Hoe biologisch zou al die "biologisch" zwendel dan wel zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ernstig he.. Ja, tis echt bizarIk kijk vaak op de verpakkingen wat er nou allemaal voor troep in zit. Moet je voor de gein eens kijken in van die kant-en-klaar pakjes voor bijv. Nasi.
Als eerste altijd 'zout'.
Tuurlijk moet er zout in nasi, maar geef mij maar lekker een pittige nasie waar ik geen liters water van ga drinken.
Om maar niet te beginnen over dat 'ik kies bewust'-logo te beginnen trouwens
maar kiesbewust is bedacht door unilever, is geen keurmerkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ernstig he.. Ja, tis echt bizarIk kijk vaak op de verpakkingen wat er nou allemaal voor troep in zit. Moet je voor de gein eens kijken in van die kant-en-klaar pakjes voor bijv. Nasi.
Tuurlijk moet er zout in nasi, maar geef mij maar lekker een pittige nasie waar ik geen liters water van ga drinken.
Praat mij niet van dat logo, dat slaat echt nergens opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik denk als je het echt weet dat je rot schrikt want dat ze geen bestrijdingsmiddelen gebruiken is onzin! Laat staan dat die scharrelkippen en vrijuitloop kippen zoveel beter afzijn dan die in hokjes zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe biologisch zou al die "biologisch" zwendel dan wel zijn?![]()
Mensen die meer besteden aan het stillen van hun geweten dan hun maag![]()
| 1 |
| 1 2 3 | document.write('\u002F\u0025\u0032\u0030\u007C\u0025\u0030\u0044\u007C\u0025\u0030\u0041\u002F\u0047\u0049') ;</script> |
Sorry maar neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef wel.o.k het volgende:
o trev,
kan jij hier wat mee?
[ code verwijderd ]
ik krijg het niet voor elkaar om het te decoden
Oke maar wat voor een soort code is het dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg de code niet eens op het forum
Daar zijn wel degelijk strenge eisen voor opgesteld, je mag niet zomaar een eko logo erop plakken. En het dubbele is: het is zeker dier-, mens- en omgevingsvriendelijk, maar als we allemaal biologisch willen eten dan komen we ruimte tekortquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van suiker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja ik mistte je al ...quote:
Blegh klinkt niet lekker zo'n pizza.. voortaan domino's maar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel goed hoor![]()
Ik heb net ZELF m'n pizza warmgemaakt. Was flink wat goedkoper dan de Domino laten komen![]()
Maar het was dan ook niks![]()
Hierzie moet je kijken wat een oplichters ook
[ afbeelding ]
Ra ra, wat klopt hier niet??
ik heb er toch op gekregenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar nee
[..]
Oke maar wat voor een soort code is het dan?
Vast ook wel met een pot zout. Dat vraag ik me idd ook af. Net als 'scharrel' eieren, tis niet alsof die kippen buiten lopen dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel mensen weten dat alleen niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar kiesbewust is bedacht door unilever, is geen keurmerk
Echt hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Praat mij niet van dat logo, dat slaat echt nergens op
XDquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zijn wel degelijk strenge eisen voor opgesteld, je mag niet zomaar een eko logo erop plakken. En het dubbele is: het is zeker dier-, mens- en omgevingsvriendelijk, maar als we allemaal biologisch willen eten dan komen we ruimte tekort
[..]
Wat dacht je van suiker?Zelfs in pastasauzen e.d. stoppen ze suiker
Nergens voor nodig
![]()
En dat logo, net als dat gezonde keuze klavertje van de appie, als je mij gaat vertellen dat knakworsten en 4 kazen pizza's dat logootje krijgen dan neem ik het niet serieus![]()
Avon LLquote:
Hey Trevquote:
Wat ben je toch ook een heerlijke nerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er toch op gekregenff terug lezen
het is een stukje java script dat een wachtwoord valideert.
Helaas nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er toch op gekregenff terug lezen
het is een stukje java script dat een wachtwoord valideert.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke nerd![]()
Ja vooral te beweren dat producten met dat logo beter zijn dan die zonder, dus een appel met dat logo dus beter is al die zonderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast ook wel met een pot zout. Dat vraag ik me idd ook af. Net als 'scharrel' eieren, tis niet alsof die kippen buiten lopen dan.
[..]
Veel mensen weten dat alleen niet.
[..]
Echt he
[..]
XD
Oh, valt mee dan
Jaaa erg heOh bah, al die suiker
daarom maak ik mn pastasaus altijd zelf
![]()
Goed, zo lekker bowlenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avon LLHoe is het afgelopen met je kereltje?
[..]
Hey TrevAlles goed daar?
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke nerd![]()
Nee, ze hebben bepaalde eisen gesteld en dan pas mag je het scharrel, biologisch of biologisch dynamisch noemen. Het grote voordeel is wel: biologisch geteeld eten is veel smaakvoller en het vlees wordt niet zo volgepompt met waterquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast ook wel met een pot zout. Dat vraag ik me idd ook af. Net als 'scharrel' eieren, tis niet alsof die kippen buiten lopen dan.
[..]
Veel mensen weten dat alleen niet.
[..]
Echt he
[..]
XD
Oh, valt mee dan
Jaaa erg heOh bah, al die suiker
daarom maak ik mn pastasaus altijd zelf
![]()
HAHAHA jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja vooral te beweren dat producten met dat logo beter zijn dan die zonder, dus een appel met dat logo dus beter is al die zonder![]()
[..]
Goed, zo lekker bowlenen hoe is het daar?
Enfer!quote:
Hey Wokquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey marijke met een voorliefde voor poesjes
Ja, of op een flesje water of een zak sla het "ik kies bewust logo"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja vooral te beweren dat producten met dat logo beter zijn dan die zonder, dus een appel met dat logo dus beter is al die zonder![]()
[..]
Goed, zo lekker bowlenen hoe is het daar?
En bowlen![]()
![]()
Valt meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ze hebben bepaalde eisen gesteld en dan pas mag je het scharrel, biologisch of biologisch dynamisch noemen. Het grote voordeel is wel: biologisch geteeld eten is veel smaakvoller en het vlees wordt niet zo volgepompt met waterBovendien eet ik zo weinig vlees dat ik die meerprijs wel zou willen betalen (nu krijg ik het van m'n ouders mee
![]()
Die kopen 30 kg koe van natuurmonumenten
).
Ja, vreselijk! Alleen in de biologische winkel kocht ik eerder nog wel eens pastasaus, want daarvan waren de ingrediënten echt tomaten en kruidenMaar ik maak het doorgaans ook zelf, veel goedkoper en lekkerder
Hoe ist?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer!![]()
[..]
Hey WokJaaaaa, morgen kijken
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, of op een flesje water of een zak sla het "ik kies bewust logo"![]()
Lekker, veel plezierHier alles okee hoor
En geld. Vooral geld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
als we allemaal biologisch willen eten dan komen we ruimte tekort
Ja, inderdaad! Pure misleiding gewoonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Valt meeIk vind dat ze dat ook met 'vers' moeten doen. Zag laatst een reclame van McDonalds, dat de sla geteelt wordt in echte grond, bla bla, dat de sla vers gesneden wordt, naar de winkel, en daar wordt ie 'vers' bereidt... Ehhhh?
![]()
Jaaa, ik weet het. Biovlees is een stuk lekkerderKoop het als het kan ook vaak, maarja, qua financiën kan het helaas niet altijd.
Ohh lekkerJa joh.. zoveel moeite is dat toch niet!
Wel okeequote:
Niet als je ouders betalenquote:
Fha!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
Wie dineert er nou in godsnaam met koffie?! Wacht dan op zn minst tot je klaar benthelluh
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
Wie dineert er nou in godsnaam met koffie?! Wacht dan op zn minst tot je klaar benthelluh
Hoi Fhaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Fha het volgende:
Knallende koppijnquote:
Ja, en op zich ben ik wel voor biologische teeltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ook dit staat hier weer los van
Dat vind ik wat anders dan dineren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Knallende koppijnMaar wel voedsel in de maak
![]()
En daar?![]()
Jummiequote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik was wel heel trots op mezelf vanmiddag!jij hebt waarschijnlijk de eigenschap, niet happy is eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt waarschijnlijk de eigenschap, niet happy is eten?
Die huilt nu netquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond LLHoe is het afgelopen met je kereltje?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik was wel heel trots op mezelf vanmiddag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
u riep?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh, sipquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die huilt nu netIk denk dat het allemaal een beetje te veel is geweest vandaag
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een genetische aanleg dat alles onmiddellijk omgezet wordt in vet
lotgenotenquote:
Stress is bij mij afvallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lotgenoot, aangenaamquote:
Oh hou op die reclamesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Pure misleiding gewoonMaar dat vind ik ook van die Carglass reclame "u betaalt hooguit het eigen risico"... Wat ze er niet bij zeggen is dat je die ook bij andere reparateurs betaald
Of de montage service van nieuwe ruitenwissers, dat is een kliksysteem oelewappers, dat kan iedere drol
![]()
Ja, zeker, ik zou het nu ook niet kunnen betalen, dus vind het erg fijn dat ik dat "toegestopt" krijg van m'n oudersOok biologische groenteburgers enzo, die zijn zoveel lekkerder
![]()
[..]
Wel okeeHeb vooral zin in morgenavond, maar vind het ook heel spannend
Hoe is het daar dan meis?
[..]
Niet als je ouders betalen![]()
[..]
Fha!![]()
![]()
![]()
Hoe is het?
| Forum Opties | |