quote:
Wat ik er van begreep is hij bij de landing overleden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:02 schreef Robin__ het volgende:
rip.
is het net zo dat je, als er onderweg iets gebeurt, pas op het vliegveld dood wordt verklaard?
Als het een amerikaans vliegtuig was, is hij overigens niet in NL overleden volgens mij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is hij bij de landing overleden.
R.I.P.
wow.quote:De zanger laat 21 kinderen, 90 kleinkinderen en 20 achterkleinkinderen achter. De doodsoorzaak is nog niet bekendgemaakt.
Jeetje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef On het volgende:
[..]
wow.
tevens r.i.p., zag laatst zijn cd met de dijk staan, was hem bijna vergeten.
Zal wel een soort tribute worden, dart het wel doorgaat. Hoeveel liedjes zou Burke zingen tijdens dat concert? Alles of gewoon een paar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Heb kaarten voor het concert a.s. dinsdag, maar zal Big Sol dus helaas niet meer zien...
Management van De Dijk en dat van Solomon Burke zijn nu in overleg wat er dinsdag gaat gebeuren.
De CD van De Dijk met Solomon Burke zou ingeluid worden, dus ik neem aan dat 'ie niet voor 3 songs over kwam uit de USA.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zal wel een soort tribute worden, dart het wel doorgaat. Hoeveel liedjes zou Burke zingen tijdens dat concert? Alles of gewoon een paar?
Hij kon toch amper lopen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef Braddie het volgende:
Echt heel kut dit, gast woog iets in de 200 kilo.....
Ik denk dat het makkelijker is om er een vlaggetje in te prikken en hem terug te laten afdrijven...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:43 schreef Stefan het volgende:
70 jaar toch nog. Mooie leeftijd voor iemand met die omvang.
Gaan ze hem nu terugvliegen naar Amerika?
Alsjeblieft, geen Boris-achtige taferelen als destijds met Michael Jackson...quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:07 schreef Stefan het volgende:
Zal wel videowal zijn. Misschien komen er nu gasten als Waylon enzo.
Solomon was nogal in de Here en zoals je weet heeft die vreemde kostgangers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:26 schreef MusicIsBigger het volgende:
Ik heb die special zitten kijken maar het viel me erg tegen vind zijn muziek soms best lekker om naar te luisteren.. Hij liep als de koning van het christendom rond en gaf nonchalant geld weg om wat respect te winnen, zichzelf uitnodigen bij kleine kerk gemeenschappen en God hemzelf spelen.
Google eens op 'Solomon Burke'...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:43 schreef Stefan het volgende:
Was is Burke eigenlijk bekend van. Hij heeft nooit een nummer 1 hit gehad, zei hij zelf.
Dit is toch wel een bekend nummer van hem:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:43 schreef Stefan het volgende:
Was is Burke eigenlijk bekend van. Hij heeft nooit een nummer 1 hit gehad, zei hij zelf.
Dat kunnen we helaas niet toestaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het hele concert in audio-formaat opgenomen, zal eens kijken of de modjes zo aardig zijn om toe te staan dat ik 'Everybody Needs Someboy To Love' hier mag plaatsen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |