Nee hoor, ik leef nog!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I was like...
C4 gevonden op kerkhof VS
lol. Welkom terug PSquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I was like...
C4 gevonden op kerkhof VS
Ennem Etc, je schrijft het op de douane sticker, wat er in zit. Die krijg je bij het postkantoor. Er is hier met enige regelmaat pepernoten/chocola heengestuurd
Het was ook geen commentaar op de opname, die vond ik wel goed... Het was me nog niet eerder opgevallen dat hij zo nasaal klonk..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek maar een ander nummer op op YouTube of zo, zo klinkt Felix nou eenmaal...
Met de opname is in ieder geval niets mis.
Ik had het ook niet als negatieve kritiek opgevat...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was ook geen commentaar op de opname, die vond ik wel goed... Het was me nog niet eerder opgevallen dat hij zo nasaal klonk..![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Okay dan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het ook niet als negatieve kritiek opgevat...
Heuj allemaal...
Vandaag wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
C4, jij bent van de/ontvangst ploeg?
Alstublieft:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik blief liever thee... ik lust geen koffie.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, een glaasje integratie-thee...
MaJoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:25 schreef MaJo het volgende:
leek me hoog tijd om hier weer eens mee te lezen. Samenvatting iemand?
Met mij gaat het goed, woon nu 3 maanden samen en ben druk net afstuderen. Daarnaast werk ik 4 dagen in de week. Niets veranderd dus eigenlijk
Jeetje wat heftig van haar zusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Hoi MaJo...
Samenvatting, pfff...
Soempie gaat trouwen en heeft haar zus verloren. Overleden aan de hier gemelde ziekte, waarvan je weet.
Verder niet zo heel veel schokkend nieuws, de SC gaat niet zo hard meer...
Wow Soempie, wat een verdriet en vreugde zo vlak na elkaar. Heel veel sterke met het verwerken van je verlies; onvoorstelbaar om je zus zo jong te moeten verliezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Hoi MaJo...
Samenvatting, pfff...
Soempie gaat trouwen en heeft haar zus verloren. Overleden aan de hier gemelde ziekte, waarvan je weet.
Verder niet zo heel veel schokkend nieuws, de SC gaat niet zo hard meer...
Leuk zeg! Moet best een bijzondere show zijn....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:29 schreef MadMaster het volgende:
En weg was ze weer...
[ afbeelding ]
Word net gebeld dat ik voor vanavond of morgen 2 kaarten heb gewonnen voor de show van Hans Klok in Carré. Vanavond naar De Dijk (helaas zonder Solomon Burke) in Paradiso, wordt dus morgen...
Deze keer de wilderniss in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
Veel plezier C4, ga je weer op stand dineren of juist de wilderness in?
Ben er nog (maar aan het werk)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoe bevalt je samenwonen?
Wennen of al gesneden koek?
Maar vooral, waarom ben je hier niet wat vaker?
Andere interesses, 's avonds sloffen voor de baas neerzetten of...?
Oja, oja.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even snel zwaaien. Over een uur ga ik vliegen. Onverwacht 3 dagen naar Bonny Scotland.
OMG!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:
quote:
Of een ontzettend bullshit verhaal ophangenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef MadMaster het volgende:
We zitten voor de deur van Paradiso en zijn de prooi van paparazzi die zielige verhalen willen horen over Solomon Burke. Vanwege mijn Sun Records jas schijn ik erg populair te zijn bij ze...
Geen zin in, dus poeieren we ze af...
Nee, wil niet op TV...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een ontzettend bullshit verhaal ophangen
Is jouw account hier bekend dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:40 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn Twitter account voor een foto van de ratten...
Klik op het Twitter-icoontje boven deze post...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is jouw account hier bekend dan?
Ik gebruik een veel betere layout dan jullie dus ik heb geen Twittericoontjes. Maar ik ben er al achterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik op het Twitter-icoontje boven deze post...
Ach ja, het pleps doet het met de bagger-layout...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gebruik een veel betere layout dan jullie dus ik heb geen Twittericoontjes. Maar ik ben er al achter
Ik had meer pers verwacht
Wat? Dat is luxe etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Net 2 herten biefstukken naar binnen gewerkt. Heerlijk.
Lang leve het menu in een Schotse onder-officiers mess.quote:
Niet zo heel gek hoor, als je voor 4 personen besteltquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond na het sporten een indische rijsttafel voor 2, ik herhaal 2 personen besteld.
Ik overdrijf niet dat we er met 6 man ook van zouden hebben kunnen eten. Ik weet dat je normaal veel krijgt, maar zoveel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:![]()
er staat geen 2 en 2.
maar het was echt belachelijk veel. Ik heb morgen nog een grote bak en m'n collega heeft morgen z'n zus met kinderen op bezoek en dat is ook nog genoeg.
Ik lees 4quote:indische rijsttafel voor 2, ik herhaal 2 personen
Ja raar verhaal toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van Gelder om persoonlijke medische redenen weg uit de Nederlandse turnploeg en zijn woordvoerder is niet zijn manager maar zijn advocaat.
Rara, wat is daar aan de hand?
Het was dus zeker de moeite waard?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is meer, maar dat komt later wel...
Absoluut, zeker met die orkestleider van Big Sol er bij en die 2 (klein)dochters die een moppie wegzongen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was dus zeker de moeite waard?
Mooi verslag!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:00 schreef MadMaster het volgende:
Wat een eer: Verslag: De Dijk eert Solomon Burke
En nu naar bed...
Haha, ik ben wel klaar met die k*t galmbak die niets van een voetbalstadion weg heeft...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo'n voetbalwedstrijd kijken vanuit de ArenA is toch een stuk leuker dan op de tv
Ding dong...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, ik sluit me bij Diaan aan, mocht je wat te pm-en hebben dan zie ik het graag
Goedemorgen MaJoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:23 schreef MaJo het volgende:
Meuningik ga nog even lekker verder tukken
Ik steek per dag aardig wat dingen in de fik, dus voorlopig ben ik beschikbaar...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Goedemorgen MaJo
zo kennen we je weerCobra is toch afwezig, want op oefening dus roken schiet ook al niet op. Tenzij MM ernog een op wil steken
Jij bent er dan ook al wel wat vaker geweest dan ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik ben wel klaar met die k*t galmbak die niets van een voetbalstadion weg heeft...
Morgen...
Het is je vergeven, en je vrouw had gebeld dus dat telt alsof jij ook hebt gebeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
iarl, ben je maandag vergeten te bellen![]()
![]()
, nog mazzeltov
En ook brooche?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
iarl, ben je maandag vergeten te bellen![]()
![]()
, nog mazzeltov
Ik vergeef het je...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij bent er dan ook al wel wat vaker geweest dan ik. Dit was de eerste keer dat ik in een stadion naar voetbal ging kijken, is toch anders
Hoezo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ergens het vermoeden dat z'n turn carriere voorbij. Slim vind ik het in ieder geval niet.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we dan nu een lijntje eronder zetten?
Ik denk dat Yuri van Gelder naar België verhuist en daar een opleiding volgt tot buschauffeur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde juist buiten de lijntjes kleuren...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we dan nu een lijntje eronder zetten?
Ik weet dat er storm is, maar waarin weet ik nog niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Zit in Carré nu en het waait er als een malle. Denk dat Hans Klok aan het opwarmen is...
Geen opnames vanavond overigens door mij.
In plaats van een gram aan succes heeft Yuri nu gramschap...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij wilde in Rotterdam nog wel zijn gram halen...
Dat is nog zachtjes uitgedrukt...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ergens het vermoeden dat z'n turn carriere voorbij. Slim vind ik het in ieder geval niet.
In dat geval kan ik ook direct vragen hoe je nieuwe baan bevaltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:11 schreef iamredleader het volgende:
Hij slaapt nog niet. Maar zijn vrouw heeft de pc opgeeist en post nu ook nog eens onder zijn naam.
Laatste keer dat ik in Duitsland bij een Mac was heb ik ook een McRib genomen, deels omdat die niet in Nederland te krijgen is. Wat McDonald's in Amerika doet met die McRib lijkt mij eigenlijk wel een slimme trucquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.z24.nl/bijzake(...)nack_McDonald_s.html
Ik wil niet zeggen dat het een reden is om naar Duitsland te verhuizen...
maar als ik in Duitsland ben ga ik wel naar de mac, iets wat ik in NL zelden doe.
Ja, buitenlands voedsel is lekkerder...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
maar als ik in Duitsland ben ga ik wel naar de mac, iets wat ik in NL zelden doe.
Jij eet altijd Duits als je in de States bent?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, buitenlands voedsel is lekkerder...
Ha, dat komt me bekend voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Overigens vind ik vooral vacatures in de randstad en het zuiden
Ik heb geen recht op een WWB uitkering, omdat ik nog geen 27 ben. Ik krijg wel een uitkering, en de gemeente gaat mij helpen om werk te vinden met behulp van een werk-leer aanbod. Zo kan ik ervaring opdoen voor op m'n cv en misschien beland ik zo bij een leuke baan.quote:
Ik weet ook niet wat een WWB uitkering isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op een WWB uitkering, omdat ik nog geen 27 ben. Ik krijg wel een uitkering, en de gemeente gaat mij helpen om werk te vinden met behulp van een werk-leer aanbod. Zo kan ik ervaring opdoen voor op m'n cv en misschien beland ik zo bij een leuke baan.
WIJ staat voor Wet Investering Jongeren trouwens.
Zolang je geen baan hebt.... zit je blijkbaar op schoolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet ook niet waar WWB voor staatVolgens mij is dat gewoon een bijstandsuitkering voor als je werkloos bent
het is wel fijn hoor, beetje zekerheid dat ik érgens terecht kom. Maar zo heb ik al verplicht sollicitatie training moeten volgen, moest ik verplicht naar de Landelijke Banenmarkt en moet ik morgen verplicht naar de evaluatie ervan. Want ik móét meewerken anders word ik gekort op die uitkering. En dat snap ik wel maar het heeft wel een hoog school-gehalte.
Maar dan heb je alleen maar de heuvels gezien en geen bergen. De volgende de keer moet je naar het noorden gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt goed cobra!
Ik was in augustus in Glasgow en Edinburgh, weinig van de natuur gezien maar vanuit de trein zag het er wel echt prachtig uit!
Kun je, tot je een baan in je vakgebied hebt gevonden, niet gewoon gaan schoonmaken o.i.d. ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat laatste ben ik heel blij mee hoorIk kan tenminste mijn rekeningen betalen, dat is echt een zorg minder. Maar ik wil gewoon geld verdienen en niet m'n handje hoeven ophouden. Het voelt niet zo hoor, maar het is niet veel anders denk ik.
Handje ophouden is ook vervelend... en ja je kunt ook gaan schoonmaken wat cobra zegt, maar ik denk dat je sneller een baan hebt als je dit traject volgtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat laatste ben ik heel blij mee hoorIk kan tenminste mijn rekeningen betalen, dat is echt een zorg minder. Maar ik wil gewoon geld verdienen en niet m'n handje hoeven ophouden. Het voelt niet zo hoor, maar het is niet veel anders denk ik.
Sollicitatietraining was ook wel nuttig, heb in elk geval een beter beeld van hoe ik mezelf presenteer naar anderen toe. Neemt niet weg dat ik wat betreft die sollicitaties nog wel het idee heb ik dat ik blufpoker speel en door de mand zal zakken als ik word aangenomen
Als de nood echt aan de man komt zal het wel moetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je, tot je een baan in je vakgebied hebt gevonden, niet gewoon gaan schoonmaken o.i.d. ?
Daarom solliciteer ik momenteel ook nog niet op ander werk zoals boekenwinkels ofzo, ik wil het liefst in mijn vakgebied aan het werkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Handje ophouden is ook vervelend... en ja je kunt ook gaan schoonmaken wat cobra zegt, maar ik denk dat je sneller een baan hebt als je dit traject volgt
Ik heb verrassend weinig kunst gezien in Glasgowquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan heb je alleen maar de heuvels gezien en geen bergen. De volgende de keer moet je naar het noorden gaan.
Glasgow......... Voor kunstliefhebbers schijnt het het walhala van Schotland te zijn, maar ik vind het maar een saaie grauwe stad. Maar Edinburgh.
Kom gezellig naar de randstad johquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Overigens vind ik vooral vacatures in de randstad en het zuiden
Geen haar op m'n hoofd die daar aan denktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kom gezellig naar de randstad joh
En als het ergste wat er gaat gebeuren de bezuiniging op dat orkest is, valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.pixelman.nl/rutte
Wel grappig gedaan.
Preciesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan dit weekend nog naar het noorden... ik zou er echter never nooit willen wonen. En Peace wil nooit meer terug.Al is Groningen niet hetzelfde als Friesland natuurlijk.
Ik heb net even gekeken, echt grappig!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
Wel grappig gedaan.
Aardig, onbegrijpelijke trucs, maar 2 uur Hans Klok is wel wat veel van het goede...quote:
37"? Is dat niet wat klein?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:07 schreef Whiteguy het volgende:
Hier is zeker niemand op zoek naar een 26" lcd tv voor een leuk prijsje ?
Zojuist mijn tv meubel opgemeten, en deze kan ik met 1,5 milimeter speling aan beide kanten er net aan in kwijt
[ afbeelding ]
Mijn aanwinstenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Ladies & Gentlemen, we've got 'm....
[ afbeelding ]
1 is een cadeau omdat ik graag wil leren spelen. Die andere is zelf aangeschaft omdat dat een betere toonsoort is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je spelen of leek het je leuk zo'n ding te hebben?
Kan ik ergens mijn geld terugvragen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
Wel grappig gedaan.
21 eurootjes voor instapmodelletje. Dit zijn bluesharpjes in C en D. Dat is prima om mee te beginnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me ook best grappig om te leren spelen. Kost zo'n ding?
nee, maar binnen nu en een jaar kan je gewoon voor een ander kabinet stemmen:)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan ik ergens mijn geld terugvragen?
Het ding zelf doet niks, pas als je hem aansluit op zoiets als dit op je computer:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ziet eruit als een redelijk serieuze synthesizer MM
Opa's zijn cool...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn opa speelde vroeger altijd orgel en daarvoor ook accordeon. Dat lijkt me ook wel een mooi instrument
Oh yeahquote:
Bij De Dijk vond ik het voorheen behoorlijk irritant. Het album Voor De Tover had zat er opeens vol mee. Maar ik ben het zo enorm gaan waarderenquote:Accordeon kan mooi zijn. Zoals bij Pim hem bespeelt bij De Dijk of Tren bij Rowwen Heze, maar niet als leading instrument a la John Woodhouse of De Kermisklanten...
Ik wist niet dat er snelle banen waren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn sommige mensen nou echt zo dom dat ze niet (willen) snappen dat er logica zit in banen in het zwembad.
Danwel overdwars zwemmen
Danwel langzaam zwemmen in bannen waar snel wordt gezwommen en vice versa....
Daar erger ik me nou ook altijd aan als ik ga zwemmenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn sommige mensen nou echt zo dom dat ze niet (willen) snappen dat er logica zit in banen in het zwembad.
Danwel overdwars zwemmen
Danwel langzaam zwemmen in bannen waar snel wordt gezwommen en vice versa....
Het nadeel van een groter model is dat ik hem in portretstand zou moeten neerzetten en liggend op mn zij tv moet gaan kijken.quote:
Misschien dat het helpt als je die truc van bovenstaande cartoon probeert ? Heb je wat meer ruimte voor jezelfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het dezelfde asocialen zijn die zich normaal zich ook nergens wat van aantrekken.
Het is dat we het over TV's hebbenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het nadeel van een groter model is dat ik hem in portretstand zou moeten neerzetten en liggend op mn zij tv moet gaan kijken.
Das ook niet echt relaxed.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dat we het over TV's hebben
De zgn. spitsstrook...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er snelle banen waren?
klopt, de zwemmers in de banen zijn sneller.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er snelle banen waren?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Jojo, de mazzel...
Ik denk dat ik vannacht alleen nog maar dit voor me zie:
[ afbeelding ]
Mijn actuele laptopscreen...![]()
![]()
![]()
Gratis virussoftware doet niet onder voor betaalde virussoftware en is meestal net iets beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Tijd om internet explorer te vervangen voor chrome en kaspersky te updaten inderdaad.
Kaspersky loopt inderdaad over 6 minuten af, nieuwe licentie gaat er zo op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Tijd om internet explorer te vervangen voor chrome en kaspersky te updaten inderdaad.
Een Trabantje rijdt ook nog...een nieuwe auto is in principe niet nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaspersky loopt inderdaad over 6 minuten af, nieuwe licentie gaat er zo op.
En met Chrome doe ik voorlopig even helemaal niks, niet nodig...
Ik ben tevreden met mijn Trabantje. Heeft ook te maken met mijn werk, waar ik IE8 heb en geen keuze heb.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Trabantje rijdt ook nog...een nieuwe auto is in principe niet nodig.
En toch rijdt een nieuwe auto beter en zuiniger.
Maar de gemiddelde consument gaat eerder voor uiterlijk en gemak dan voor technische snufjes. Al gaat dat voor auto's niet meer op. Ik kan hier niet al te diep op ingaan...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Trabantje rijdt ook nog...een nieuwe auto is in principe niet nodig.
En toch rijdt een nieuwe auto beter en zuiniger.
Als ze voor uiterlijk gaan, dan moeten ze zeker voor Chrome. Die blinkt uit in het gebrek aan poespasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde consument gaat eerder voor uiterlijk en gemak dan voor technische snufjes. Al gaat dat voor auto's niet meer op. Ik kan hier niet al te diep op ingaan...
Zou het niet fijn zijn, een nieuwe auto van de zaak?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn Trabantje. Heeft ook te maken met mijn werk, waar ik IE8 heb en geen keuze heb.
Ik hou het graag bij hetzelfde...
Wat hadden we nou afgesproken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde consument gaat eerder voor uiterlijk en gemak dan voor technische snufjes. Al gaat dat voor auto's niet meer op. Ik kan hier niet al te diep op ingaan...
Ja, maar dat zit er dus niet in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou het niet fijn zijn, een nieuwe auto van de zaak?
Sommige mensen houden nou eenmaal van antieke roestbakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit er dus niet in.
Heb net een week mijn huidige autootje...
Bedrijven zijn vaak niet zo up-to-date met hun wagenpark wegens praktische én financiele redenen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommige mensen houden nou eenmaal van antieke roestbakken
Hé, ben jij Ofyles1 of Ofyles3...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Etcetera het volgende:
Jullie gaan hier toch niks van snappenMaar ik post het lekker toch
WoW-post:
Needy gehaaldmet een mooie dagger upgrade in de Pit of Saron
Einde WoW-post
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedrijven zijn vaak niet zo up-to-date met hun wagenpark wegens praktische én financiele redenen...
Nee?quote:Maar ik kan je geruststellen, ik heb niet eens een echte auto van de zaak...
'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Etcetera het volgende:
Jullie gaan hier toch niks van snappenMaar ik post het lekker toch
WoW-post:
Needy gehaaldmet een mooie dagger upgrade in de Pit of Saron
Einde WoW-post
OS'en en browsers worden vaker geupdate door de uitgevers er van dan dat vele bedrijven hun software willen en vooral kunnen updaten...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet er alles van
Of nou ja, een hoop
Nee!quote:Nee?
Nee ik ben Etcie en ik speel World of Warcraftquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, ben jij Ofyles1 of Ofyles3...
Vastquote:
Uit het feit dat je gewoon reageert op een vraag blijkt al dat je geen Ofyles bent...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik ben Etcie en ik speel World of Warcraft
Ik had geen enkel merk aangevallen...quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
So wrong and yet so funny
[ afbeelding ]
Heb je een nieuwe C-Max of een ander type auto?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit er dus niet in.
Heb net een week mijn huidige autootje...
Ik had bewust in het midden gelaten waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had geen enkel merk aangevallen...
Alleen een beschouwing gegeven. Of staat in het Programma van Eisen dat ik ook op dat punt niet thuis mag geven?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe C-Max of een ander type auto?
is vrij zijn niet hetzelfde als meedoen met een wandeltocht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
De zwaaibrigade!!
Is iedereen al weekend aan het vieren?
Ik niet, nog een middagje werken en dan vanavond naar Tim KnolEn het is vanmiddag erg rustig hier op het werk, mn collega's zijn of vrij of doen mee met een wandeltocht.
Ja, misschien wel. Maar het is wel een wandeltocht van het werk (pers. vereniging). Dat voelt toch nog een beetje verbonden met het werk. Vrij = vrij = thuis.. Of denk ik nu raar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is vrij zijn niet hetzelfde als meedoen met een wandeltocht?
Ik mag gewoon tto 17:30 wekren en vanavond hard aan de schoonmaak (morgen bezoek)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik tijd op moet nemen om iets te doen dan noem ik het vrij
Niet schoonmaken is meestal ook niet echt een optie (net als niet douchen) en aangezien ik er geen geld voor over heb om het te laten doen zal ik er toch aan moeten.
Nordhorn? Dichtbij waar ik nu zit dus...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
ergens net over de grens bij Almelo
Was ik close!!quote:
Je hebt een ballon gewonnen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:44 schreef TradeMarkie het volgende:
wel zelf opblazen, want anders is het zo lastig versturen
Ja, dat zei die kapper Wessam Al D. ookquote:
En niet stiekum iets in de koffie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we mogen hier niet op het bedrijfsterrein drinken. Dus niet aan het bier. Zwarte koffie it is
Arsenicum of zo...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet stiekum iets in de koffie?
Halen bankiers daar hun creativiteit vandaan als ze aan het creatief boekhouden zijn?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet stiekum iets in de koffie?
Gewoon de gordijnen dichtdoen, zie je er niks van.quote:
Lekker hoor. Lekker 's-avonds onder de sterrenhemel genieten van de steeds dichterbij komende herten onder het genot van a wee dram. En vervolgens snurken in de achterbak van de LaRo.quote:
Op sommige momenten wel.quote:
Ik vermoed dat ze in de kroeg zitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie is zeker weer aan het twitteren. "Twitter is over capacity".
Een glaasje Whisky.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef lubje25 het volgende:
Welkom terug C4Wat is een "a wee dram" trouwens?
Niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie is zeker weer aan het twitteren. "Twitter is over capacity".
Ik ken nog een leuke: Wat is er gebeurd met de brandstofslang van Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwsitem: vrouwen economisch niet zelfstandig
Paul de Leeuw: vrouwen kunnen niet met geld omgaan. Ooit wel eens een spaarvarken gezien met de gleuf aan de onderkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Etcetera op 16-10-2010 01:13:19 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
[/fixed]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |