Die honden zijn te horen op een of andere plaat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Vort met de geit:
[ afbeelding ]
Wat doet deze foto in MUZ Trivia?
Ik denk niet dat iemand die weet, je zou er een rebus van kunnen maken..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar mijn vraag staat ook nog open, wat doen we daar mee?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die honden zijn te horen op een of andere plaat?
Tja, je wil perse de volledige afkorting weten. Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar mijn vraag staat ook nog open, wat doen we daar mee?
weet niet hoe dat moet een rebus maken. ik laat het hem wel open staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die weet, je zou er een rebus van kunnen maken..
beschouw het dan als niet gevraagdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, je wil perse de volledige afkorting weten. Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.
dat stond al zo'n beetje in de vraagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.
Mwa, niet echt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef ranja het volgende:
[..]
dat stond al zo'n beetje in de vraag
Niet te horen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die honden zijn te horen op een of andere plaat?
Prima.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
weet niet hoe dat moet een rebus maken. ik laat het hem wel open staan.
quote:is een album van
. Het werd op cd uitgebracht door RHAM op 7 september 2006 en kwam op 15 september op de eerste plaats binnen in de Album Top 100. Daarmee is
de eerste dialect-band die een nummer-één-notering in deze lijst scoort.
Was afgelopen weekend in Meterik waar de boerderij staat waar het album opgenomen is en waar de 2 honden Rodus & Lucius hun tehuis hebben.quote:
Uit welk nummer komt deze tekst?quote:Mijn hond dat is een keeshond, hij is een soort van James Bond
als je nou alleen de artiest had gevraagd....quote:
Vaak geprezen door Vic van der Reyt, om de een of andere reden.quote:
quote:Dus heb ik worstjes op mijn borstjes
Preitjes op mijn dijtjes
Karbonades en salades op mijn bil
ik neem aan dat n00bie de titel niet in de tekst zou zetten... maar wat de titel nou wel echt isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Grobbel het volgende:
Ria Valk - Worstjes op mijn borstjes.
(titel is een gok overigens. Artiest weet ik wel zeker.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |