Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik kan niet meer pratenquote:
Waarom kan je niet pratenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer praten![]()
Anders zou ik het doen
Ik ben een beetje verkouden en ik heb heel veel telefoon gehad op het werk, dus mijn stem doet niet meer zo liefquote:
* Kuukske overhandigt wat anti-flu.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verkouden en ik heb heel veel telefoon gehad op het werk, dus mijn stem doet niet meer zo lief
Behóórlijk vaag. Vertel.quote:
dat maakt voor de universele taal der liefde niet uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verkouden en ik heb heel veel telefoon gehad op het werk, dus mijn stem doet niet meer zo lief
Spaar je stem dan maar lieffiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en ik heb een heel hese stem nuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
dat maakt voor de universele taal der liefde niet uit
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Spaar je stem dan maar lieffie
Gaan we voor volgende week nog wat afspreken ?
Trusten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
TV kijken en daarna slapen![]()
![]()
Truste iedereen![]()
Slaap lekker snoepjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
TV kijken en daarna slapen![]()
![]()
Truste iedereen![]()
Nou we moeten die vrijdag na 15:00 incheckenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
In het weekend kwam het best uit, toch?
ik ook nietquote:
En jullie zijn er t/m zondag, of maandag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nou we moeten die vrijdag na 15:00 inchecken
dus mij maakt het niet zoveel uit die zaterdag/zondag willen we evt gaan zwemmen en verder weet ik het niet echt
Maandag, maar dan gaan we naar legoworldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jullie zijn er t/m zondag, of maandag?
heb je die nodig danquote:
vol uit: technisch consultant informatie beveiliging.quote:
dat wordt enorm genieten met voor lezenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en ik heb een heel hese stem nu
Pfffrt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Maandag, maar dan gaan we naar legoworld
Sechsie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
vol uit: technisch consultant informatie beveiliging.
Oh.quote:vrij vertaald: nerd
Ahá!quote:in de praktijk: zorgen dat Fortis ABNamro wordt
ik zal de hoestbuien even inhoudenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
dat wordt enorm genieten met voor lezen![]()
![]()
Wel als ik je wil bellenquote:
Dat weekend? of die maandagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfffrt.
Maar dan ben ik wel vrij
Ik ook nietquote:
Dat is handigquote:
Hmm..volgens mij had je dat al een keer gevraagdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is handig
Waar kun je een beetje leuk zwemmen in die omgeving? Iets van een subtropisch zwembadparadijs ofzo
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik taai ook es af. Fijne nacht..
Slaap lekker meisjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed met het beest met de verschrikkelijke adem![]()
Slaap lekker allemaal later![]()
![]()
![]()
Maar is Marijkje al naar bed????quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..volgens mij had je dat al een keer gevraagd![]()
Er zijn niet veel heel geweldige zwembaden, maar het Hanzebad in Zwolle is wel okee, al is het wel een beetje oud...Misschien weet Marijke nog wel iets meer de kant op waar jullie zitten
Aan het bellen met Fles zekerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Maar is Marijkje al naar bed????
Ik stuur wel een pmetje
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
slaap lekker liefje, en we pmen/ msnen wel over volgende weekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies![]()
Ik ga douchen en een tukkie doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |