Waar in Terwijde ga je wonen als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeie titel.
Ik neem het er nog even van nu ik nog op de Uithof woon.
We krijgen een appartement in een nieuwbouwcomplex (ok, nieuwer dan de rest daarquote:Op zondag 7 februari 2010 21:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Waar in Terwijde ga je wonen als ik vragen mag?
Hehe, je mag best hier blijven hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeie titel.
Ik neem het er nog even van nu ik nog op de Uithof woon.
Zeker, maar dat geldt voor bijna iedere locatie van ze. doet Rabobank erg goedquote:Op zondag 7 februari 2010 21:52 schreef larry_flynt het volgende:
Wordt een mooi kantoorpand van de Rabobank!
Vind alleen die grijzige top lelijk..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:52 schreef larry_flynt het volgende:
Wordt een mooi kantoorpand van de Rabobank!
Hij is dan ook nog niet af. Wat je nu ziet is isolatiemateriaal.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:21 schreef caspervc het volgende:
[..]
Vind alleen die grijzige top lelijk..
Dank voor de tip, maar die zit me een beetje te ver wegquote:Op zondag 7 februari 2010 20:02 schreef thingamajig het volgende:
Eva, bij Bakkerij Stellaard op de Rijnlaan zoeken ze een zaterdaghulp, zag ik vanochtend.
Ik weet er geen...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:48 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar die zit me een beetje te ver weg
En nog steeds gevraagd: wie weet een goede rijschool?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 februari 2010 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
We krijgen een appartement in een nieuwbouwcomplex (ok, nieuwer dan de rest daar), redelijk ver naar het oosten zodat we toch nog zo dicht mogelijk bij de stad zitten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:29 schreef Inu het volgende:
Ik liep gistermiddag langs de Mockamore net na de brand, allemaal Ufjes die stonden te snotteren buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |