quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
Wat moet er met homo's gebeuren, vind je?
Terug naar eigen land!![]()
![]()
![]()
Zag het net bij P&Wquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
Wat moet er met homo's gebeuren, vind je?
Terug naar eigen land!![]()
![]()
![]()
We hebben met recht een stel woestijnbavianen het land in getrokken. Achterlijk kutvolk: "Homo's terug naar hun eigen land!!" Om te janken is het eigenlijk.quote:
Beste uitspraak tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Jan Roos is een held: homo's onder elkaar.
die meid was een aantal jaar geleden hier op fok vrij populairquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:49 schreef Meddo het volgende:
Blijkbaar![]()
[ http://partyflock.nl/images/user/52143_large.jpg&t=1]afbeelding ]
Al die jongerenpartijen. Van groen links tot vvd, allemaal gehersenspoelde jeugd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef Louis22 het volgende:
Wat een onuitstaanbare zelfingenomen kutventjes, die CDA-jongeren.
IK ZIE DJEEZ LOPENquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef TLC het volgende:
Echt, hebben die gasten van die aliens echt niks beters te doen, bv zelfmoord plegen of zo
quote:
Goh... ik moet er iets mee gaan doen;quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Je merkt wel dat de Marokkanen GeenStijl en dus Powned beginnen te herkennen. Het wachten is tot Rutger of een andere journalist een klap op zijn of haar hoofd krijgt.
quote:'Verslaggeefster aangevallen door werkgever Wesam al-D' AMERSFOORT - PowNews-verslaggeefster Jojanneke van den Berge is in Amersfoort aangevallen door de voormalige werkgever van Wesam al-D.
Dat meldt de website van de zender PowNed. Jojanneke zou een bezoek hebben gebracht aan de kapperszaak, waar Al-D. werkte voordat hij naar Irak vertrok.
Volgens PowNed bederigde de eigenaar van de zaak Jojanneke en haar cameraman, en pakte hij vervolgens met geweld de camera af. Hij rukte de geheugenkaarten uit de camera en sloot zichzelf op in zijn huis. Daar staat Jojanneke nu op de politie te wachten. Of Al-D. zich bij de kapper in huis bevindt, is niet bekend.
Wesam al-D. kwam woensdag vrij uit de gevangenis in Vught. In Amerika was de terrorist veroordeeld tot 25 jaar cel voor het beramen van moordaanslagen op Amerikaanse militairen, maar een Nederlandse rechter zette die straf om in acht jaar cel. Met aftrek van het voorarrest kwam hij onmiddellijk op vrije voeten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goh... ik moet er iets mee gaan doen;
[..]
Ben benieuwd vanavond!!!quote:Update 15:51 De politie is inmiddels gearriveerd, maar heeft geen actie ondernomen tegen de eigenaar van de kapperszaak. Eén van de agenten insinueerde dat Jojanneke en haar cameraman de agressie zelf hadden uitgelokt. De geheugenkaarten zijn wel teruggegeven, dus vanavond meer in PowNews om 22:50 op Nederland 3.
Zo is het. Ze hadden eigenlijk ook niks te vragen, dus ze zochten ruzie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Powned doet nu wel huilie zeg.
Als je op deze manier journalistiek bedrijft kun je wel eens wat aggressieve mensen tegenkomen.
Snap niet dat ze die beelden niet hadden. Ze kregen de geheugenkaart toch terug?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Powned doet nu wel huilie zeg.
Als je op deze manier journalistiek bedrijft kun je wel eens wat aggressieve mensen tegenkomen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Zo is het. Ze hadden eigenlijk ook niks te vragen, dus ze zochten ruzie.
Zal wel met een schaar bewerkt zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Snap niet dat ze die beelden niet hadden. Ze kregen de geheugenkaart toch terug?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een lelijke wijven die donkere en die met die neus.
Damn.
dit dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef Averroes het volgende:
Tering wat is Rutger toch ook een irritante eikel, af en toe wel leuk, maar af en toe ook tenenkrommend.
http://www.antiantifa.net/forum/viewtopic.php?t=57 Leesvoer van anti-Antifaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wie de hell is die Rene Danen eigenlijk?!?
Jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Die gast heeft echt 12 voorletters ofzo?
Dat is ze toch aardig gelukt. Respect voor die rechtersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:26 schreef wolferl het volgende:
Memorabele momenten. Volgens mij kan je als rechter ook je lach niet verbergen als ze op deze manier de aanval kiezen.
Wel bizar inderdaad, hij zei gewoon letterlijk dat ze pas weer zouden berichtten over Sammy als die dood wasquote:
Ik vind het wel grappig om te zien, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze beweren journalistiek beter te zijn dan BNN en dan komen ze met dit.
Het is gewoon echt te triest voor woorden. Die mevrouw met meneer aanspreken. Grappig.
Iemand aanspreken met "Die meneer met het grappige mutsje" Hilarisch!
Iemand die niet gefilmd wil worden steeds achterna lopen. Classic!!!
Journalistieke rotzooi.
Ik vind het maar makkelijke goedkope grappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:26 schreef wolferl het volgende:
Ik moest het even terug zien.
"Meneer Prakken" "Het is Mevrouw hoor" "Nou u hoeft zichzelf niet zo onderuit te halen"
"Meneer Steinen, mag ik u wat vragen? Was u dronken?"
"Ik zag een meneer met een paardenstaart half dronken"
"U zegt ook Oroopa de hele tijd, maar het is Europa"
Memorabele momenten. Volgens mij kan je als rechter ook je lach niet verbergen als ze op deze manier de aanval kiezen.
Er zat zoeen man weet niet wie het was die vond dat als mensen vragen om niet op TV te willen dat Rutger zich er aan moet houden. En ze hadden het erover dat je je moet voorbereiden als Rutger er is en dat je beter met hem in gesprek kan gaan dan zo doen.quote:
Nou, wat een nieuws.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Er zat zoeen man weet niet wie het was die vond dat als mensen vragen om niet op TV te willen dat Rutger zich er aan moet houden. En ze hadden het erover dat je je moet voorbereiden als Rutger er is en dat je beter met hem in gesprek kan gaan dan zo doen.
Heb gekeken gister, was lachen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je gister gekeken had dan had je wel gezien dat het voor bepaalde mensen nog nieuw was.
Ochjee, een moraalridder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie dit grappig? Ik vind het echt misselijkmakend, wat een slechte televisie. Dat dit zich journalisten durft te noemen! Een mevrouw als meneer aanspreken, HI-LA-RISCH. Verzin toch eens wat nieuws zeg
Grappig dat ik meteen een moraalridder ben. Leg jij me eens uit dan wat er zo goed was aan dit item?quote:
Wat is goed? Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat ik meteen een moraalridder ben. Leg jij me eens uit dan wat er zo goed was aan dit item?
Ik vond het niet leuk en onder de gordel. Een mevrouw een meneer noemen, iemand uitlachen om zijn uitspraak van het Nederlands, iemand 'hey man met het hoedje' noemen. Rutger kan veel beter dan dat, dit was gewoon flauw.quote:
Och, die GL corryfee die hier decennia woont en nog steeds gebrekkig Nederlands spreekt, ik vind dat Rutger daar terecht even een plaagstootje over uitdeelt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk en onder de gordel. Een mevrouw een meneer noemen, iemand uitlachen om zijn uitspraak van het Nederlands, iemand 'hey man met het hoedje' noemen. Rutger kan veel beter dan dat, dit was gewoon flauw.
Ik zeg toch alleen wat ik vind? Net als jij jouw mening geeft. IK vind het onder de gordel en flauw, en niet journalistiek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, die GL corryfee die hier decennia woont en nog steeds gebrekkig Nederlands spreekt, ik vind dat Rutger daar terecht even een plaagstootje over uitdeelt.
Maar je geeft het zelf al aan: het is allemaal onderhevig aan je subjectieve voorkeuren. Dus om nou met predicaten als goed of slecht te strooien, nee, dat vind ik een brug te ver.
Tja, vind je het gebrekkige gebrabbel van die Mohammed Rabbae (of hoe hij ook heet) niet exemplarisch en daardoor ook een journalistieke waarde hebben?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen wat ik vind? Net als jij jouw mening geeft. IK vind het onder de gordel en flauw, en niet journalistiek.
Maar Rutger doet alsof je verplicht bent om de pers te woord te staan, dat is natuurlijk onzin. Als je niet geïnterviewd wil worden moet je dat kunnen aangeven en dan dient de journalist dat te respecteren, zo doordrammen is gewoon sneu. Kijk, een paar keer proberen mag best maar op een gegeven moment moet je gewoon stoppen. Ik vind dat Rutger daarmee zichzelf meer voor lul zet dan die vent, maar goed dat is mijn mening hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Type-R het volgende:
Of je voor of tegen bent, Rutger is een meester in het trollen. Doe je weinig tegen. Sowieso weet je als je naar zo'n rechtbank gaat dat er pers is.
Hoezo, die man spreekt vlekkeloos nederlands? Ja zijn uitspraak is niet perfect maar dat lijkt me ook best lastig. Ik vind het in ieder geval geen reden om iemand op aan te vallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, vind je het gebrekkige gebrabbel van die Mohammed Rabbae (of hoe hij ook heet) niet exemplarisch en daardoor ook een journalistieke waarde hebben?
Die ooropa grap was inderdaad goed. De rest was echt van een bedenkelijk niveau. Hetgeen toch jammer is. Hij heeft namelijk wel een punt dat die mensen die Wilders aanklagen gewoon raar zijn. Er had veel meer in gezeten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, die GL corryfee die hier decennia woont en nog steeds gebrekkig Nederlands spreekt, ik vind dat Rutger daar terecht even een plaagstootje over uitdeelt.
Maar je geeft het zelf al aan: het is allemaal onderhevig aan je subjectieve voorkeuren. Dus om nou met predicaten als goed of slecht te strooien, nee, dat vind ik een brug te ver.
Toch vond ik het ook lichtelijk flauw, terwijl ik een grote fan ben van Powned/GeenStijl. Een mevrouw een meneer noemen is eerlijk gezegd wel een beetje kinderachtig, die opmerking naar die Rabbae ook. Dat item met Rene Danen was dan wel weer vermakelijk. Die man heeft zelf altijd de grootste mond over van alles en nog wat, en dan doet ie zo triest als ie geinterviewd wordtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onder de gordel en daarom is het dus leuk. Dat jij zo reageeert is mede de oorzaak dat Geenstijl/Powned zo populair is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk en onder de gordel. Een mevrouw een meneer noemen, iemand uitlachen om zijn uitspraak van het Nederlands, iemand 'hey man met het hoedje' noemen. Rutger kan veel beter dan dat, dit was gewoon flauw.
Ga je het nu nog uitleggen ook? Jij bent tegen en dat is good for you. Mensen die Rutger goed vinden vinden hem goed en dat jij nu zit te drammen met "dat is gewoon sneu". Ik dacht dat je je mening gaf, maar je drukt em anderen ook nog even door de strot. Jij begrijpt de lol niet, anderen wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar Rutger doet alsof je verplicht bent om de pers te woord te staan, dat is natuurlijk onzin. Als je niet geïnterviewd wil worden moet je dat kunnen aangeven en dan dient de journalist dat te respecteren, zo doordrammen is gewoon sneu. Kijk, een paar keer proberen mag best maar op een gegeven moment moet je gewoon stoppen. Ik vind dat Rutger daarmee zichzelf meer voor lul zet dan die vent, maar goed dat is mijn mening he
Hij lag gisteren aan een zijden (quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef Meddo het volgende:
Gisteren zijden ze nog dat ze pas als ie dood was weer een item gingen doenBij de volgende aflevering dus weer een tijgertje item
mmhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij lag gisteren aan een zijden ()draadje.
quote:
Of je leest de topics waar je in post.quote:
Hoezo zit ze te "drammen"? Lange teentjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ga je het nu nog uitleggen ook? Jij bent tegen en dat is good for you. Mensen die Rutger goed vinden vinden hem goed en dat jij nu zit te drammen met "dat is gewoon sneu". Ik dacht dat je je mening gaf, maar je drukt em anderen ook nog even door de strot. Jij begrijpt de lol niet, anderen wel.
Voor mensen die van kwaliteitstelevisie houden staat hij wel degelijk voor lul.quote:Rutger is iemand die zichzelf niet snel voor lul zal zetten, want daar is ie te handig voor.
GeenStijl is net zo goed een moraalridder. Heel erg zelfs.quote:
En populair is altijd goed?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Onder de gordel en daarom is het dus leuk. Dat jij zo reageeert is mede de oorzaak dat Geenstijl/Powned zo populair is.
quote:Kwaliteitstelevisie, ga weg man dat bestaat amper. Hooguit een programma als Zembla nog.Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hoezo zit ze te "drammen"? Lange teentjes?
[..]
Voor mensen die van kwaliteitstelevisie houden staat hij wel degelijk voor lul.
quote:Geenstijl neemt zichzelf niet serieus en dat doe jij wel. En dat is het hele probleem.Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
GeenStijl is net zo goed een moraalridder. Heel erg zelfs.
quote:Natuurlijk niet. Hoewel veel mensen denken dat als iets goed verkoopt het ook goed is. Ik geef de reden aan waarom Geenstijl populair is. Of het goed is doet er niet toe.
quote:Zembla is ook een en al sensatie. De linkse GeenStijl, is het.Op woensdag 20 oktober 2010 16:48 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kwaliteitstelevisie, ga weg man dat bestaat amper. Hooguit een programma als Zembla nog.
quote:juist welOp woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geenstijl neemt zichzelf niet serieus
quote:GeenStijl heeft van tevoren afgegeven op BNN. Ze beweren een zelfde soort omroep te zijn. Ze schoppen ook tegen de gevestigde orde. Echter het verschil zou zijn dat zij journalistiek beter zouden zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geenstijl neemt zichzelf niet serieus en dat doe jij wel. En dat is het hele probleem.
quote:Waar?Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef Breekfast het volgende:
Haha dat voorstukje waarin te zien is dat Rutger met Tony staat te daggeren
quote:Volgens mij was dat gewoon een elleboog... Getruukt dus...
quote:http://www.dumpert.nl/med(...)amse_raampoeper.htmlOp donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een elleboog... Getruukt dus...
quote:Is dat niet hun slogan?Op donderdag 21 oktober 2010 23:08 schreef Averroes het volgende:
Beetje filmpjes van dumpert laten zien. Zonde van de zendtijd
quote:Ehh, jawel. Hele dikke bovenarm en nogal forse onderarm (en een spuitzak met ontbijtkoek)...Op donderdag 21 oktober 2010 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)amse_raampoeper.html
Denk het niet
quote:Het is wat je een ander geluid noemt. Nogal suggestieve, beledigende vragen stellen. Als dit een ander geluid moet zijn dan zijn mijn verwachtingen voor het vak journalistiek gezaktOp vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Karzai het volgende:
Ben wel blij met powned, tis eindelijk eens een ander geluid
quote:Moet je even zoeken in ONZ en dan "de formatie" ofzo. Er zaten leukere tussen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Welke user had die strip gemaakt dan?
quote:Jan Roos is een held, Rutger ook idd.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:16 schreef wolferl het volgende:
Dat Vitesse itempje vond ik ook beschamend, en totaal niets toevoegen.
Iedereen weet hoe het er ongeveer aan toe gaat binnen die club.
Ik vond dat die Daan ook een beetje Rutger probeerde na te doen.
Wees jezelf, wees uniek,maar ga elkaar niet imiteren.
Jan Roos en Rutger vind ik daarom twee goede journalisten. Maar de rest heeft geen niveau.
Jojanneke zit daar voor haar looks, en zo knap vind ik haar niet eens. Beetje de charme van een droge vaatdoek heeft zij.
Daan is een slap aftreksel van Rutger, en wordt volgens mij alleen ingezet op vervelende plekken.![]()
"Ga maar achter Tineke Huizinga aan, vraag haar het hemd van de lijf om die reiskosten"
"Ga maar naar Vitesse, vervelende vragen stellen aan de TD"
quote:Zoek ze: [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties? #5Op zaterdag 23 oktober 2010 08:44 schreef eriksd het volgende:
Moet je even zoeken in ONZ en dan "de formatie" ofzo. Er zaten leukere tussen.
quote:Ja, dat was even een koekje van eigen deeg idd.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef overflow- het volgende:
Wat een baas die TD van Vitesse.
Zó moet je dus met die geenstijl lui omgaan.
quote:Bent u bang voor meneer Jordanië?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef overflow- het volgende:
Wat een baas die TD van Vitesse.
Zó moet je dus met die geenstijl lui omgaan.
quote:Gewoon, omdat het kan.Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef chufi het volgende:
Waarom wordt bij Feijenoord "You never walk alone" gedraaid ipv "Geen Woorden maar daden?" Het eerste is en blijft Liverpool for ever en heeft niets met Feijenoord te maken !
quote:Huilie huilieOp woensdag 27 oktober 2010 19:50 schreef Meddo het volgende:
Vanavond in "Straks in het PowNews"![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)in_het_pownews_.html
quote:Terecht.
quote:Oh, ze zenden nu al uit? Heb serieus nog niemand erover gehoordOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
eerlijk is eerlijk,alhoewel ik verre van rechts ben, ik ga dat hele PowNed steeds vermakelijker vinden en merk dat ik automatisch om 22:50 uur altijd even overschakel naar NED 3 ervoor.![]()
quote:Hij doet me aan deze gast denken:Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bent u bang voor meneer Jordanië?
Jah ontzettend, Ik kijk elke ochtend onder m'n auto als ik weg rijd![]()
![]()
quote:Vond je ?Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Ferrier doet dit gewoon goed.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Ferrier doet dit gewoon goed.
quote:NEEEEE BLIJF KIJKEN ANDERS HEBBEN ZE KIJKERTS TE WEINIG EN STOPPEN ZE ERMEE 11!1!1!1!1!1!1!1!Op donderdag 28 oktober 2010 23:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht net: laat ik nog een keer kijken. Had ik beter niet kunnen doen![]()
Wat een dom programma, alleen maar zieken met Ferrier, gaat helemaal nergens over. Laatste keer gekeken
quote:Wat moet ze anders? Als ze zegt dat ze niet geinterviewd wil worden, maakt dat toch niet uit. Rutger gaat toch wel door met zuigen. Dan maar zoveel mogelijk inhoudelijk antwoord geven en langzaam weglopen. En uiteindelijk maar niet ter zaken doende antwoorden geven over resolutie 1325, de Ted van Leeuwen-tactiek proberen...Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vond je ?
Maar Rutger was wel vervelend. Te vervelend.
Alhoewel ik Ferrier maar een raar wijf vind.
quote:nee joh die stoppen niet..ze moeten toch hun inkomsten behouden..Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NEEEEE BLIJF KIJKEN ANDERS HEBBEN ZE KIJKERTS TE WEINIG EN STOPPEN ZE ERMEE 11!1!1!1!1!1!1!1!
quote:Knoxville versus viswijf
AMSTERDAM - Filmmaatschappij Universal heeft aangifte gedaan tegen omroep PowNed wegens belediging van een gast. Aanleiding is een interview vanochtend tussen de sterren van Jackass en twee verslaggeefsters van het PowNews. Aan het einde van dit gesprek wilden Jojanneke en Nienke de Jackass-sterren verrassen op een oer-Hollandse lekkernij: haring.
In het gezicht
Toen Johnny Knoxville kort daarop voor een sanitaire stop eveneens de kamer verliet, maakten hij alsnog spontaan kennis met de haring. Jojanneke drukte hem de vis in het gezicht.
Filmmaatschappij Universal eiste daarop dat de verslaggeefsters hun materiaal zouden afstaan. Toen Jojanneke en Nienke dit weigerden, werden ze belaagd door PR-mensen en bodyguards.
Vastgehouden
Verslaggeefster Jojanneke wist - achtervolgd door vier beveiligers - met het materiaal te ontsnappen. Haar collega Nienke en de cameraman werden ruim drie kwartier onvrijwillig vastgehouden in The Grand.
quote:De ironie.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ersus_viswijf__.html
quote:Vervolgens werd de hoofdredactie van het PowNews gevraagd de beelden niet uit te zenden. Voorzitter Dominique Weesie: “Heren die zichzelf nietjes door hun zak schieten en anaal speelgoedautootjes inbrengen, gaan kennelijk al piepen bij de geur van een haring.”Op vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ersus_viswijf__.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |