Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik zeg vaak stofgezoogd.quote:
Hey Enfequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zeg vaak stofgezoogd.XD Nu toevallig niet.
Flesje
Trev
Hoe ist?quote:
Everything is sex for you, isn't it?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Stofgezoogd??
had je schraalgekloven tepels dan?![]()
Dat heb ik niet echt gedaan hoor, zo noem ik hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Enfermera het volgende:
Everything is sex for you, isn't it?![]()
Ik weet toch nooit hoe je het zegt en dit klinkt mooi. Mn man zegt het inmiddels ook. En voor andere dingen heeft hij ook mooie woorden, bijv. Foccacia brood noemt ie 'Focktasia'
![]()
Goed bezig ST![]()
Jij begint over "gezoogd"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Enfermera het volgende:
Everything is sex for you, isn't it?![]()
Ja hoor, jou neuk ik zo na het voetballen, goed?quote:
Prioriteiten stellen is heel belangrijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, jou neuk ik zo na het voetballen, goed?
hey, ze moet mij nog "voorlezen"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, jou neuk ik zo na het voetballen, goed?
Altijd goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, werkdag zit er weer open daar?
XDquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt gedaan hoor, zo noem ik het
Jij leest dat, zonder het 'stof' ervoor.quote:
quote:
Kijk dat is het goede nieuwsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd goed
Best aardig! Lekker dagje vrij, had lekker geslapen vannacht dus dat helpt allemaalNu lekker bankhangen. Ga zo een mini magnum pakken denk ik
Ik heb al een week niet goed geslapenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Altijd goed
Best aardig! Lekker dagje vrij, had lekker geslapen vannacht dus dat helpt allemaalNu lekker bankhangen. Ga zo een mini magnum pakken denk ik
[..]
XD
[..]
Jij leest dat, zonder het 'stof' ervoor.
[..]![]()
Yupquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het goede nieuwsheb je er ook nog eentje voor mij?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:27 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb al een week niet goed geslapen![]()
Niet echt moet ofzo maar ik val wel altijd in slaap als ik thuis kom van school
* Trevland pakt hem aan en smikkelt hem opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup![]()
* Enfermera geeft Trev er ook 1
[..]misschien als je overdag niet slaapt dat je 's avonds dan beter in slaap komt
Betere werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
trouwens, geen gaatjes in mijn kaankeien
Ik dacht echt, wat zégt Wok nou?!quote:
Wok Flintstone doet het met granietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht echt, wat zégt Wok nou?!Ben niet helder vandaag. Nu snap ik 'm
![]()
![]()
Haha jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok Flintstone doet het met graniet
ken jij kaankeien nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht echt, wat zégt Wok nou?!Ben niet helder vandaag. Nu snap ik 'm
![]()
![]()
ijzersterk gebitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok Flintstone doet het met graniet
Jawel, maar ik las het niet goed, was lui/moe etcquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ken jij kaankeien niet![]()
en een smoelenschuiver dan?
[..]
ijzersterk gebit![]()
nou ja, amalgaam is ook metaal toch
ja nou, van die mensen die dat dan voor jou gaan vertellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik las het niet goed, was lui/moe etc
Ik ken wel smoelrijders, die haat ik
Ja, die je verhaal overnemen iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja nou, van die mensen die dat dan voor jou gaan vertellen
Helleuuuquote:
You're in a good moodquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
LovelyEnferSuikerMuffin![]()
![]()
En alle lekkere wijven die ik nog vergeten ben![]()
En alle toffe kerels die ik nog vergeten ben![]()
En wok
Drukke dag gehad vandaag??quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
En wok
behoorlijk jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drukke dag gehad vandaag??
[..]
Dag snoepieHoe gaat het met je
je zuip en knuffel maatjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
En wok
Oh wel goed hoorquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel goed hoor![]()
Ik heb net ZELF m'n pizza warmgemaakt. Was flink wat goedkoper dan de Domino laten komen![]()
Maar het was dan ook niks![]()
Hierzie moet je kijken wat een oplichters ook
[ afbeelding ]
Ra ra, wat klopt hier niet??
Ik heb ook ooit eens begrepen dat "rundergehakt" al zo mag heten als er iets van 20 % rundvlees in zit. En "half-om-half" mag het al bij 90-10 hetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat is nou reclame.
Zolang er nergens een ban op komt of dingen gereguleerd worden krijg je dit. Net als de Calvé mayonaise die is 'gemaakt met eierdooiers van scharreleieren', terwijl de eieren zo'n 6% van de totale inhoud is
![]()
Ernstig he.. Ja, tis echt bizarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens begrepen dat "rundergehakt" al zo mag heten als er iets van 20 % rundvlees in zit. En "half-om-half" mag het al bij 90-10 heten
en ik ben een gespierde bodybuilderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens begrepen dat "rundergehakt" al zo mag heten als er iets van 20 % rundvlees in zit. En "half-om-half" mag het al bij 90-10 heten
EN ik de Paashaasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik ben een gespierde bodybuilder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |