Nee hoor, ik leef nog!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I was like...
C4 gevonden op kerkhof VS
lol. Welkom terug PSquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I was like...
C4 gevonden op kerkhof VS
Ennem Etc, je schrijft het op de douane sticker, wat er in zit. Die krijg je bij het postkantoor. Er is hier met enige regelmaat pepernoten/chocola heengestuurd
Het was ook geen commentaar op de opname, die vond ik wel goed... Het was me nog niet eerder opgevallen dat hij zo nasaal klonk..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek maar een ander nummer op op YouTube of zo, zo klinkt Felix nou eenmaal...
Met de opname is in ieder geval niets mis.
Ik had het ook niet als negatieve kritiek opgevat...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was ook geen commentaar op de opname, die vond ik wel goed... Het was me nog niet eerder opgevallen dat hij zo nasaal klonk..![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Okay dan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het ook niet als negatieve kritiek opgevat...
Heuj allemaal...
Vandaag wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
C4, jij bent van de/ontvangst ploeg?
Alstublieft:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik blief liever thee... ik lust geen koffie.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, een glaasje integratie-thee...
MaJoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:25 schreef MaJo het volgende:
leek me hoog tijd om hier weer eens mee te lezen. Samenvatting iemand?
Met mij gaat het goed, woon nu 3 maanden samen en ben druk net afstuderen. Daarnaast werk ik 4 dagen in de week. Niets veranderd dus eigenlijk
Jeetje wat heftig van haar zusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Hoi MaJo...
Samenvatting, pfff...
Soempie gaat trouwen en heeft haar zus verloren. Overleden aan de hier gemelde ziekte, waarvan je weet.
Verder niet zo heel veel schokkend nieuws, de SC gaat niet zo hard meer...
Wow Soempie, wat een verdriet en vreugde zo vlak na elkaar. Heel veel sterke met het verwerken van je verlies; onvoorstelbaar om je zus zo jong te moeten verliezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Hoi MaJo...
Samenvatting, pfff...
Soempie gaat trouwen en heeft haar zus verloren. Overleden aan de hier gemelde ziekte, waarvan je weet.
Verder niet zo heel veel schokkend nieuws, de SC gaat niet zo hard meer...
Leuk zeg! Moet best een bijzondere show zijn....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:29 schreef MadMaster het volgende:
En weg was ze weer...
[ afbeelding ]
Word net gebeld dat ik voor vanavond of morgen 2 kaarten heb gewonnen voor de show van Hans Klok in Carré. Vanavond naar De Dijk (helaas zonder Solomon Burke) in Paradiso, wordt dus morgen...
Deze keer de wilderniss in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
Veel plezier C4, ga je weer op stand dineren of juist de wilderness in?
Ben er nog (maar aan het werk)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoe bevalt je samenwonen?
Wennen of al gesneden koek?
Maar vooral, waarom ben je hier niet wat vaker?
Andere interesses, 's avonds sloffen voor de baas neerzetten of...?
Oja, oja.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even snel zwaaien. Over een uur ga ik vliegen. Onverwacht 3 dagen naar Bonny Scotland.
OMG!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:
quote:
Of een ontzettend bullshit verhaal ophangenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:36 schreef MadMaster het volgende:
We zitten voor de deur van Paradiso en zijn de prooi van paparazzi die zielige verhalen willen horen over Solomon Burke. Vanwege mijn Sun Records jas schijn ik erg populair te zijn bij ze...
Geen zin in, dus poeieren we ze af...
Nee, wil niet op TV...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of een ontzettend bullshit verhaal ophangen
Is jouw account hier bekend dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:40 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn Twitter account voor een foto van de ratten...
Klik op het Twitter-icoontje boven deze post...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is jouw account hier bekend dan?
Ik gebruik een veel betere layout dan jullie dus ik heb geen Twittericoontjes. Maar ik ben er al achterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik op het Twitter-icoontje boven deze post...
Ach ja, het pleps doet het met de bagger-layout...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gebruik een veel betere layout dan jullie dus ik heb geen Twittericoontjes. Maar ik ben er al achter
Ik had meer pers verwacht
Wat? Dat is luxe etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Net 2 herten biefstukken naar binnen gewerkt. Heerlijk.
Lang leve het menu in een Schotse onder-officiers mess.quote:
Niet zo heel gek hoor, als je voor 4 personen besteltquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond na het sporten een indische rijsttafel voor 2, ik herhaal 2 personen besteld.
Ik overdrijf niet dat we er met 6 man ook van zouden hebben kunnen eten. Ik weet dat je normaal veel krijgt, maar zoveel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:![]()
er staat geen 2 en 2.
maar het was echt belachelijk veel. Ik heb morgen nog een grote bak en m'n collega heeft morgen z'n zus met kinderen op bezoek en dat is ook nog genoeg.
Ik lees 4quote:indische rijsttafel voor 2, ik herhaal 2 personen
Ja raar verhaal toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van Gelder om persoonlijke medische redenen weg uit de Nederlandse turnploeg en zijn woordvoerder is niet zijn manager maar zijn advocaat.
Rara, wat is daar aan de hand?
Het was dus zeker de moeite waard?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is meer, maar dat komt later wel...
Absoluut, zeker met die orkestleider van Big Sol er bij en die 2 (klein)dochters die een moppie wegzongen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was dus zeker de moeite waard?
Mooi verslag!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:00 schreef MadMaster het volgende:
Wat een eer: Verslag: De Dijk eert Solomon Burke
En nu naar bed...
Haha, ik ben wel klaar met die k*t galmbak die niets van een voetbalstadion weg heeft...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo'n voetbalwedstrijd kijken vanuit de ArenA is toch een stuk leuker dan op de tv
Ding dong...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, ik sluit me bij Diaan aan, mocht je wat te pm-en hebben dan zie ik het graag
Goedemorgen MaJoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:23 schreef MaJo het volgende:
Meuningik ga nog even lekker verder tukken
Ik steek per dag aardig wat dingen in de fik, dus voorlopig ben ik beschikbaar...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Goedemorgen MaJo
zo kennen we je weerCobra is toch afwezig, want op oefening dus roken schiet ook al niet op. Tenzij MM ernog een op wil steken
Jij bent er dan ook al wel wat vaker geweest dan ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik ben wel klaar met die k*t galmbak die niets van een voetbalstadion weg heeft...
Morgen...
Het is je vergeven, en je vrouw had gebeld dus dat telt alsof jij ook hebt gebeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
iarl, ben je maandag vergeten te bellen![]()
![]()
, nog mazzeltov
En ook brooche?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
iarl, ben je maandag vergeten te bellen![]()
![]()
, nog mazzeltov
Ik vergeef het je...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij bent er dan ook al wel wat vaker geweest dan ik. Dit was de eerste keer dat ik in een stadion naar voetbal ging kijken, is toch anders
Hoezo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ergens het vermoeden dat z'n turn carriere voorbij. Slim vind ik het in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |