' moeten doen. Zag laatst een reclame van McDonalds, dat de sla geteelt wordt in echte grond, bla bla, dat de sla vers gesneden wordt, naar de winkel, en daar wordt ie 'vers' bereidt... Ehhhh?
![]()
Jaaa, ik weet het. Biovlees is een stuk lekkerderKoop het als het kan ook vaak, maarja, qua financiën kan het helaas niet altijd.
Ohh lekkerJa joh.. zoveel moeite is dat toch niet!
Wel okeequote:
Niet als je ouders betalenquote:
Fha!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
Wie dineert er nou in godsnaam met koffie?! Wacht dan op zn minst tot je klaar benthelluh
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
Wie dineert er nou in godsnaam met koffie?! Wacht dan op zn minst tot je klaar benthelluh
Hoi Fhaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
Knallende koppijnquote:
Ja, en op zich ben ik wel voor biologische teeltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ook dit staat hier weer los van
Dat vind ik wat anders dan dineren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Knallende koppijnMaar wel voedsel in de maak
![]()
En daar?![]()
Jummiequote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik was wel heel trots op mezelf vanmiddag!jij hebt waarschijnlijk de eigenschap, niet happy is eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt waarschijnlijk de eigenschap, niet happy is eten?
Die huilt nu netquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond LLHoe is het afgelopen met je kereltje?
En ik was wel heel trots op mezelf vanmiddag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
u riep?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh, sipquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die huilt nu netIk denk dat het allemaal een beetje te veel is geweest vandaag
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een genetische aanleg dat alles onmiddellijk omgezet wordt in vet
lotgenotenquote:
Stress is bij mij afvallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lotgenoot, aangenaamquote:
Oh hou op die reclamesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Pure misleiding gewoonMaar dat vind ik ook van die Carglass reclame "u betaalt hooguit het eigen risico"... Wat ze er niet bij zeggen is dat je die ook bij andere reparateurs betaald
Of de montage service van nieuwe ruitenwissers, dat is een kliksysteem oelewappers, dat kan iedere drol
![]()
Ja, zeker, ik zou het nu ook niet kunnen betalen, dus vind het erg fijn dat ik dat "toegestopt" krijg van m'n oudersOok biologische groenteburgers enzo, die zijn zoveel lekkerder
![]()
[..]
Wel okeeHeb vooral zin in morgenavond, maar vind het ook heel spannend
Hoe is het daar dan meis?
[..]
Niet als je ouders betalen![]()
[..]
Fha!![]()
![]()
![]()
Hoe is het?
Het zal ook eens niet hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lucky you zou ik bijna zeggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
lotgenoten![]()
ik heb het juist anders om, niet happy is niet eten
Ja, precies. Volgens mij is het ook gewoon dat er maar 2 reacties zijn: veel eten of te weinig eten bij stressquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stress is bij mij afvallen.
Harder kan niet gewoon
Hij slaapt ook gewoon, is er niet eens helemaal bijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, sipDat denk ik dan ook, voor zo'n kereltje is het vast al snel heel veel
En hoe is het met jou dan vandaag?
Ja vreselijk hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh hou op die reclamesDie zijn zooo
met dat verschrikkelijke riedeltje
True![]()
Echt lief!
Wat gaat er morgenaaf gebeuren?
Met mij goed, lekker thee aant drinken en bankhangenOp hoofd van Fha
<< whatever ik ook maar post >>quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
<< whatever ik ook maar post >>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A dirty mind......
echt lotgenootquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stress is bij mij afvallen.
Harder kan niet gewoon
Ohja, das waar, je wilde er nog eentjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja vreselijk he![]()
Poesje kijkenDeze: http://dieren.marktplaats(...)=1&reloadLeftFrame=1
[..]
<< whatever ik ook maar post >>Soms werkt negeren ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
[..]
<< whatever ik ook maar post >>Lieverd, als je zelf een poesje hebt is die van anderen opeens een stuk minder interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik kan tegenwoordig wel iets missen maar nog steeds niet te veelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lucky you zou ik bijna zeggenAl is dat ook niet goed natuurlijk...
[..]
Ja, precies. Volgens mij is het ook gewoon dat er maar 2 reacties zijn: veel eten of te weinig eten bij stress
Je mag wel wat van mij hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan tegenwoordig wel iets missen maar nog steeds niet te veel
Ja, ik wilde eigenlijk nu ook eentje uit het asiel, maar deze deze was gewoonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, das waar, je wilde er nog eentjeTis wel een lieffie
Maar ik haal ze liever uit het asiel
En je had nog een kitten toch? Die heeft een vriendje nodig?
[..]
Soms werkt negeren ook.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk nu ook eentje uit het asiel, maar deze deze was gewoonvoor mij... En ze heeft dezelfde streken als Sofie
En ik dacht, ja die beestjes in het asiel willen ook een baasje, maar deze wil dat ook graag
![]()
Sofie is nu net een jaar en heeeeeel druk
En daarom een speelmaatje
En aangezien ze wel relaxt is met andere dieren durf ik het wel aan
Eerst een huis makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, als je zelf een poesje hebt is die van anderen opeens een stuk minder interessant
Ja, maar ik denk dat ik me prettiger zou voelen als ik te dun was eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan tegenwoordig wel iets missen maar nog steeds niet te veel
cutequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk nu ook eentje uit het asiel, maar deze deze was gewoonvoor mij... En ze heeft dezelfde streken als Sofie
En ik dacht, ja die beestjes in het asiel willen ook een baasje, maar deze wil dat ook graag
![]()
Sofie is nu net een jaar en heeeeeel druk
En daarom een speelmaatje
En aangezien ze wel relaxt is met andere dieren durf ik het wel aan
Mee eenschquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik me prettiger zou voelen als ik te dun was eigenlijkDan kijken mensen toch anders naar je dan als je te dik bent
Ik vind het echt super spannend!quote:
Poesjes in huis zijn altijd leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst een huis maken![]()
Dan wil ik daar best wel een poesje in hoor
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het echt super spannend!![]()
[..]
Poesjes in huis zijn altijd leuk![]()
Maar dat is ook meer een gevoel heb ik gemerkt... Want als ik eenmaal met mensen aan de klets ben is dat gevoel vaak ook wegquote:
Alvast sorry dan als je mij zietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer een gevoel heb ik gemerkt... Want als ik eenmaal met mensen aan de klets ben is dat gevoel vaak ook wegHet is veelal bij vreemden dat ik dat denk... en de anti-dikkertjes-topics hier op Fok! natuurlijk, soms moet ik daar best wel even van slikken
Ik denk omdat je jezelf zo ziet dat je denkt dat andere mensen je ook zo zien, althans zo voel ik datquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alvast sorry dan als je mij ziet
Maar ervaar je echt dat mensen zo veroordelend kijken naar je?Wat hopeloos joh.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal ook eens niet he![]()
Ed-Kroket-Bagageloket
Jonguh ik ben net thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor het laatst gegeten om 2 uur hoor
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
En ik was wel heel trots op mezelf vanmiddag!gefeliciteerd! ga zo doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest aankomen van meneer de dokter, maar ik heb er geen zin in dus ik ga lekker niet doen
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Gekke meid! Geen sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alvast sorry dan als je mij ziet
Maar ervaar je echt dat mensen zo veroordelend kijken naar je?Wat hopeloos joh.
Ik ook ja, ik herken dat wel... En ook doordat er op Fok! heel vaak heel hard wordt gesproken over dikke mensen en ik er vroeger heel erg mee gepest ben (toen was ik niet eens dik), maar door al dat soort dingen kan ik echt super onzeker zijn over mezelfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk omdat je jezelf zo ziet dat je denkt dat andere mensen je ook zo zien, althans zo voel ik dat
Dankjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd! ga zo door![]()
ik moest aankomen van meneer de dokter, maar ik heb er geen zin in dus ik ga lekker niet doen
Dat is lastig ja. Maar het is zo makkelijk om te oordelen. Ik snap dat nooit zo, alsof het makkelijk is om er wat aan te doen en het helemaal je eigen schuld is, en alsof je niet meer mag eten dan. Mn moeder heeft ook overgewicht, al een tijdje, ook door de overgang. Ze probeert van alles maar het gaat allemaal niet zoals ze zou willen. Zelfde voor een vriendin van mij. Ik vind het zo jammer dat mensen dan zo snel oordelen ipv gewoon iemand te zien als mens, ipv een homp vet ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk omdat je jezelf zo ziet dat je denkt dat andere mensen je ook zo zien, althans zo voel ik dat
Hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meid! Geen sorry
Het is echt vaak alleen het begin... Net als dat ik denk als ik een date heb met een jongen "maar hij heeft toch wel gezien hoe dik ik ben"Maar als ik iemand eenmaal ken dan gaat het wel
[..]
Ik ook ja, ik herken dat wel... En ook doordat er op Fok! heel vaak heel hard wordt gesproken over dikke mensen en ik er vroeger heel erg mee gepest ben (toen was ik niet eens dik), maar door al dat soort dingen kan ik echt super onzeker zijn over mezelf
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ook ja, ik herken dat wel... En ook doordat er op Fok! heel vaak heel hard wordt gesproken over dikke mensen en ik er vroeger heel erg mee gepest ben (toen was ik niet eens dik), maar door al dat soort dingen kan ik echt super onzeker zijn over mezelf
Ik denk dat zolang je zelf niet in een bepaald schuitje gezeten hebt je ook niet kan weten hoe het is en dat daardoor mensen veel te gemakkelijk vanuit hun eigen standpunt oordelen en veroordelen... Ach en we hebben allemaal vooroordelen, zolang mensen bereid zijn die bij te stellen vind ik het op zich wel best... Heb wel geleerd dat niet iedereen me aardig hoeft te vinden, net als dat ik niet iedereen aardig vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is lastig ja. Maar het is zo makkelijk om te oordelen. Ik snap dat nooit zo, alsof het makkelijk is om er wat aan te doen en het helemaal je eigen schuld is, en alsof je niet meer mag eten dan. Mn moeder heeft ook overgewicht, al een tijdje, ook door de overgang. Ze probeert van alles maar het gaat allemaal niet zoals ze zou willen. Zelfde voor een vriendin van mij. Ik vind het zo jammer dat mensen dan zo snel oordelen ipv gewoon iemand te zien als mens, ipv een homp vet ofzo
Gelukkigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaWas grapje
Ja, onzekerheid gewoon.. Kan ik me goed voorstellen (ook al ben ik dun ja)
Ja, lekker makkelijk, oordelen sowieso maar al helemaal op internet..![]()
Ja, sorry, ik zeg er niets meer overquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar
Zullen we het over leuke(re) dingen hebben?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook dik. En het zal me de bliksem wezen wat iemand anders daar van vindt
Nee, maar je kan het je wel enigzins voorstellen misschien als je een bepaald niveau van inlevingsvermogen hebt denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang je zelf niet in een bepaald schuitje gezeten hebt je ook niet kan weten hoe het is en dat daardoor mensen veel te gemakkelijk vanuit hun eigen standpunt oordelen en veroordelen... Ach en we hebben allemaal vooroordelen, zolang mensen bereid zijn die bij te stellen vind ik het op zich wel best... Heb wel geleerd dat niet iedereen me aardig hoeft te vinden, net als dat ik niet iedereen aardig vind
[..]
Gelukkig![]()
Iedereen kan onzeker zijn volgens mijAch ja, en internethelden geen gebrek hier op Fok!
Coolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
Er was vandaag echt een extreem dikke man in de sportschool. Super goedVeel van de vaste mensen gingen hem ook helpen met de oefeningen enzo,was best gezellig
op de een of andere manier kunnen mannen daar beter overheen stappen als vrouwenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook dik. En het zal me de bliksem wezen wat iemand anders daar van vindt
Dat is waarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het je wel enigzins voorstellen misschien als je een bepaald niveau van inlevingsvermogen hebt denk ikNiet dat ik dan zeg dat ik precies weet hoe het is, maar ik me probeer voor te stellen hoe dat zou zijn.
True, maar wees je er bewust van! Dat is belangrijk.![]()
Idd
QFTquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Inlevingsniveau op fok?![]()
Dat is soms ver te zoeken hoor
Ja misschien wel ja... Was ik maar een kerelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de een of andere manier kunnen mannen daar beter overheen stappen als vrouwen
Hij zei dat hij het op deze manier wel vol ging houden vaker te komen want hij was ook bang geweest dat iedereen stom zou doen. Maar het scheelt ook dat het gewoon een leuke sportschool is.. zijn gewoon leuke mensen, niet alleen van die opgepompte loser kerelsquote:
Dat is super jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het op deze manier wel vol ging houden vaker te komen want hij was ook bang geweest dat iedereen stom zou doen. Maar het scheelt ook dat het gewoon een leuke sportschool is.. zijn gewoon leuke mensen, niet alleen van die opgepompte loser kerels
Wil iemand mijn was ophangen? Mag hoor![]()
geen probleemquote:
Mja dat heeft ook wel wat iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
Er was vandaag echt een extreem dikke man in de sportschool. Super goedVeel van de vaste mensen gingen hem ook helpen met de oefeningen enzo,was best gezellig
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen probleem![]()
wokkin is ook zwaarder dan mij, en 27 cm korter, maar ik hou van elke gram
Dependsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is super ja
En dat wil ik wel doenRuilen voor een koekje?
Ja, dat heb ik ook wel gemerkt ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Inlevingsniveau op fok?![]()
Dat is soms ver te zoeken hoor
Gaaf joh. Ja, dat is wel heel fijn dat daar dan (toevallig) aardige mensen zijn en niet van die steroïdenlosers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het op deze manier wel vol ging houden vaker te komen want hij was ook bang geweest dat iedereen stom zou doen. Maar het scheelt ook dat het gewoon een leuke sportschool is.. zijn gewoon leuke mensen, niet alleen van die opgepompte loser kerels
Wil iemand mijn was ophangen? Mag hoor![]()
Hoe liefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen probleem![]()
en jij bent...1.90?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
geen probleem![]()
nee, daarom ben ik ook niet van plan om het te doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje![]()
En je mag wel wat van mij![]()
Maar heb je er last van dat je te licht bent?
dat zijn jeugdpuistjes, puberquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel gemerkt ja.
Nouja, iedereen heeft wel wat toch? Ik mag dan slank zijn, maar ben 25 en heb nog steeds last van puistjes![]()
![]()
[..]
Gaaf joh. Ja, dat is wel heel fijn dat daar dan (toevallig) aardige mensen zijn en niet van die steroïdenlosers.
Een lekker koekje?quote:
Oh nee, ik ben dubbel gezegend: en dik en puistjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel gemerkt ja.
Nouja, iedereen heeft wel wat toch? Ik mag dan slank zijn, maar ben 25 en heb nog steeds last van puistjes![]()
![]()
[..]
Gaaf joh. Ja, dat is wel heel fijn dat daar dan (toevallig) aardige mensen zijn en niet van die steroïdenlosers.
Wat fijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe lief
Dat doet mijn vriend nou ook
dan heb je echt een supercute formaat wokkinquote:
Checkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, daarom ben ik ook niet van plan om het te doen
Hai Ferb!quote:
Meisje!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heb je echt een supercute formaat wokkin
en zo hoort hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe lief
Dat doet mijn vriend nou ook
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nee, ik ben dubbel gezegend: en dik en puistjes![]()
quote:Wat fijn![]()
Mijn laatste echte ex dus niet echt
Ik ga jou zo bellen, als de koffie op isquote:
weet ik, ietsje kleiner als jij toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heb je echt een supercute formaat wokkin
Jij bent niet dikquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga jou zo bellen, als de koffie op is
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
weet ik, ietsje kleiner als jij toch?
Hey Marijkequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Check
[..]
Hai Ferb!Hoe is het met de lies?
[..]
Meisje!![]()
Vertel dat mijn puistjesquote:
Oh.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een lekker koekje?
[..]
Oh nee, ik ben dubbel gezegend: en dik en puistjes![]()
[..]
Wat fijn![]()
Mijn laatste echte ex dus niet echt
Ik heb een dedderbuik en wiebelbillen en flapperdijen en zwaaikwabbers hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij bent niet dikJij bent echt prachtig zoals je bent!!!! Ik vind jou super mooi!
![]()
Ja, nou ja, je weet over wie ik het heb
Hoi Ferb, ik ben Marijkequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
't Gaat.. Gister avond hoorde ik em keihard knakken toen ik anders ging liggen.. Het voelde alsof hij weer gescheurd was![]()
Beetje paniek, maar na 10 minuten ging het wel weg gelukkig..
En ga volgende week met mijn keepertrainer in mijn eentje een beetje opwarmen en opbouwen![]()
Dus ik bel wel blij eigenlijk![]()
En hoe ist met u?
is het erg als ik echt geen idee heb hoe ang ik ben?quote:
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet dikJij bent echt prachtig zoals je bent!!!! Ik vind jou super mooi!
![]()
Ja, nou ja, je weet over wie ik het heb
Ik ookquote:
ohquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Ferb, ik ben Marijke![]()
Mooi kut...Rustig aan doen he!
Hier alles okee mop
Puistjes van zuster merel, be gone! Ze is geen puber meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vertel dat mijn puistjes
[..]
Oh.![]()
Nou, kunnen we iig voor 1 ding een kluppie oprichten!
![]()
![]()
en ook zwaarder als mijquote:
okquote:
Nee, dat heb je niet! En ik vind jou slank!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een dedderbuik en wiebelbillen en flapperdijen en zwaaikwabbers hoor![]()
maar dank je..en je bent zelf mooi![]()
Ja, dat weet ik, daarom ook de
Oke ik ben omquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is het erg als ik echt geen idee heb hoe ang ik ben?![]()
iets van 1.75 en 40 KG ofzo
Nou ik ga het eens even mooi van dichtbij bekijken met sinterklaasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet! En ik vind jou slank!
En dat ben ik niet, maar dat geeft niet, iets met andere kwaliteiten ofzo
Meneer met het gat in z'n hoofd en de pijnlijke rugquote:
Bewaar maar tot vrijdagquote:
Ehm, weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga het eens even mooi van dichtbij bekijken met sinterklaas
eehm, ok. en? dus?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een dedderbuik en wiebelbillen en flapperdijen en zwaaikwabbers hoor![]()
maar dank je..en je bent zelf mooi![]()
Ja, dat weet ik, daarom ook de
Ooh je fobo toont maar de helft van al je features?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben eg nie bang foo jou hoorrrr egniequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, weet je het zeker?Iets met op eigen risico enzo
![]()
ferbquote:
marijkequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer met het gat in z'n hoofd en de pijnlijke rug![]()
[..]
Bewaar maar tot vrijdag![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet! En ik vind jou slank!
En dat ben ik niet, maar dat geeft niet, iets met andere kwaliteiten ofzo
Wedden van welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eg nie bang foo jou hoorrrr egnie![]()
Van een bevooroordeelde bron, dus ik zou er niet te veel van gelovenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt prachtige fasinerende super tieten
![]()
heb ik gehoord
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
MARIJKE!!!
Pas op dat niemand beebie poes gaat pikken met sinterklaas!!!!
Nog een kluppie, van meisjes onder de 1.70quote:
Succes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:41 schreef Ferb het volgende:
Ben even 6 bladzijde tekst overschrijven
nou, dan zit er maar 1 ding op.......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van een bevooroordeelde bron, dus ik zou er niet te veel van geloven
Die sla is vers ja, die wordt op dezelfde dag (als in binnen 24 uur) geoogst, gesneden en verpakt, en ligt één dag later in het restaurant. Wat er daar vervolgens mee gebeurt wil je niet wetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Valt meeIk vind dat ze dat ook met 'vers' moeten doen. Zag laatst een reclame van McDonalds, dat de sla geteelt wordt in echte grond, bla bla, dat de sla vers gesneden wordt, naar de winkel, en daar wordt ie 'vers' bereidt... Ehhhh?
![]()
Helaasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, dan zit er maar 1 ding op.......
pics
Iquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Sodeju, wat zijn jullie snel!
LL: even lang![]()
wok: ja, zeker wel zwaarder dan jij(hoe licht ben je ookalweer?)
Marijke: jij hebt echt mooie tieten!
en ik echt wel al die flapperflabberdingen hoor, dat weet je heus best.
Fles: ik sta niet voor niets niet met mijn hele lijf op de foto in mijn fobo![]()
En een kussie voor Ferb en Fha![]()
Nou en ik vind dat wel meevallen dus! Echt waar, daar zou ik niet over liegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Fles: ik sta niet voor niets niet met mijn hele lijf op de foto in mijn fobo![]()
Waar wedden we omquote:
dat vinnik heel lief, maar ik flapperblobber welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en ik vind dat wel meevallen dus! Echt waar, daar zou ik niet over liegenIk vind je prachtig!
XD Ik heb nu een maskertje op, dus ik zal zo eens kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Puistjes van zuster merel, be gone! Ze is geen puber meer
en werkte het?
En anders richten we alsnog ons kluppie op![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ook zwaarder als mij![]()
[..]
ok
PUISTJES VAN ENFERMERA, JOEHOE![]()
doe eens weg gaan
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een kluppie, van meisjes onder de 1.70
Om een fles wijnquote:
HAHA jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Die sla is vers ja, die wordt op dezelfde dag (als in binnen 24 uur) geoogst, gesneden en verpakt, en ligt één dag later in het restaurant. Wat er daar vervolgens mee gebeurt wil je niet weten...
Ik wil je wel een foto pmen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Jij hebt een mooie boezem(van wat ik gezien heb)
Hihihihihihihi.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Fha het volgende:
Kusje terug voor het suikertaartjeliefdesbeest
Doe maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto pmen hoor
net na het douchen schoon aan de haak 72,3kgquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Dan verschillen we daarin van meningquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat vinnik heel lief, maar ik flapperblobber wel
Jij bent ook liefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Haha ferbje![]()
[..]
XD Ik heb nu een maskertje op, dus ik zal zo eens kijken
[..]![]()
Jullie zijn lief
[..]![]()
Maar maar maar ik drink nu geen wijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om een fles wijn![]()
Ik ben niet bang voor jou
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij 1,90m?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net na het douchen schoon aan de haak 72,3kg
Een doosje technisch Lego?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kunnen we niet om iets echt leuks wedden?
Wed jij niet eens om treintjes?quote:
Joah!quote:
crap, dan was ik een jaar of 6 geleden nog wel even tijdelijk lichter dan jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
net na het douchen schoon aan de haak 72,3kg
een nieuwe voor mijn bureau bladquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die wil ik natuurlijk heeeel graag, maar ik heb ze ook al gezien hequote:
uhm..wel een beetje nsfw hoorquote:
Nog lang niet allesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die wil ik natuurlijk heeeel graag, maar ik heb ze ook al gezien he
doe ik wel of ik aan het werk benquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhm..wel een beetje nsfw hoor
hey, en die foto dan...quote:
Dat kan nog steeds hoor. Moet je wel opschietenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Kuukske het volgende:
Boi en ik dacht dat ik altijd vroeg naar bed ging.
slaap lekker zustertjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapenMorgen weer een half dagje werken!
Trusten allen!
Ook hallo Fles.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan nog steeds hoor. Moet je wel opschieten
Truste Enferquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
Trusten allen!
doe de groetjesquote:
Ja eerst ons een beetje lekker maken en daarna weggaanquote:
We zitten niet op Twitter hè. Maar hallo.quote:
Hij riskeert graag een blauw oogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, weet je het zeker?Iets met op eigen risico enzo
![]()
Alleen kijken, en niet té dichtbijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ga het eens even mooi van dichtbij bekijken met sinterklaas
ik kom nog wel terug hoor...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe ik wel of ik aan het werk ben![]()
[..]
hey, en die foto dan...
Zit ik je gewoon weer door de war te halen met GFquote:
Als Marijke echt zo dik is dan zie ik dat wel van een afstandje hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij riskeert graag een blauw oog...
Ja? En?quote:
Hai Flessiequote:
o jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zitten niet op Twitter hè. Maar hallo.
Kuukskequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh ik kom weer op een vreemd moment binnenvallen zie ik wel.
Ja jij bent omblaasbaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
Ja? En?
Valt best mee hoor. Hiero 65 kg bij 1,85...
Goedenavond, hoe gaat het? #durftevragenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zitten niet op Twitter hè. Maar hallo.
Goed @pheno. En met u?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Goedenavond, hoe gaat het? #durftevragen
Jaquote:
Ja, wel tof. Eigenlijk. Op wat gezondheidgedoe na, maar daar wordt ook aan gewerkt door husiarts, fysio en morgen ergotherapeut.quote:
Ah, blijf daar maar goed aan werken zodat je weer een hele pinguin wordt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ja, wel tof. Eigenlijk. Op wat gezondheidgedoe na, maar daar wordt ook aan gewerkt door husiarts, fysio en morgen ergotherapeut.
Wok liet een scheetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
Nou jongens, niet zo wapperen. Dadelijk waai ik nog weg.
* Fha geeft een handje chippiesquote:
Wok? Wie is wok?quote:
Die banners heb ik nog steedsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, blijf daar maar goed aan werken zodat je weer een hele pinguin wordt.![]()
Ben je alweer terug uit Japan? Althans, daar zat je toch. De laatste keer dat ik per ongeluk op de banner van FOK klikte?
@pheno_fok hier alles ok. sterkte met het gezondheidsgedoe.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
user wel.o.kquote:
Ja, daar ben ik al een tijdje van terug. Al ben ik nu wel elke dag wel bezig Japans te leren voor de lessen op de uni.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, blijf daar maar goed aan werken zodat je weer een hele pinguin wordt.![]()
Ben je alweer terug uit Japan? Althans, daar zat je toch. De laatste keer dat ik per ongeluk op de banner van FOK klikte?
Oh ik ookquote:
Aha.quote:
Cool. Wat is Kuukske in het Japans?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
Ja, daar ben ik al een tijdje van terug. Al ben ik nu wel elke dag wel bezig Japans te leren voor de lessen op de uni.
Surimieskequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cool. Wat is Kuukske in het Japans?
Mijn telefoon gingquote:
Trustenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
Trusten allen!
Kloptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Marijke echt zo dik is dan zie ik dat wel van een afstandje hoor
Zonder twijfel moet dat kloppenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Tsja, dat komt denk ik omdat we jullie nummer niet hebbenquote:
Wie, jij?quote:
quote:
ikk heb de hele week 24 uurs dienst dus het mag stil blijvenquote:
En dat houden we zo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tsja, dat komt denk ik omdat we jullie nummer niet hebben
Oh, wat doe je dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
ikk heb de hele week 24 uurs dienst dus het mag stil blijven
Dusssssssssquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dat komt denk ik omdat we jullie nummer niet hebben
quote:
Scheelt mij hoge telefoonrekeningenquote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Wordt'ie nog helserblauw dan nu?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn telefoon ging weer overFles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |