ranja +1 Die eerste kan ook wat ouder zijn, maar soit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen ander plaatje van te vinden: Klinkhamer
Zit jij nou weer te mekkeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En ook niet die klotehoes van the Scorpions plaatsen.
Ik dacht toch echt deze:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef ranja het volgende:
Laten we het eens anders doen. Post een plaatje van het album dat ik bedoel.... te vinden op bv amazon.
De hoes is grotendeels zwart, met daarop een foto van de band rond een blauwe, oud model, auto.
Dimitri van Toren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef bukgeit het volgende:
Wiens enige hitalbum* heet 'Gevoel Van Geluk'?
*lees: met een notering in de Nederlandse Album Top 50
Ja, Nena ging ook door mijn hoofd, maar ik dacht om de een of andere reden dat die auto rood was.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, ja, dan had ik misschien wel een probleem gehad. Al is die niet zo zwart als die Nena.
alleen zn dochterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Robert ten Brink geprobeerd de populariteit van 'All You Need Is Klef' om te zetten in iets muzikaals?
mijn vriendin volgt de voice van holland, en daar zaten robert en zn dochter ook in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent nogal close met de Ten Brink'jes?
ik dacht aan marco bakker, of heeft hij alleen radio gemaakt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Hij is ook, en tegenwoordig vooral, programmamaker.
dat zou nog wel eens kunnen jaquote:
vanwege Marco Bakker, ik heb eigenlijk geen ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat zou nog wel eens kunnen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |