Ja, Nena ging ook door mijn hoofd, maar ik dacht om de een of andere reden dat die auto rood was.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, ja, dan had ik misschien wel een probleem gehad. Al is die niet zo zwart als die Nena.
alleen zn dochterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Robert ten Brink geprobeerd de populariteit van 'All You Need Is Klef' om te zetten in iets muzikaals?
mijn vriendin volgt de voice van holland, en daar zaten robert en zn dochter ook in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent nogal close met de Ten Brink'jes?
ik dacht aan marco bakker, of heeft hij alleen radio gemaakt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Hij is ook, en tegenwoordig vooral, programmamaker.
dat zou nog wel eens kunnen jaquote:
vanwege Marco Bakker, ik heb eigenlijk geen ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat zou nog wel eens kunnen ja
Snap ik, maar je hebt het wel goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:14 schreef slaveloos het volgende:
[..]
vanwege Marco Bakker, ik heb eigenlijk geen idee
system of a down, chop suey!!1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:52 schreef lubje25 het volgende:
Ff wakker maken dit topic.
Wat van wie?
Wake up (wake up)
Grab a brush and put a little makeup
Hide the scars to fade away the shake up
ErwinDikkie +1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
system of a down, chop suey!!1
klassieker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |