quote:Is dat niet hun slogan?Op donderdag 21 oktober 2010 23:08 schreef Averroes het volgende:
Beetje filmpjes van dumpert laten zien. Zonde van de zendtijd
quote:Ehh, jawel. Hele dikke bovenarm en nogal forse onderarm (en een spuitzak met ontbijtkoek)...Op donderdag 21 oktober 2010 22:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)amse_raampoeper.html
Denk het niet
quote:Het is wat je een ander geluid noemt. Nogal suggestieve, beledigende vragen stellen. Als dit een ander geluid moet zijn dan zijn mijn verwachtingen voor het vak journalistiek gezaktOp vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Karzai het volgende:
Ben wel blij met powned, tis eindelijk eens een ander geluid
quote:Moet je even zoeken in ONZ en dan "de formatie" ofzo. Er zaten leukere tussen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Welke user had die strip gemaakt dan?
quote:Jan Roos is een held, Rutger ook idd.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:16 schreef wolferl het volgende:
Dat Vitesse itempje vond ik ook beschamend, en totaal niets toevoegen.
Iedereen weet hoe het er ongeveer aan toe gaat binnen die club.
Ik vond dat die Daan ook een beetje Rutger probeerde na te doen.
Wees jezelf, wees uniek,maar ga elkaar niet imiteren.
Jan Roos en Rutger vind ik daarom twee goede journalisten. Maar de rest heeft geen niveau.
Jojanneke zit daar voor haar looks, en zo knap vind ik haar niet eens. Beetje de charme van een droge vaatdoek heeft zij.
Daan is een slap aftreksel van Rutger, en wordt volgens mij alleen ingezet op vervelende plekken.![]()
"Ga maar achter Tineke Huizinga aan, vraag haar het hemd van de lijf om die reiskosten"
"Ga maar naar Vitesse, vervelende vragen stellen aan de TD"
quote:Zoek ze: [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties? #5Op zaterdag 23 oktober 2010 08:44 schreef eriksd het volgende:
Moet je even zoeken in ONZ en dan "de formatie" ofzo. Er zaten leukere tussen.
quote:Ja, dat was even een koekje van eigen deeg idd.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef overflow- het volgende:
Wat een baas die TD van Vitesse.
Zó moet je dus met die geenstijl lui omgaan.
quote:Bent u bang voor meneer Jordanië?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef overflow- het volgende:
Wat een baas die TD van Vitesse.
Zó moet je dus met die geenstijl lui omgaan.
quote:Gewoon, omdat het kan.Op maandag 25 oktober 2010 23:03 schreef chufi het volgende:
Waarom wordt bij Feijenoord "You never walk alone" gedraaid ipv "Geen Woorden maar daden?" Het eerste is en blijft Liverpool for ever en heeft niets met Feijenoord te maken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |