Dankjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd! ga zo door![]()
ik moest aankomen van meneer de dokter, maar ik heb er geen zin in dus ik ga lekker niet doen
Dat is lastig ja. Maar het is zo makkelijk om te oordelen. Ik snap dat nooit zo, alsof het makkelijk is om er wat aan te doen en het helemaal je eigen schuld is, en alsof je niet meer mag eten dan. Mn moeder heeft ook overgewicht, al een tijdje, ook door de overgang. Ze probeert van alles maar het gaat allemaal niet zoals ze zou willen. Zelfde voor een vriendin van mij. Ik vind het zo jammer dat mensen dan zo snel oordelen ipv gewoon iemand te zien als mens, ipv een homp vet ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk omdat je jezelf zo ziet dat je denkt dat andere mensen je ook zo zien, althans zo voel ik dat
Hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meid! Geen sorry
Het is echt vaak alleen het begin... Net als dat ik denk als ik een date heb met een jongen "maar hij heeft toch wel gezien hoe dik ik ben"Maar als ik iemand eenmaal ken dan gaat het wel
[..]
Ik ook ja, ik herken dat wel... En ook doordat er op Fok! heel vaak heel hard wordt gesproken over dikke mensen en ik er vroeger heel erg mee gepest ben (toen was ik niet eens dik), maar door al dat soort dingen kan ik echt super onzeker zijn over mezelf
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ook ja, ik herken dat wel... En ook doordat er op Fok! heel vaak heel hard wordt gesproken over dikke mensen en ik er vroeger heel erg mee gepest ben (toen was ik niet eens dik), maar door al dat soort dingen kan ik echt super onzeker zijn over mezelf
Ik denk dat zolang je zelf niet in een bepaald schuitje gezeten hebt je ook niet kan weten hoe het is en dat daardoor mensen veel te gemakkelijk vanuit hun eigen standpunt oordelen en veroordelen... Ach en we hebben allemaal vooroordelen, zolang mensen bereid zijn die bij te stellen vind ik het op zich wel best... Heb wel geleerd dat niet iedereen me aardig hoeft te vinden, net als dat ik niet iedereen aardig vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is lastig ja. Maar het is zo makkelijk om te oordelen. Ik snap dat nooit zo, alsof het makkelijk is om er wat aan te doen en het helemaal je eigen schuld is, en alsof je niet meer mag eten dan. Mn moeder heeft ook overgewicht, al een tijdje, ook door de overgang. Ze probeert van alles maar het gaat allemaal niet zoals ze zou willen. Zelfde voor een vriendin van mij. Ik vind het zo jammer dat mensen dan zo snel oordelen ipv gewoon iemand te zien als mens, ipv een homp vet ofzo
Gelukkigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaWas grapje
Ja, onzekerheid gewoon.. Kan ik me goed voorstellen (ook al ben ik dun ja)
Ja, lekker makkelijk, oordelen sowieso maar al helemaal op internet..![]()
Ja, sorry, ik zeg er niets meer overquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar
Zullen we het over leuke(re) dingen hebben?![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook dik. En het zal me de bliksem wezen wat iemand anders daar van vindt
Nee, maar je kan het je wel enigzins voorstellen misschien als je een bepaald niveau van inlevingsvermogen hebt denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang je zelf niet in een bepaald schuitje gezeten hebt je ook niet kan weten hoe het is en dat daardoor mensen veel te gemakkelijk vanuit hun eigen standpunt oordelen en veroordelen... Ach en we hebben allemaal vooroordelen, zolang mensen bereid zijn die bij te stellen vind ik het op zich wel best... Heb wel geleerd dat niet iedereen me aardig hoeft te vinden, net als dat ik niet iedereen aardig vind
[..]
Gelukkig![]()
Iedereen kan onzeker zijn volgens mijAch ja, en internethelden geen gebrek hier op Fok!
Coolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
Er was vandaag echt een extreem dikke man in de sportschool. Super goedVeel van de vaste mensen gingen hem ook helpen met de oefeningen enzo,was best gezellig
op de een of andere manier kunnen mannen daar beter overheen stappen als vrouwenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook dik. En het zal me de bliksem wezen wat iemand anders daar van vindt
Dat is waarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het je wel enigzins voorstellen misschien als je een bepaald niveau van inlevingsvermogen hebt denk ikNiet dat ik dan zeg dat ik precies weet hoe het is, maar ik me probeer voor te stellen hoe dat zou zijn.
True, maar wees je er bewust van! Dat is belangrijk.![]()
Idd
QFTquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Inlevingsniveau op fok?![]()
Dat is soms ver te zoeken hoor
Ja misschien wel ja... Was ik maar een kerelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de een of andere manier kunnen mannen daar beter overheen stappen als vrouwen
Hij zei dat hij het op deze manier wel vol ging houden vaker te komen want hij was ook bang geweest dat iedereen stom zou doen. Maar het scheelt ook dat het gewoon een leuke sportschool is.. zijn gewoon leuke mensen, niet alleen van die opgepompte loser kerelsquote:
Dat is super jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het op deze manier wel vol ging houden vaker te komen want hij was ook bang geweest dat iedereen stom zou doen. Maar het scheelt ook dat het gewoon een leuke sportschool is.. zijn gewoon leuke mensen, niet alleen van die opgepompte loser kerels
Wil iemand mijn was ophangen? Mag hoor![]()
geen probleemquote:
Mja dat heeft ook wel wat iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
Er was vandaag echt een extreem dikke man in de sportschool. Super goedVeel van de vaste mensen gingen hem ook helpen met de oefeningen enzo,was best gezellig
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen probleem![]()
wokkin is ook zwaarder dan mij, en 27 cm korter, maar ik hou van elke gram
Dependsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is super ja
En dat wil ik wel doenRuilen voor een koekje?
Ja, dat heb ik ook wel gemerkt ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Inlevingsniveau op fok?![]()
Dat is soms ver te zoeken hoor
Gaaf joh. Ja, dat is wel heel fijn dat daar dan (toevallig) aardige mensen zijn en niet van die steroīdenlosers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het op deze manier wel vol ging houden vaker te komen want hij was ook bang geweest dat iedereen stom zou doen. Maar het scheelt ook dat het gewoon een leuke sportschool is.. zijn gewoon leuke mensen, niet alleen van die opgepompte loser kerels
Wil iemand mijn was ophangen? Mag hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |