Als Marijke echt zo dik is dan zie ik dat wel van een afstandje hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij riskeert graag een blauw oog...
Ja? En?quote:
Hai Flessiequote:
o jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zitten niet op Twitter hè. Maar hallo.
Kuukskequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Oh ik kom weer op een vreemd moment binnenvallen zie ik wel.
Ja jij bent omblaasbaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
Ja? En?
Valt best mee hoor. Hiero 65 kg bij 1,85...
Goedenavond, hoe gaat het? #durftevragenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zitten niet op Twitter hè. Maar hallo.
Goed @pheno. En met u?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Goedenavond, hoe gaat het? #durftevragen
Jaquote:
Ja, wel tof. Eigenlijk. Op wat gezondheidgedoe na, maar daar wordt ook aan gewerkt door husiarts, fysio en morgen ergotherapeut.quote:
Ah, blijf daar maar goed aan werken zodat je weer een hele pinguin wordt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ja, wel tof. Eigenlijk. Op wat gezondheidgedoe na, maar daar wordt ook aan gewerkt door husiarts, fysio en morgen ergotherapeut.
Wok liet een scheetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Kuukske het volgende:
Nou jongens, niet zo wapperen. Dadelijk waai ik nog weg.
* Fha geeft een handje chippiesquote:
Wok? Wie is wok?quote:
Die banners heb ik nog steedsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, blijf daar maar goed aan werken zodat je weer een hele pinguin wordt.![]()
Ben je alweer terug uit Japan? Althans, daar zat je toch. De laatste keer dat ik per ongeluk op de banner van FOK klikte?
@pheno_fok hier alles ok. sterkte met het gezondheidsgedoe.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedenavond, hoe gaat het? #durftevragen
user wel.o.kquote:
Ja, daar ben ik al een tijdje van terug. Al ben ik nu wel elke dag wel bezig Japans te leren voor de lessen op de uni.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, blijf daar maar goed aan werken zodat je weer een hele pinguin wordt.![]()
Ben je alweer terug uit Japan? Althans, daar zat je toch. De laatste keer dat ik per ongeluk op de banner van FOK klikte?
Oh ik ookquote:
Aha.quote:
Cool. Wat is Kuukske in het Japans?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
Ja, daar ben ik al een tijdje van terug. Al ben ik nu wel elke dag wel bezig Japans te leren voor de lessen op de uni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |