quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef bukgeit het volgende:
Albumhoesvraag![]()
Mag ik er zes vanuit een auto?
Dat is ook de eerste die bij mij op kwam.quote:
Dat is de heruitgave, Z.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Z het volgende:
Wat is het verschil met deze eigenlijk?
[ afbeelding ]
En ook niet die klotehoes van the Scorpions plaatsen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:55 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik dan tien hoezen met kinderen tot een jaar of zestien? Geen kinderplaten noch kinderen als uitvoerenden.
Ja, dat is hijzelf, maar toen dit album uitkwam was hij 25 ofzo....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
Hm, maar is hij dat zelf niet? Anders hadden bv Vanessa Paradis en Danny de Munk ook wel gekund
Berkery +1quote:
ranja +1 Die eerste kan ook wat ouder zijn, maar soit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen ander plaatje van te vinden: Klinkhamer
Zit jij nou weer te mekkeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En ook niet die klotehoes van the Scorpions plaatsen.
Ik dacht toch echt deze:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef ranja het volgende:
Laten we het eens anders doen. Post een plaatje van het album dat ik bedoel.... te vinden op bv amazon.
De hoes is grotendeels zwart, met daarop een foto van de band rond een blauwe, oud model, auto.
Dimitri van Toren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef bukgeit het volgende:
Wiens enige hitalbum* heet 'Gevoel Van Geluk'?
*lees: met een notering in de Nederlandse Album Top 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |