Als je het niet hebt (gehad), zal je het waarschijnlijk ook niet meer krijgen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb (nog?) niet zoveel met disco. Qua muziek uit dat tijdperk (ca. '77) ben ik toch meer van de post-punk...
Kopt u maar in welke song van wie dit is...quote:Girl, you look so fine.
You're just a-rockin' and a-rollin',
I sure do wish you were mine.
Die is van Good Golly Miss Molly...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef Grobbel het volgende:
Gokje op Little Richard, maar denk niet dat het klopt. Nummer is in elk geval Dizzy Miss Lizzie.
Even gevraagd aan Allmusic, volgens mij is het z'n vaderquote:
quote:de welbekende PMRC van tipper gore.
waar staat PMRC voor?
Dan moet het Sonny Boy zijn. Gelukkig komt Allmusic niet uit Volendam.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Even gevraagd aan Allmusic, volgens mij is het z'n vader
is het ted nugent?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Vort met de geit:
[ afbeelding ]
Wat doet deze foto in MUZ Trivia?
Die honden zijn te horen op een of andere plaat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Vort met de geit:
[ afbeelding ]
Wat doet deze foto in MUZ Trivia?
Ik denk niet dat iemand die weet, je zou er een rebus van kunnen maken..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar mijn vraag staat ook nog open, wat doen we daar mee?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die honden zijn te horen op een of andere plaat?
Tja, je wil perse de volledige afkorting weten. Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar mijn vraag staat ook nog open, wat doen we daar mee?
weet niet hoe dat moet een rebus maken. ik laat het hem wel open staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die weet, je zou er een rebus van kunnen maken..
beschouw het dan als niet gevraagdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, je wil perse de volledige afkorting weten. Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.
dat stond al zo'n beetje in de vraagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:14 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk dat ik 'de organisatie die voor de parental advisory stickers zorgt' ook wel goedgekeurd zou hebben.
Mwa, niet echt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef ranja het volgende:
[..]
dat stond al zo'n beetje in de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |