dit dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef Averroes het volgende:
Tering wat is Rutger toch ook een irritante eikel, af en toe wel leuk, maar af en toe ook tenenkrommend.
http://www.antiantifa.net/forum/viewtopic.php?t=57 Leesvoer van anti-Antifaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wie de hell is die Rene Danen eigenlijk?!?
Jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Die gast heeft echt 12 voorletters ofzo?
Dat is ze toch aardig gelukt. Respect voor die rechtersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:26 schreef wolferl het volgende:
Memorabele momenten. Volgens mij kan je als rechter ook je lach niet verbergen als ze op deze manier de aanval kiezen.
Wel bizar inderdaad, hij zei gewoon letterlijk dat ze pas weer zouden berichtten over Sammy als die dood wasquote:
Ik vind het wel grappig om te zien, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze beweren journalistiek beter te zijn dan BNN en dan komen ze met dit.
Het is gewoon echt te triest voor woorden. Die mevrouw met meneer aanspreken. Grappig.
Iemand aanspreken met "Die meneer met het grappige mutsje" Hilarisch!
Iemand die niet gefilmd wil worden steeds achterna lopen. Classic!!!
Journalistieke rotzooi.
Ik vind het maar makkelijke goedkope grappen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:26 schreef wolferl het volgende:
Ik moest het even terug zien.
"Meneer Prakken" "Het is Mevrouw hoor" "Nou u hoeft zichzelf niet zo onderuit te halen"
"Meneer Steinen, mag ik u wat vragen? Was u dronken?"
"Ik zag een meneer met een paardenstaart half dronken"
"U zegt ook Oroopa de hele tijd, maar het is Europa"
Memorabele momenten. Volgens mij kan je als rechter ook je lach niet verbergen als ze op deze manier de aanval kiezen.
Er zat zoeen man weet niet wie het was die vond dat als mensen vragen om niet op TV te willen dat Rutger zich er aan moet houden. En ze hadden het erover dat je je moet voorbereiden als Rutger er is en dat je beter met hem in gesprek kan gaan dan zo doen.quote:
Nou, wat een nieuws.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Er zat zoeen man weet niet wie het was die vond dat als mensen vragen om niet op TV te willen dat Rutger zich er aan moet houden. En ze hadden het erover dat je je moet voorbereiden als Rutger er is en dat je beter met hem in gesprek kan gaan dan zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |