Zie 2 posts boven je, het kan altijd nog ergerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
Eerst hoor ik niet bij het puntjes groepje, nu niet bij het antihoofdletters groepje. Ik val overal buiten.
je hoort bij de blauwen jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:03 schreef Myraela het volgende:
Eerst hoor ik niet bij het puntjes groepje, nu niet bij het antihoofdletters groepje. Ik val overal buiten.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik kreeg spontaan brandend maagzuur van die foto
quote:
quote:
Zo is dat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef HeaN82 het volgende:
Een naam moet altijd beginnen met een hoofdletter
Nee, daaromquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Zie je een hoofdletter in je naam?
quote:
Maar wel baas...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
Beetje omgekeerde wereld dit hè..
Alsof yvonne zo dom is haar eigen naam te gebruiken. Hoe dom ben je dan, binnen no time heeft 1 of andere lolbroek je prive-gegevens achterhaalt.quote:
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heet in het echt ook Myraela. Echt waar. Ben ik nu stoer?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heet in het echt ook Myraela. Echt waar. Ben ik nu stoer?
Ja joh? Alleen door "yvonne" Knapquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alsof yvonne zo dom is haar eigen naam te gebruiken. Hoe dom ben je dan, binnen no time heeft 1 of andere lolbroek je prive-gegevens achterhaalt.
Ik voel me gelijk aangesproken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja joh? Alleen door "yvonne" Knap
Ze snappen gewoon de shift knop niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 03:46 schreef Stali het volgende:
Echt zo gaaf wanneer users vol trots lijstjes maken van hun eigen gebrek.
Maar jij bent dan ook met recht een echte baasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:22 schreef krioro het volgende:
Ik wil me wel distantiëren van de term 'bazen'.
En sommigen weten niet hoe ze hun CapsLock moeten uitzetten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 03:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze snappen gewoon de shift knop niet.
Ja, dank je, maar wat zeg ik nu net?!?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook met recht een echte baas
Pics mogen in mn pm of op msnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, dank je, maar wat zeg ik nu net?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:09 schreef Stroopwafels het volgende:
Maar yvonne is in 1834 geregistreerd op fok, toen was er nog geen shift knop.
Dan faal je dus blijkbaar enorm hard!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vijftien letters. En allemaal klein.
Ik heb enkel een typo verbeterd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:33 schreef leroytje het volgende:
Jim, blijf met je fikken van de TT af
Heldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb enkel een typo verbeterd.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb enkel een typo verbeterd.
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Echte bazen hebben er twee, minstens
Nouja die bloemen van laatst heb ik alleen maar een kaartje aangehangen waar "yvonne" opgeschreven stond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja joh? Alleen door "yvonne" Knap
of van elk eenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:39 schreef Peter het volgende:
Echte Echte bazen hebben hun voornaam als username
Hé yvonne?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:52 schreef andreas612 het volgende:
Yess.. IK ben baas!!
maar dat wist ik al..![]()
toch leuk om er even aan herinnerd te worden.
Je faalt, je faalt want je kunt de TT niet lezen, je faalt in dit topic, je naam faalt, je leven faalt en je leven zal altijd gevuld zijn met faal omdat je geen hoofdletter hebt. Faal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:52 schreef andreas612 het volgende:
Yess.. IK ben baas!!
maar dat wist ik al..![]()
toch leuk om er even aan herinnerd te worden.
maar ik ben nog steeds baas!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je faalt, je faalt want je kunt de TT niet lezen, je faalt in dit topic, je naam faalt, je leven faalt en je leven zal altijd gevuld zijn met faal omdat je geen hoofdletter hebt. Faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 09:03:30 ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar ik ben nog steeds baas!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
LOL< en dat deed hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja die bloemen van laatst heb ik alleen maar een kaartje aangehangen waar "yvonne" opgeschreven stond.
Ik dacht dat is net als met sinterklaas, dat komt gewoon aan zegmaar.
Ik wachtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:16 schreef Maanvis het volgende:
ik weet niet wat ik moet zeggen op dit topique. zit al 5 minuten te denken over een reactie
.
ik denk nog even...quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 03:41 schreef -K03N- het volgende:
Eindbazen hebben 2 hoofdletters in hun naam
en iedereen weet dat SwJ alrijd gelijk heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Het enige juiste.
Maar dit weet iedereen, dus om niet om te scheppen en anderen niet met een gevoel van minderwaardigheid op te schepen gooi ik dit topic zachtjes op slot.
Antwoorden waar je over moet denken zijn niet lang manquote:
niet, hoofdletter 0 is )quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:47 schreef timbob het volgende:
[..]
getallen staan ook in hoofdletter.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:47 schreef timbob het volgende:
[..]
getallen staan ook in hoofdletter.
Zo is het maar net tb!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef timbob het volgende:
Inderdaad.
een hoofdletter staat zo schreeuwerig.
Ik ben verdomme geen land!
ik denk nog steeds erover na... morgen weet ik het misschienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Antwoorden waar je over moet denken zijn niet lang man
Ah, we hebben een happer met een klein lelijk geslachtsdeel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:07 schreef Soundwave300 het volgende:
Maximaal vier leestekens staan synoniem voor het hebben van ziektes zoals AIDS, PEST, SARS en lelijke eunuchen in bondage
jogy, denk er nog even over na man.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, we hebben een happer met een klein lelijk geslachtsdeel.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent dus een een lelijke eunuch in bondage met AIDS, SARS, PESTquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En een underscore.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Echte bazen hebben er twee, minstens
Dude.. Ik zie toch echt een hoofdletter Pquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
KAK! ik heb een hoofdletter
Ben ik nu geen baas?
Jij bent op de basisschool nooit voorbij leesniveau 4 gekomen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude.. Ik zie toch echt een hoofdletter P
jij kennelijk niet nee..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij bent op de basisschool nooit voorbij leesniveau 4 gekomen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef HeaN82 het volgende:
Een naam moet altijd beginnen met een hoofdletter
quote:
HAHA NEE IK NIET..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Teringdetering, krijg nu mental images van die twee tijdens een ketssessiequote:
Errr:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
TT change![]()
De waarheid komt hard aan he
Neuh, die kutkloon ligt al lang in de kliko: remIofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Maisnon het volgende:
remlof heeft stiekem de hoofdletter i in plaats van de l !
jij schijnt in een ander topic weer een hele baas te zijn.quote:
Falers inderdaad. Op school durfden ze namen vast niet zonder hoofdletter te schrijven omdat het fout is, en dus gaan ze hier lekker puberen,quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
TT change![]()
Wat remlof zegt dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
TT change![]()
nee je bent een baas als je tegen de gevestigde regels strijdt. regels die volkomen overbodig zijn in het geval van hoofdletters.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een kuttopic. Je bent dus pas een echte baas als je de schrijfregels niet kent
Tegen welke gevestigde regels strijden Yvonne en Remlof precies? Die volgens gewoon hun FOK!wetboek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je bent een baas als je tegen de gevestigde regels strijdt. regels die volkomen overbodig zijn in het geval van hoofdletters.
dat moet je aan hen vragen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tegen welke gevestigde regels strijden Yvonne en Remlof precies? Die volgens gewoon hun FOK!wetboek.
De tragique van vooruitgang.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Roönaän het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat de spelling nog "topique" was.
met perenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 19:22:18 ]
One of us, one of us...quote:
ik al veel langer niet. behalve dan die ene dag in het jaar. dat ik alleen maar caps gebruik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef 9611Niels het volgende:
swarmahoer moet dan de eindbaas zijn, die heeft nog nooit van zijn leven een hoofdletter gebruikt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Wie opent er eventjes het topic 'eckte bazen hebben caps in hun naam?'
Zelf logboek entries verzinnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Errr:
Op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:23 door yvonne:
Topictitel: "Echte falers hebben geen hoofdletter in hun naam" -> "Echte bazen hebben geen hoofdletter in hun naam"
nee hoor. yvonne upload gewoon niet meer sinds vanmiddag. ook niet zo gek met die volkomen falikant mislukte tt. gelukkig postte ik pas na de verbetering.quote:
oh tof. wat was er met de tt dan, ik ben te lui om te lezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. yvonne upload gewoon niet meer sinds vanmiddag. ook niet zo gek met die volkomen falikant mislukte tt. gelukkig postte ik pas na de verbetering.
jammer dat je lui bent dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh tof. wat was er met de tt dan, ik ben te lui om te lezen.
quote:
het is een slechts kwestie van geduld, voor heel nederland hoofdletterloos lult.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Lovethehardest. het volgende:
Oneerlijk.
Want, alle namen worden met een hoofdletter geschreven, getypt ect.
De Hoofdstad.
Straatnamen.
Noem maar op
Echte bazen houden zich niet aan regeltjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Lovethehardest. het volgende:
Oneerlijk.
Want, alle namen worden met een hoofdletter geschreven, getypt ect.
De Hoofdstad.
Straatnamen.
Noem maar op
en ik ben lui.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. yvonne upload gewoon niet meer sinds vanmiddag. ook niet zo gek met die volkomen falikant mislukte tt. gelukkig postte ik pas na de verbetering.
ik denk nog steeds na...quote:
Mr Bean tekenfilmquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:35 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Ik ben dus een baas volgens dit topic, maar IRL
Ja, ik ben er 1!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:15 schreef kanovinnie het volgende:
Even kijken of ik ook zo''n ekte ekte baas ben!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:08 schreef Intrepidity het volgende:
Die letter die op een hoofdletter i lijkt aan het begin van mijn naam is eigenlijk een kleine letter L.
Vreemde naam "Ltrepidity", zul je denken, maar toch is het zo.
Nee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je de breezergeneratie overleeft met deze nick, mag je je ook baas noemen lijkt me.
ik denk dat ze nog even nadenkt, zoals ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
yvonne updates niets. jammer. daardoor is dit topic een soort van voorkeurstopic geworden. net zoals een opmerking dat marokkanen de nieuwe joden zijn.
Zo dan, gaat het?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
yvonne updates niets. jammer. daardoor is dit topic een soort van voorkeurstopic geworden. net zoals een opmerking dat marokkanen de nieuwe joden zijn.
en ik ben lui.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ik werkquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ze nog even nadenkt, zoals ik
prima joh. en nee, dat was nog lang niet uitgesproken. hoezo dacht jij dat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo dan, gaat het?
Dacht dat deze uitgepraat was, helaas.
Jammer dit.
De 14e zei ik al:
[..]
en ik ben lui.
Nu ben ik niet zozeer lui als wel druk aan het werk, vrijwel dagelijks, dus doe ik het wel weer op een vrije dag.
Goedzo, kan je ondertussen nadenken.quote:
Omdat je me daarover een pm gestuurd hebt. Tijd terug.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
prima joh. en nee, dat was nog lang niet uitgesproken. hoezo dacht jij dat?
Waarom sta ik niet in de OP?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je me daarover een pm gestuurd hebt. Tijd terug.
Maar prima verder hoor.
misschien heb ik er nooit een bevredigend antwoord op gehad? zou dat ook kunnen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je me daarover een pm gestuurd hebt. Tijd terug.
Maar prima verder hoor.
Omdat, als je honkeytonk bent, je per definitie geen baas bent, ondanks het gebrek aan hoofdletters in je username. Sorryquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Omdat, als je honkeytonk bent, je per definitie geen baas bent, ondanks het gebrek aan hoofdletters in je username. Sorry.
Ik ben heel serieus hoor.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus hoor.
Het staat zo in de FOK! Reglementen.
Sorry.
Als jij mij een linkje stuurt geloof ik je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus hoor.
Het staat zo in de FOK! Reglementen.
Sorry.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als jij mij een linkje stuurt geloof ik je!
En staat het ook ergens expliciet vermeld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Graag gedaan!
Zeg meiske, heb jij in één minuut dat helemaal gelezen, inclusief alle links?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En staat het ook ergens expliciet vermeld?
True storyquote:
Ik heb dat al veel eerder gelezen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zeg meiske, heb jij in één minuut dat helemaal gelezen, inclusief alle links?
Ah, maar dan weet je dus dat je geen baas kunt zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb dat al veel eerder gelezen.
jij bent dan ook de ünterbaas van fok!quote:
überbaas!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:15 schreef ricost het volgende:
duidelijk !
(deze post is tevens zonder hoofdletters)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |