nee je bent een baas als je tegen de gevestigde regels strijdt. regels die volkomen overbodig zijn in het geval van hoofdletters.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een kuttopic. Je bent dus pas een echte baas als je de schrijfregels niet kent
Tegen welke gevestigde regels strijden Yvonne en Remlof precies? Die volgens gewoon hun FOK!wetboek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je bent een baas als je tegen de gevestigde regels strijdt. regels die volkomen overbodig zijn in het geval van hoofdletters.
dat moet je aan hen vragen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tegen welke gevestigde regels strijden Yvonne en Remlof precies? Die volgens gewoon hun FOK!wetboek.
De tragique van vooruitgang.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Roönaän het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat de spelling nog "topique" was.
met perenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 19:22:18 ]
One of us, one of us...quote:
ik al veel langer niet. behalve dan die ene dag in het jaar. dat ik alleen maar caps gebruik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef 9611Niels het volgende:
swarmahoer moet dan de eindbaas zijn, die heeft nog nooit van zijn leven een hoofdletter gebruikt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Wie opent er eventjes het topic 'eckte bazen hebben caps in hun naam?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |