mmhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij lag gisteren aan een zijden ()draadje.
quote:
Of je leest de topics waar je in post.quote:
Hoezo zit ze te "drammen"? Lange teentjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ga je het nu nog uitleggen ook? Jij bent tegen en dat is good for you. Mensen die Rutger goed vinden vinden hem goed en dat jij nu zit te drammen met "dat is gewoon sneu". Ik dacht dat je je mening gaf, maar je drukt em anderen ook nog even door de strot. Jij begrijpt de lol niet, anderen wel.
Voor mensen die van kwaliteitstelevisie houden staat hij wel degelijk voor lul.quote:Rutger is iemand die zichzelf niet snel voor lul zal zetten, want daar is ie te handig voor.
GeenStijl is net zo goed een moraalridder. Heel erg zelfs.quote:
En populair is altijd goed?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Onder de gordel en daarom is het dus leuk. Dat jij zo reageeert is mede de oorzaak dat Geenstijl/Powned zo populair is.
quote:Kwaliteitstelevisie, ga weg man dat bestaat amper. Hooguit een programma als Zembla nog.Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hoezo zit ze te "drammen"? Lange teentjes?
[..]
Voor mensen die van kwaliteitstelevisie houden staat hij wel degelijk voor lul.
quote:Geenstijl neemt zichzelf niet serieus en dat doe jij wel. En dat is het hele probleem.Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
GeenStijl is net zo goed een moraalridder. Heel erg zelfs.
quote:Natuurlijk niet. Hoewel veel mensen denken dat als iets goed verkoopt het ook goed is. Ik geef de reden aan waarom Geenstijl populair is. Of het goed is doet er niet toe.
quote:Zembla is ook een en al sensatie. De linkse GeenStijl, is het.Op woensdag 20 oktober 2010 16:48 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kwaliteitstelevisie, ga weg man dat bestaat amper. Hooguit een programma als Zembla nog.
quote:juist welOp woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geenstijl neemt zichzelf niet serieus
quote:GeenStijl heeft van tevoren afgegeven op BNN. Ze beweren een zelfde soort omroep te zijn. Ze schoppen ook tegen de gevestigde orde. Echter het verschil zou zijn dat zij journalistiek beter zouden zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geenstijl neemt zichzelf niet serieus en dat doe jij wel. En dat is het hele probleem.
quote:Waar?Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef Breekfast het volgende:
Haha dat voorstukje waarin te zien is dat Rutger met Tony staat te daggeren
quote:Volgens mij was dat gewoon een elleboog... Getruukt dus...
quote:http://www.dumpert.nl/med(...)amse_raampoeper.htmlOp donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een elleboog... Getruukt dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |