Omdat je me daarover een pm gestuurd hebt. Tijd terug.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
prima joh. en nee, dat was nog lang niet uitgesproken. hoezo dacht jij dat?
Waarom sta ik niet in de OP?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je me daarover een pm gestuurd hebt. Tijd terug.
Maar prima verder hoor.
misschien heb ik er nooit een bevredigend antwoord op gehad? zou dat ook kunnen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je me daarover een pm gestuurd hebt. Tijd terug.
Maar prima verder hoor.
Omdat, als je honkeytonk bent, je per definitie geen baas bent, ondanks het gebrek aan hoofdletters in je username. Sorryquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Omdat, als je honkeytonk bent, je per definitie geen baas bent, ondanks het gebrek aan hoofdletters in je username. Sorry.
Ik ben heel serieus hoor.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus hoor.
Het staat zo in de FOK! Reglementen.
Sorry.
Als jij mij een linkje stuurt geloof ik je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus hoor.
Het staat zo in de FOK! Reglementen.
Sorry.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als jij mij een linkje stuurt geloof ik je!
En staat het ook ergens expliciet vermeld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Graag gedaan!
Zeg meiske, heb jij in één minuut dat helemaal gelezen, inclusief alle links?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En staat het ook ergens expliciet vermeld?
True storyquote:
Ik heb dat al veel eerder gelezen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zeg meiske, heb jij in één minuut dat helemaal gelezen, inclusief alle links?
Ah, maar dan weet je dus dat je geen baas kunt zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb dat al veel eerder gelezen.
jij bent dan ook de ünterbaas van fok!quote:
überbaas!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:15 schreef ricost het volgende:
duidelijk !
(deze post is tevens zonder hoofdletters)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |