quote:Oh, ze zenden nu al uit? Heb serieus nog niemand erover gehoordOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
eerlijk is eerlijk,alhoewel ik verre van rechts ben, ik ga dat hele PowNed steeds vermakelijker vinden en merk dat ik automatisch om 22:50 uur altijd even overschakel naar NED 3 ervoor.![]()
quote:Hij doet me aan deze gast denken:Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bent u bang voor meneer Jordanië?
Jah ontzettend, Ik kijk elke ochtend onder m'n auto als ik weg rijd![]()
![]()
quote:Vond je ?Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Ferrier doet dit gewoon goed.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Ferrier doet dit gewoon goed.
quote:NEEEEE BLIJF KIJKEN ANDERS HEBBEN ZE KIJKERTS TE WEINIG EN STOPPEN ZE ERMEE 11!1!1!1!1!1!1!1!Op donderdag 28 oktober 2010 23:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht net: laat ik nog een keer kijken. Had ik beter niet kunnen doen![]()
Wat een dom programma, alleen maar zieken met Ferrier, gaat helemaal nergens over. Laatste keer gekeken
quote:Wat moet ze anders? Als ze zegt dat ze niet geinterviewd wil worden, maakt dat toch niet uit. Rutger gaat toch wel door met zuigen. Dan maar zoveel mogelijk inhoudelijk antwoord geven en langzaam weglopen. En uiteindelijk maar niet ter zaken doende antwoorden geven over resolutie 1325, de Ted van Leeuwen-tactiek proberen...Op donderdag 28 oktober 2010 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vond je ?
Maar Rutger was wel vervelend. Te vervelend.
Alhoewel ik Ferrier maar een raar wijf vind.
quote:nee joh die stoppen niet..ze moeten toch hun inkomsten behouden..Op donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NEEEEE BLIJF KIJKEN ANDERS HEBBEN ZE KIJKERTS TE WEINIG EN STOPPEN ZE ERMEE 11!1!1!1!1!1!1!1!
quote:Knoxville versus viswijf
AMSTERDAM - Filmmaatschappij Universal heeft aangifte gedaan tegen omroep PowNed wegens belediging van een gast. Aanleiding is een interview vanochtend tussen de sterren van Jackass en twee verslaggeefsters van het PowNews. Aan het einde van dit gesprek wilden Jojanneke en Nienke de Jackass-sterren verrassen op een oer-Hollandse lekkernij: haring.
In het gezicht
Toen Johnny Knoxville kort daarop voor een sanitaire stop eveneens de kamer verliet, maakten hij alsnog spontaan kennis met de haring. Jojanneke drukte hem de vis in het gezicht.
Filmmaatschappij Universal eiste daarop dat de verslaggeefsters hun materiaal zouden afstaan. Toen Jojanneke en Nienke dit weigerden, werden ze belaagd door PR-mensen en bodyguards.
Vastgehouden
Verslaggeefster Jojanneke wist - achtervolgd door vier beveiligers - met het materiaal te ontsnappen. Haar collega Nienke en de cameraman werden ruim drie kwartier onvrijwillig vastgehouden in The Grand.
quote:De ironie.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ersus_viswijf__.html
quote:Vervolgens werd de hoofdredactie van het PowNews gevraagd de beelden niet uit te zenden. Voorzitter Dominique Weesie: “Heren die zichzelf nietjes door hun zak schieten en anaal speelgoedautootjes inbrengen, gaan kennelijk al piepen bij de geur van een haring.”Op vrijdag 29 oktober 2010 16:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ersus_viswijf__.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |