quote:
Wat ik er van begreep is hij bij de landing overleden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:02 schreef Robin__ het volgende:
rip.
is het net zo dat je, als er onderweg iets gebeurt, pas op het vliegveld dood wordt verklaard?
Als het een amerikaans vliegtuig was, is hij overigens niet in NL overleden volgens mij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is hij bij de landing overleden.
R.I.P.
wow.quote:De zanger laat 21 kinderen, 90 kleinkinderen en 20 achterkleinkinderen achter. De doodsoorzaak is nog niet bekendgemaakt.
Jeetje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef On het volgende:
[..]
wow.
tevens r.i.p., zag laatst zijn cd met de dijk staan, was hem bijna vergeten.
Zal wel een soort tribute worden, dart het wel doorgaat. Hoeveel liedjes zou Burke zingen tijdens dat concert? Alles of gewoon een paar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Heb kaarten voor het concert a.s. dinsdag, maar zal Big Sol dus helaas niet meer zien...
Management van De Dijk en dat van Solomon Burke zijn nu in overleg wat er dinsdag gaat gebeuren.
De CD van De Dijk met Solomon Burke zou ingeluid worden, dus ik neem aan dat 'ie niet voor 3 songs over kwam uit de USA.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zal wel een soort tribute worden, dart het wel doorgaat. Hoeveel liedjes zou Burke zingen tijdens dat concert? Alles of gewoon een paar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |