Je kan er niks mee he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:10 schreef Grobbel het volgende:
Maar wat was nu eigenlijk de muzikale link met de door bukgeit gevraagde gebeurtenis?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:10 schreef Grobbel het volgende:
Maar wat was nu eigenlijk de muzikale link met de door bukgeit gevraagde gebeurtenis?
Ik!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft er een asbak voor dit meiske? Of beter nog: Wie is het?
[ afbeelding ]
En ook een beetje zonnebrandcreme voor d'r decolleté...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft er een asbak voor dit meiske? Of beter nog: Wie is het?
[ afbeelding ]
Ik was de vraag eigenlijk maar half aan het volgen, wetende dat ik het antwoord toch niet zou weten. En toen er ineens een punt werd uitgedeeld voor iets zonder (voor mij) duidelijke muzikale link was ik wel even verbaasd, ja.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik was de vraag eigenlijk maar half aan het volgen, wetende dat ik het antwoord toch niet zou weten. En toen er ineens een punt werd uitgedeeld voor iets zonder duidelijke muzikale link was ik wel even verbaasd, ja.
Maar ik gok erop dat de door n00bie geplaatste video mijn vraag beantwoordt? Ken de band uiteraard wel, maar het nummer zegt me niks.
Tja, generatiekloof of zo? Of mis ik nu iets?quote:
Lijken me meer wurgsporen. En ook geen idee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ook een beetje zonnebrandcreme voor d'r decolleté...
Geen idee overigens.
Of hij moet gewoon lachen om je stevige repliek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, generatiekloof of zo? Of mis ik nu iets?
Ik krijg op basis van RYM/hitdossier/wiki in elk geval niet de indruk dat het een joekel van een hit was of zo...
Dat zal het dan misschien wel zijn, ik denk dat 'Where Were You...' op zo'n beetje iedere disco-verzamelaar staat die je kan bedenken...quote:
Lissie?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soort tiverrijst. Of een Cillie.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Lijken me meer wurgsporen. En ook geen idee.
Heb (nog?) niet zoveel met disco. Qua muziek uit dat tijdperk (ca. '77) ben ik toch meer van de post-punk...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal het dan misschien wel zijn, ik denk dat 'Where Were You...' op zo'n beetje iedere disco-verzamelaar staat die je kan bedenken...
Brilliant!quote:
Als je het niet hebt (gehad), zal je het waarschijnlijk ook niet meer krijgen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb (nog?) niet zoveel met disco. Qua muziek uit dat tijdperk (ca. '77) ben ik toch meer van de post-punk...
Kopt u maar in welke song van wie dit is...quote:Girl, you look so fine.
You're just a-rockin' and a-rollin',
I sure do wish you were mine.
Die is van Good Golly Miss Molly...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef Grobbel het volgende:
Gokje op Little Richard, maar denk niet dat het klopt. Nummer is in elk geval Dizzy Miss Lizzie.
Even gevraagd aan Allmusic, volgens mij is het z'n vaderquote:
quote:de welbekende PMRC van tipper gore.
waar staat PMRC voor?
Dan moet het Sonny Boy zijn. Gelukkig komt Allmusic niet uit Volendam.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Even gevraagd aan Allmusic, volgens mij is het z'n vader
is het ted nugent?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Vort met de geit:
[ afbeelding ]
Wat doet deze foto in MUZ Trivia?
Die honden zijn te horen op een of andere plaat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Vort met de geit:
[ afbeelding ]
Wat doet deze foto in MUZ Trivia?
Ik denk niet dat iemand die weet, je zou er een rebus van kunnen maken..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar mijn vraag staat ook nog open, wat doen we daar mee?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die honden zijn te horen op een of andere plaat?
Tja, je wil perse de volledige afkorting weten. Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar mijn vraag staat ook nog open, wat doen we daar mee?
weet niet hoe dat moet een rebus maken. ik laat het hem wel open staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die weet, je zou er een rebus van kunnen maken..
beschouw het dan als niet gevraagdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, je wil perse de volledige afkorting weten. Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.
dat stond al zo'n beetje in de vraagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.
Mwa, niet echt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef ranja het volgende:
[..]
dat stond al zo'n beetje in de vraag
Niet te horen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die honden zijn te horen op een of andere plaat?
Prima.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
weet niet hoe dat moet een rebus maken. ik laat het hem wel open staan.
quote:is een album van
. Het werd op cd uitgebracht door RHAM op 7 september 2006 en kwam op 15 september op de eerste plaats binnen in de Album Top 100. Daarmee is
de eerste dialect-band die een nummer-één-notering in deze lijst scoort.
Was afgelopen weekend in Meterik waar de boerderij staat waar het album opgenomen is en waar de 2 honden Rodus & Lucius hun tehuis hebben.quote:
Uit welk nummer komt deze tekst?quote:Mijn hond dat is een keeshond, hij is een soort van James Bond
als je nou alleen de artiest had gevraagd....quote:
Vaak geprezen door Vic van der Reyt, om de een of andere reden.quote:
quote:Dus heb ik worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
ik neem aan dat n00bie de titel niet in de tekst zou zetten... maar wat de titel nou wel echt isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Grobbel het volgende:
Ria Valk - Worstjes op mijn borstjes.
(titel is een gok overigens. Artiest weet ik wel zeker.)
Ik voegde die laatste opmerking over het zeker weten van de artiest pas later toe, dus weet niet zeker of je daar ook al op reageerde.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja. Maar alleen de titel was toch een gok?
Yeah! 'Post hier a bunch of hoes'quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef ranja het volgende:
en wat krijgen we nu, 10 albumhoezen met worstjes of met borstjes?
Lijkt mij bestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef ranja het volgende:
All Wrapped Up dus (zoals ik al zei, ik heb 'm in de kast staan. en als verder iedereen stil blijft...)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krijgen we dan nu eindelijk tettenhoezen?
quote:In recent years, the termhas taken on a broader meaning that covers a wide range of skill sets.
is associated with the international alternative rock, punk rock, and indie rock music scenes; indymedia networks, pirate radio stations, and the zine community. In this context,
is related to the Arts and Crafts movement, in that it offers an alternative to modern consumer culture's emphasis on relying on others to satisfy needs.
2 seconden ookquote:
Ik ben ze in het verleden al tegengekomen in dezelfde secondequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens hadden we van de week ook al zo'n moment.
Hoop dat dat nog gebeurdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:27 schreef Grobbel het volgende:
, maar dat zal ranja vast wel toelichten zo gauw iemand 'm weet.
Ik ook niet. En de band/albums zijn blijkbaar ook niet zo bekend dat iemand het gaat weten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef bartrid het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat opgezocht moet worden.
dat wel.... ac berkheimer zegt vaarwel tegen de cdquote:
Ik kan er geen met meer vinden op de apple site.quote:
Misschien zo? Had een foutje gemaakt. BOZ is nu BOOquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:01 schreef ranja het volgende:
volgens mij weet ik een van die titels maar niet welke band
DOAM = Diary Of A Madmanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:37 schreef ranja het volgende:
Oja, Blizzard of Oz had ik gisteravond toch nog wel kunnen weten
Zeker met die vergissing van Sack erbij.
Ik hekende alleen No Rest for the Wicked maar had geen idee dat die van Ozzy was dus
Hee, dat had ik eerst ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:37 schreef ranja het volgende:
Ik hekende alleen No Rest for the Wicked maar had geen idee dat die van Ozzy was dus
quote:Dearly beloved,
We are gathered here today
To get through this thing called life
quote:is designed to be heard in two parts – '
' (24'48"), and '
' (25'09"). Each track, or side, consists of five movements. The album uniquely utilizes
's electric guitar and lap steel guitar,
's sound manipulation, keyboards and turntables, and
's bass guitar and keyboards.
The album will be available in three formats: standard and 2-disc deluxe versions on CD; digital download; and 180-gram vinyl. The deluxe 2-CD version includes an extra disc, featuring the new 3D60™ process, which allows a 360-degree sound experience on stereo tracks without any special equipment.
quote:The sister of singeris critically ill after falling from a fourth-floor window and being impaled on railings.
Paloma Penniman, 28, suffered multiple injuries in the fall in Gledhow Gardens, Kensington, south-west London.
Police said the incident, which happened in the early hours of Sunday, was not being treated as suspicious.
ranja +1quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef bukgeit het volgende:
Albumhoesvraag![]()
Mag ik er zes vanuit een auto?
Dat is ook de eerste die bij mij op kwam.quote:
Dat is de heruitgave, Z.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Z het volgende:
Wat is het verschil met deze eigenlijk?
[ afbeelding ]
En ook niet die klotehoes van the Scorpions plaatsen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:55 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik dan tien hoezen met kinderen tot een jaar of zestien? Geen kinderplaten noch kinderen als uitvoerenden.
Ja, dat is hijzelf, maar toen dit album uitkwam was hij 25 ofzo....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
Hm, maar is hij dat zelf niet? Anders hadden bv Vanessa Paradis en Danny de Munk ook wel gekund
Berkery +1quote:
ranja +1 Die eerste kan ook wat ouder zijn, maar soit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen ander plaatje van te vinden: Klinkhamer
Zit jij nou weer te mekkeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En ook niet die klotehoes van the Scorpions plaatsen.
Ik dacht toch echt deze:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef ranja het volgende:
Laten we het eens anders doen. Post een plaatje van het album dat ik bedoel.... te vinden op bv amazon.
De hoes is grotendeels zwart, met daarop een foto van de band rond een blauwe, oud model, auto.
Dimitri van Toren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef bukgeit het volgende:
Wiens enige hitalbum* heet 'Gevoel Van Geluk'?
*lees: met een notering in de Nederlandse Album Top 50
Ja, Nena ging ook door mijn hoofd, maar ik dacht om de een of andere reden dat die auto rood was.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, ja, dan had ik misschien wel een probleem gehad. Al is die niet zo zwart als die Nena.
alleen zn dochterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Robert ten Brink geprobeerd de populariteit van 'All You Need Is Klef' om te zetten in iets muzikaals?
mijn vriendin volgt de voice van holland, en daar zaten robert en zn dochter ook in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent nogal close met de Ten Brink'jes?
ik dacht aan marco bakker, of heeft hij alleen radio gemaakt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Hij is ook, en tegenwoordig vooral, programmamaker.
dat zou nog wel eens kunnen jaquote:
vanwege Marco Bakker, ik heb eigenlijk geen ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat zou nog wel eens kunnen ja
Snap ik, maar je hebt het wel goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef slaveloos het volgende:
[..]
vanwege Marco Bakker, ik heb eigenlijk geen idee
system of a down, chop suey!!1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef lubje25 het volgende:
Ff wakker maken dit topic.
Wat van wie?
Wake up (wake up)
Grab a brush and put a little makeup
Hide the scars to fade away the shake up
ErwinDikkie +1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
system of a down, chop suey!!1
klassieker![]()
noobie +1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Max en Igor Cavalera, Sepultura.
Cavalera Conspiracy. Inflikkted is best een lekker plaatje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
noobie +1
ik wou idd ook de voornamen weten
weet iemand ook de nieuwe band?(niet voor een punt sorry)
ErwinTikkiejijbent'm + 1quote:
noobie "hardcore" doo +1quote:
Stop eens met in dezelfde minuut posten johquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
is het niet die mannenkoor die een keer bij de mtv awards meededen ofzo?
Dat zou ik niet weten. Hoe klonken ze?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
is het niet die mannenkoor die een keer bij de mtv awards meededen ofzo?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Stop eens met in dezelfde minuut posten joh
Dan waren ze het vast. Dat heet dus een Schreeuwkoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
ze zongen volgens mij niet maar ze schreeuwden
Berkery blue grass+1quote:
quote:I fall apart when you're around
When you're here, I'm nowhere
I can't pretend that I'm not down
I show it, I know it
quote:I've been a fool
More than once, more than twice
I'm gonna move to a new town
Where the people are nice
quote:Tall buildings shake
Voices escape singing sad sad songs
tuned to chords
Strung down your cheeks
Bitter melodies turning your orbit around
Berkery +1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:00 schreef Berkery het volgende:
DC Talk - Jesus freak
Werd destijds grijs gedraaid op Kink FM
Deze, van een paar jaar later, vond ik ook wel tof.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch was dat liedje van die andere reli-rukkers bij KINKFM veel leuker dat jaar.
edit; deze dus
quote:De wereld staat voor ons heel even stil vandaag
En jouw hand die me brandt, streelt me traag
Je ogen lachen als ik zachtjes aan je vraag
Wil je meer, wil je weer, wil je graag
MadMaster + 1quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nu zondag, ook voor Rob de Nijs.
Dat is het titelnummer van Le Pop van Katzenjammerquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is het titelnummer van Le Pop van Katzenjammer
Methodmich +1quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is het titelnummer van Le Pop van Katzenjammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |