Ik kan er geen met meer vinden op de apple site.quote:
Misschien zo? Had een foutje gemaakt. BOZ is nu BOOquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:01 schreef ranja het volgende:
volgens mij weet ik een van die titels maar niet welke band
DOAM = Diary Of A Madmanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:37 schreef ranja het volgende:
Oja, Blizzard of Oz had ik gisteravond toch nog wel kunnen weten
Zeker met die vergissing van Sack erbij.
Ik hekende alleen No Rest for the Wicked maar had geen idee dat die van Ozzy was dus
Hee, dat had ik eerst ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:37 schreef ranja het volgende:
Ik hekende alleen No Rest for the Wicked maar had geen idee dat die van Ozzy was dus
quote:Dearly beloved,
We are gathered here today
To get through this thing called life
quote:is designed to be heard in two parts – '
' (24'48"), and '
' (25'09"). Each track, or side, consists of five movements. The album uniquely utilizes
's electric guitar and lap steel guitar,
's sound manipulation, keyboards and turntables, and
's bass guitar and keyboards.
The album will be available in three formats: standard and 2-disc deluxe versions on CD; digital download; and 180-gram vinyl. The deluxe 2-CD version includes an extra disc, featuring the new 3D60™ process, which allows a 360-degree sound experience on stereo tracks without any special equipment.
quote:The sister of singeris critically ill after falling from a fourth-floor window and being impaled on railings.
Paloma Penniman, 28, suffered multiple injuries in the fall in Gledhow Gardens, Kensington, south-west London.
Police said the incident, which happened in the early hours of Sunday, was not being treated as suspicious.
ranja +1quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef bukgeit het volgende:
Albumhoesvraag![]()
Mag ik er zes vanuit een auto?
Dat is ook de eerste die bij mij op kwam.quote:
Dat is de heruitgave, Z.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Z het volgende:
Wat is het verschil met deze eigenlijk?
[ afbeelding ]
En ook niet die klotehoes van the Scorpions plaatsen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:55 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik dan tien hoezen met kinderen tot een jaar of zestien? Geen kinderplaten noch kinderen als uitvoerenden.
Ja, dat is hijzelf, maar toen dit album uitkwam was hij 25 ofzo....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:38 schreef ranja het volgende:
Hm, maar is hij dat zelf niet? Anders hadden bv Vanessa Paradis en Danny de Munk ook wel gekund
Berkery +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |