jij kennelijk niet nee..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij bent op de basisschool nooit voorbij leesniveau 4 gekomen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef HeaN82 het volgende:
Een naam moet altijd beginnen met een hoofdletter
quote:
HAHA NEE IK NIET..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Teringdetering, krijg nu mental images van die twee tijdens een ketssessiequote:
Errr:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
TT change![]()
De waarheid komt hard aan he
Neuh, die kutkloon ligt al lang in de kliko: remIofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Maisnon het volgende:
remlof heeft stiekem de hoofdletter i in plaats van de l !
jij schijnt in een ander topic weer een hele baas te zijn.quote:
Falers inderdaad. Op school durfden ze namen vast niet zonder hoofdletter te schrijven omdat het fout is, en dus gaan ze hier lekker puberen,quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
TT change![]()
Wat remlof zegt dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
TT change![]()
nee je bent een baas als je tegen de gevestigde regels strijdt. regels die volkomen overbodig zijn in het geval van hoofdletters.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een kuttopic. Je bent dus pas een echte baas als je de schrijfregels niet kent
Tegen welke gevestigde regels strijden Yvonne en Remlof precies? Die volgens gewoon hun FOK!wetboek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je bent een baas als je tegen de gevestigde regels strijdt. regels die volkomen overbodig zijn in het geval van hoofdletters.
dat moet je aan hen vragen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tegen welke gevestigde regels strijden Yvonne en Remlof precies? Die volgens gewoon hun FOK!wetboek.
De tragique van vooruitgang.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:50 schreef Roönaän het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat de spelling nog "topique" was.
met perenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 19:22:18 ]
One of us, one of us...quote:
ik al veel langer niet. behalve dan die ene dag in het jaar. dat ik alleen maar caps gebruik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef 9611Niels het volgende:
swarmahoer moet dan de eindbaas zijn, die heeft nog nooit van zijn leven een hoofdletter gebruikt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Wie opent er eventjes het topic 'eckte bazen hebben caps in hun naam?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |