Hmm dat is wel relaxt. Wist ik nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:06 schreef Knuxie het volgende:
Je kan het niveau in het midden van het seizoen wel omhoog bijstellen, maar niet omlaag.
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind PES echt een waardeloos kut spel. Houterig, stroperig, speelt voor geen meter en is nog meer arcade dan Tetris. Het enige wat goed is aan PES is dat de spelers ook echt lijken. Voor de rest kan ik er geen pluspunt in zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:47 schreef Devz het volgende:
FIFA 11 is een toffe game, maar als ik dan weer eens PES 11 opzet dan valt me toch op hoeveel vrijer dat speelt. Qua bewegingen, animaties, dribbelen, het lijkt allemaal zoveel soepeler te gaan. En ik scoor in PES zoveel unieke goals die in FIFA simpelweg niet mogelijk zijn. Daar lijken bijna alle doelpunten op elkaar. Ik vind het jammer dat EA dat scripted gevoel nog steeds niet heeft kunnen weg werken.
Daarom snap ik dat gejubel over FIFA van de laatste jaren ook niet echt. Het is een goede complete game en zeker beter dan een x aantal jaar terug, maar er valt ook nog zoveel aan te verbeteren. En dan met name op gameplay/animatie/grafisch gebied.
Vandaar die topic naam... het is leuk om een penalty mee te krijgen maar je krijgt ze ook heel vaak tegen en dat is extra lullig als je hiermee kostbare punten misloopt. Aan de andere kant is het wel realistisch en hoort het wel bij voetbal. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Het heft elkaar in een seizoen op zeggen ze.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht eerst, ik ga lekker realistisch doen door hands aan te zetten, maar na 4 penalties tegen te hebben gekregen heb je dat ook wel weer gezien.![]()
Het is ook gewoon zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind PES echt een waardeloos kut spel. Houterig, stroperig, speelt voor geen meter en is nog meer arcade dan Tetris. Het enige wat goed is aan PES is dat de spelers ook echt lijken. Voor de rest kan ik er geen pluspunt in zien
Ja, ik ben het gewoon zat om constant maar te moeten vechten voor een doelpunt terwijl het echt zoveel makkelijker kan. Ik heb verloren van mensen waar ik weet dat ik met een normaal team eroverheen zou lopen.quote:
Beetje zwak van jequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ben het gewoon zat om constant maar te moeten vechten voor een doelpunt terwijl het echt zoveel makkelijker kan. Ik heb verloren van mensen waar ik weet dat ik met een normaal team eroverheen zou lopen.
Heb net tegen Rijstbal gespeeld en 9-0 gewonnen met Villareal
Tja, ik kan in ieder geval zeggen dat ik het heb geprobeerd en ben nog redelijk ver gekomen. Maar het begon te frustreren en speel het spel nog altijd voor me plezierquote:
Haha, speel dan met een '5 sterren' team. Wie weet kom je dan op de 1ste plek te staanquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ben het gewoon zat om constant maar te moeten vechten voor een doelpunt terwijl het echt zoveel makkelijker kan. Ik heb verloren van mensen waar ik weet dat ik met een normaal team eroverheen zou lopen.
Heb net tegen Rijstbal gespeeld en 9-0 gewonnen met Villareal
Ik had het een tijdje bij 09.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tja, ik kan in ieder geval zeggen dat ik het heb geprobeerd en ben nog redelijk ver gekomen. Maar het begon te frustreren en speel het spel nog altijd voor me plezier
Ja, kijk tot level 13-14 ging het nog wel goed maar daarna werd het echt moeilijk om met Feyenoord wat te creëren tegen dat soort teams. Vind het vervelend om te moeten verliezen omdat de anderen een beter team hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje bij 09.
Toen speelde ik redelijk vaak met Ajax en waren er weer spelers waar ik tegen speelde die alleen met Man United speelden ofzo. Dat was ook meestal niet zo leuk.
Btw, ik vind 11 helemaal niet zo verschrikkelijk veel op 10 lijken. Zitten toch wel weer aardig wat veranderingen bij.
Het is eigenlijk een soort cheaten zonder te cheatenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, kijk tot level 13-14 ging het nog wel goed maar daarna werd het echt moeilijk om met Feyenoord wat te creëren tegen dat soort teams. Vind het vervelend om te moeten verliezen omdat de anderen een beter team hebben.
Vanaf nu trek ik het gewoon gelijk
Het is echt net alsof ik een heel ander spel aan het spelen man. Kansen vliegen er meteen in, geen 100 foute overspeelballen, keeper die wat tegenhoudt, verdedigers die de aanvallers van de bal af kunnen houdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort cheaten zonder te cheaten
ik gebruik hetquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:45 schreef Santello het volgende:
Is het hacken nu alweer begonnen?
AEK Athene team met een 5 star rating en alles op 88
Valt voor de rest ook niet op, AEK Athene met 88-88-86quote:
Niemand die quit na 10 wedstrijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Valt voor de rest ook niet op, AEK Athene met 88-88-86
Het is Classic XL. Dus de goede spelers van vroegerquote:
Haha zou je uit kunnen leggen hoe dat moet? Lijkt me ook wel geinigquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niemand die quit na 10 wedstrijden
ook niet als ze de spelers zien
zigo.
hiero
cantona
beckenbauer![]()
die kan je online niet kiezen t och?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is Classic XL. Dus de goede spelers van vroeger
Maar als niemand quit tegen dat team dan ben je ook nog niet op een level waar mensen daar op letten. Zodra je een beetje mensen tegen komt die spelen voor hun stats/rank dan gaan die echt niet spelen tegen Aek Athene met 88-88-86
Jawelquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
die kan je online niet kiezen t och?
ah ok. wel raar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jawel
Als je Classic XL als favoriete team doet en dan zou hij onder AEK Athene moeten staan. Zoiets was het geloof ik
Er was met de vorige Fifa 10 al wat aan de hand met Aek Athene. Want als je zeg maar bij overige teams ging staan en dan op X/vierkantje drukte (dus random team kiezen) dan had Aek Athene ook 5 sterren en een hele hoge aanval enzo. Alleen al je dan in het spel zelf gaat dan waren het wel de normale spelers.quote:
Het werktquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Er was met de vorige Fifa 10 al wat aan de hand met Aek Athene. Want als je zeg maar bij overige teams ging staan en dan op X/vierkantje drukte (dus random team kiezen) dan had Aek Athene ook 5 sterren en een hele hoge aanval enzo. Alleen al je dan in het spel zelf gaat dan waren het wel de normale spelers.
Misschien was dat de zwakke schakel...
Ik had toen straks ook dat ik Villareal spelers had bij Chelsea...online. Ik wisselde de RB van Chelsea voor Bosingwa en opeens kreeg ik 'players unknown' en toen had ik alle spelers van Villareal ipv Chelsea. Heb er spijt van dat ik er geen foto van heb genomen maar ik had geen camera bij de hand. Echt vaag en Villareal was me begin team alleen hoe het kwam geen ideee
De gameplay daar kun je over discussieren, maar niet over het feit dat in FIFA steeds dezelfde spelsituaties en goals plaatsvinden, wat na een tijdje gewoon eentonig wordt. PES heeft veel meer vrijheid en iedere actie/goal is uniek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind PES echt een waardeloos kut spel. Houterig, stroperig, speelt voor geen meter en is nog meer arcade dan Tetris. Het enige wat goed is aan PES is dat de spelers ook echt lijken. Voor de rest kan ik er geen pluspunt in zien
Dat heb ik ook eens gehad ik speelde met de Spurs en wou dus vlak voor de wedstrijd even mijn team management checken had ik opeens alle spelers van Man City . Vervolgens wou ik toch beginnen met spelen liep heel het spel vast bij het inschieten op de keeper.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Er was met de vorige Fifa 10 al wat aan de hand met Aek Athene. Want als je zeg maar bij overige teams ging staan en dan op X/vierkantje drukte (dus random team kiezen) dan had Aek Athene ook 5 sterren en een hele hoge aanval enzo. Alleen al je dan in het spel zelf gaat dan waren het wel de normale spelers.
Misschien was dat de zwakke schakel...
Ik had toen straks ook dat ik Villareal spelers had bij Chelsea...online. Ik wisselde de RB van Chelsea voor Bosingwa en opeens kreeg ik 'players unknown' en toen had ik alle spelers van Villareal ipv Chelsea. Heb er spijt van dat ik er geen foto van heb genomen maar ik had geen camera bij de hand. Echt vaag en Villareal was me begin team alleen hoe het kwam geen ideee
Ja, ik dacht al dat zoiets zou gebeuren dus ik was er al uit gegaan voordat de game begon.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad ik speelde met de Spurs en wou dus vlak voor de wedstrijd even mijn team management checken had ik opeens alle spelers van Man City . Vervolgens wou ik toch beginnen met spelen liep heel het spel vast bij het inschieten op de keeper.
gebruik je afdekken? (LT op xbox)quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Knuxie het volgende:
Ik kan echt niet verddigen. Wanneer ik een medespeler inspeel staan er altijd wel 6 man van hun achter de bal. Wanneer hun uitbreken lopen daar 2 of 3 verdedigers van mij en kunnen ze het zo makkelijk uitspelen.
Snap niet waarom de verdedigers van de tegenstander er altijd zo veel dichter op lijken te zitten dan mijn verdedigers.
Realistischer, moeilijker. Als je er eenmaal in zit is het een heerlijke gamequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Fenomeno het volgende:
Is het daadwerkelijk beter dan Fifa 10, moet morgen naar de stad voor een broek en denk dat ik em maar meteen meeneem
Voortdurend, maar om een of andere reden Dekken de verdedigers van mijn tegenstwnder op 10cm en die van mij eiken op een meter of 3quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
gebruik je afdekken? (LT op xbox)
Je moet even je formatie aanpassen (offline X drukken bij formatie selecteren) en dan kan je zelf aanvallende en verdedigende looplijnen instellen, dat scheelt een hoop. Zo laat ik mijn backs iets naar binnen knijpen en centrale verdedigers naar elkaar toe.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Tisar.Walker het volgende:
Ik heb het nu al ontzettend gehad, ik kan niet meer winnen en ik weet NIET hoe het kan. Ik heb het in het vorige topic ook gevraagd maar er is zo te zie niemand geweest die er een goed antwoord op kan geven.
Op 1 of andere manier lukt het mij niet om een aanval op te zetten, maakt niet uit met welk team ik speel. Van Ajax tot Real Madrid.
De spelers blijven gewoon staan tenzij ik 1 tweetjes ga doen. Maar als de tegenstander aan de aanval gaat loopt IEDEREEN mee. Ik heb ook alle mogelijke combinaties geprobeerd wat betreft tactics en opstellingen. Van ontzettend verdedigend tot extreem aanvallend.
Welke opstellingen en tactics gebruiken jullie?
Head 2 head en dan leaderboards en dan heb je daar ergens een knop om voor Nederlandquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:51 schreef mash_ het volgende:
waar kan je zien hoeveelste je van nederland staat dan?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een link met video's van Fifa 11 van de EA site? Ik kan geen overzichtje vinden ofzo.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41702705 hier tochquote:
Man City vs Hollandquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef Flashbag het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41502422
WOAAAH de 3-2 online!
Lach maar. Die ander moet nu een nieuwe controller kopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:35 schreef mash_ het volgende:
haha sta ik in de 88e min 2-1 achter. win ik met 2-3
Die kans zit er inquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lach maar. Die ander moet nu een nieuwe controller kopen.
Nee, heb in totaal maar 1 keer een disconnect gehad. Misschien toch je eigen internet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef Apekoek het volgende:
Jezus wat erger ik mij aan de disconnects op de PS3, iedereen hier nog last van?? Elke wedstrijd maar weer, of in de rust of net na de wedstrijd of tijdens de eerste 10 minuten, constant!
Ja, dan zie ik alleen die. Is daar geen homepage van ofzo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41702705 hier toch
Valt wel mee hoor, 1-2 potjes en je hebt het weer terug + meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:28 schreef Santello het volgende:
net 5 keer verloren, ik zeg doei tegen rankings.
Nu kan ik eindelijk kiezen wie ik wil
Hier heb ik ook wel last van, maar hoe langer ik speel, hoe beter het gaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 03:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik begin weer wat punten te halen maar zo 'goed' als ik met Fifa 10 was, word ik niet met Fifa 11. Speelt gewoon niet echt lekker voor m'n gevoel. M'n verdediging is zo lek als een mandje en voorin maak ik de kansen gewoon niet af. Op de een of andere manier gebeurt er ook heel veel dat ik niet wil. Stel ik wil een steekbal geven op een speler dan gaat de steekbal naar een speler waar ik niet naar richt. Heb al zitten klooien met assist of semi zetten maar dat maakt niet zoveel uit geloof ik. Of helemaal irritant, ik wil een balletje terugleggen op m'n middenvelder maar in plaats daarvan gaat de bal helemaal terug naar m'n centrale verdediger. Nooit last van gehad in Fifa 10 maar hier grossier ik in dit soort fouten.
Through Pass op Manual zetten, echt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 03:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik begin weer wat punten te halen maar zo 'goed' als ik met Fifa 10 was, word ik niet met Fifa 11. Speelt gewoon niet echt lekker voor m'n gevoel. M'n verdediging is zo lek als een mandje en voorin maak ik de kansen gewoon niet af. Op de een of andere manier gebeurt er ook heel veel dat ik niet wil. Stel ik wil een steekbal geven op een speler dan gaat de steekbal naar een speler waar ik niet naar richt. Heb al zitten klooien met assist of semi zetten maar dat maakt niet zoveel uit geloof ik. Of helemaal irritant, ik wil een balletje terugleggen op m'n middenvelder maar in plaats daarvan gaat de bal helemaal terug naar m'n centrale verdediger. Nooit last van gehad in Fifa 10 maar hier grossier ik in dit soort fouten.
heb ik ook op de ps3 dat ik de verbinding ben verloren met de ea servers echt hinderlijk en het gebeurt ook altijd als ik voor staquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef Apekoek het volgende:
Jezus wat erger ik mij aan de disconnects op de PS3, iedereen hier nog last van?? Elke wedstrijd maar weer, of in de rust of net na de wedstrijd of tijdens de eerste 10 minuten, constant!
Jep en met vorige FIFA geen last van gehad, althans niet zo regelmatig. Dit kan niet aan onze modems liggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
heb ik ook op de ps3 dat ik de verbinding ben verloren met de ea servers echt hinderlijk en het gebeurt ook altijd als ik voor sta
Ga het proberen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Through Pass op Manual zetten, echt.
Heb zelf nu Passing op semi, Through Pass en Lob Pass op manual, en Shooting/Crossing op assisted, speelt nu een stuk fijner.
Boeiend, ik zie gezichten toch niet tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Apekoek het volgende:
Toch jammer dat PES meer tijd stopt in de eredivisie tov FIFA, dit mis ik bij FIFA heel erg: http://www.insidegamer.nl/pc/fifa11/rubrieken/31965/?p=1#reacties
Naja dat is ook mijn argument, maar het is toch jammer dat FIFA de eredivisie nauwelijks serieus neemt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boeiend, ik zie gezichten toch niet tijdens het spelen.
14-1????quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:05 schreef Jay_Snake het volgende:
Twee lekkere goals tijdens online:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41435193
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41910993
Netjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:05 schreef Jay_Snake het volgende:
Twee lekkere goals tijdens online:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41435193
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41910993
Ach ik zie bij de andere competities ook regelmatig een stuk mindere spelers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Naja dat is ook mijn argument, maar het is toch jammer dat FIFA de eredivisie nauwelijks serieus neemt.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Naja dat is ook mijn argument, maar het is toch jammer dat FIFA de eredivisie nauwelijks serieus neemt.
Ik vind stadions bv. belangrijker dan gezichten die je toch niet goed zit in de game zelf. En oja, Demouge bij Willem II is ook erg realistisch jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Apekoek het volgende:
Toch jammer dat PES meer tijd stopt in de eredivisie tov FIFA, dit mis ik bij FIFA heel erg: http://www.insidegamer.nl/pc/fifa11/rubrieken/31965/?p=1#reacties
Alderweireld bij Ajax wel is gezien ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind stadions bv. belangrijker dan gezichten die je toch niet goed zit in de game zelf. En oja, Demouge bij Willem II is ook erg realistisch ja
Het spelen met Real ook. Maar als je gelijke teams speelt dan maakt het echt niet uit wat voor team je pakt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:46 schreef mash_ het volgende:
ik moet wat bekennen. het spelen met classic xi is best leuk![]()
![]()
hebben jullie beiden de ports openstaan? daar zou het aan kunnen liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:04 schreef JaxterNL het volgende:
Ik wil tegen een vriend online spelen, maar telkens als diegene die is uitgenodigd wil joinen staat er na een minuut laden: de verbinding met je tegenstander is verbroken.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen??
Eeeuh? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
hebben jullie beiden de ports openstaan? daar zou het aan kunnen liggen
Bij FIFA als je naar online spelen gaat, moet ergens staan hoe je verbinding is. Je hebt 3 woorden, waarschijnlijk staat die bij jou op moderate, of het moet iets anders zijn. Ligt aan je firewall ofzo.quote:
Ik heb met alle spellen altijd nog moderate gehad op me xbox, verder nooit problemen mee gehad. Welke poorten zijn dat voor de xbox? Dan zet ik ze er eindelijk maar eens in aangezien FIFA online nog niet echt soepel werkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:34 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Bij FIFA als je naar online spelen gaat, moet ergens staan hoe je verbinding is. Je hebt 3 woorden, waarschijnlijk staat die bij jou op moderate, of het moet iets anders zijn. Ligt aan je firewall ofzo.
Als je een x360 hebt kan je ook op een andere manier kijken hoe je verbinding is, bij instellingen, connection en dan test connection.
• Port 88 (UDP)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb met alle spellen altijd nog moderate gehad op me xbox, verder nooit problemen mee gehad. Welke poorten zijn dat voor de xbox? Dan zet ik ze er eindelijk maar eens in aangezien FIFA online nog niet echt soepel werkt.
Okéquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
• Port 88 (UDP)
• Port 3074 (UDP and TCP)
• Port 53 (UDP and TCP)
• Port 80 (TCP)
Ik heb overigens ook altijd moderate gehad, had alleen bij GTAIV en FIFA 11 last van.
Ja daar had ik al zo'n hekel aan bij FIFA 10.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Verdomme.. Contract met Ruiz loopt over 5 maanden af en heb niet genoeg geld om te verlengen. Zit nu net in de transferperiode, maar het bestuur wil de kern van het team niet veranderen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
Net de nummer 1 van Nederland verslagen met 2-0
Levymaster?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
Oh shit, ik bedoel Kwaliteit. Hij stond wel 1e maar nu niet meer dusquote:
PS3 of 360?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
360quote:
Het gaat bij mij ook op en neer hoor. Daarna had ik verloren met 0-1 (goal uit een corner dat is helemaal zuur) en daarna voetballes gekregen met 1-4 van iemand 10 levels lagerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:46 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Netjes.
Het lukt mij bijna niet meer meer om matches te winnen..
Het is natuurlijk helemaal geweldig als je kan winnen, maar het komt mij te vaak voor dat het door hele kleine domme dingen komt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook op en neer hoor. Daarna had ik verloren met 0-1 (goal uit een corner dat is helemaal zuur) en daarna voetballes gekregen met 1-4 van iemand 10 levels lager
Nou ik vind het vooral vervelend als ik met mijn 'ervaring' gewoon helemaal word weggetikt. Ik heb wedstrijden bij gehad waar ik geen geen schot op doel kreeg. Erg frustrerend is dat. Gelukkig wisselt dat wel af met overwinningen maar toch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:49 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk helemaal geweldig als je kan winnen, maar het komt mij te vaak voor dat het door hele kleine domme dingen komt.
Ik ben gek op cijfertjes, dus het is niet altijd goed voor mijn cijfertjes als ik verlies, dat haalt ook een beetje de fun eruit.
Uit pure frustratie heb ik gisteravond een controller kapot gegooid, ik snapte gewoon NIET waarom ik niet meer kon winnen.
Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef Revje1 het volgende:
Voor mensen die Fifa 11 voor de PS3 willen kopen. Ik heb hier nog een exemplaar liggen.
Deze is nog niet gebruikt en zit ook nog helemaal in het plastic. Voor 40 euro inclusief verzenden mag tie weg.
Pm maar als er interesse is.
Hoe doe je dat scoutenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Die scout is wel iets te goed. Ik heb nu met Twente mijn scout op 10 en scout net een jongen van 17 die 84 gemiddeld is. Kostte me 3m om te laten tekenen, is 11m waard.
Ik heb je een message gestuurd voor een potje, lijkt dat je wat? Ik kan je niet toevoegen, door je gekke | 7 |.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:28 schreef Sinnie het volgende:
Nogmaals voor jou:
We hebben al gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldo
5-1 Chelski - Inter![]()
Zoals hier boven al gevraagd is, en is er eigenlijk wel iets van 'personeel' oid. in fifa 11? Ik kan helemaal niks vinden mbt. tot personeel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Die scout is wel iets te goed. Ik heb nu met Twente mijn scout op 10 en scout net een jongen van 17 die 84 gemiddeld is. Kostte me 3m om te laten tekenen, is 11m waard.
Is gewoon i 7 i ronaldoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb je een message gestuurd voor een potje, lijkt dat je wat? Ik kan je niet toevoegen, door je gekke | 7 |.
Ik heb heel vaak dat ik de bal 90 minuten rond tik alleen gewoon niet door de verdediging heen komquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou ik vind het vooral vervelend als ik met mijn 'ervaring' gewoon helemaal word weggetikt. Ik heb wedstrijden bij gehad waar ik geen geen schot op doel kreeg. Erg frustrerend is dat. Gelukkig wisselt dat wel af met overwinningen maar toch.
Maar zo boos dat ik echt iets kapot gooide ben ik niet geweest. Maar 'godverdomme' of 'tering' komt er regelmatig uit bij mij
Heb ik ook hoor. Ik krijg er bij mij de counter instelling er maar niet uit. Ik weet precies hoe ik wil spelen, steekballen over de flanken, man voorbij en naar binnen gaan en afleggen. Maar ik kan dat gewoon niet want ik ga altijd dwars door het midden. Krijg het er maar niet uit bij mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik de bal 90 minuten rond tik alleen gewoon niet door de verdediging heen kom
Je hebt het over FIFA 10?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:53 schreef Reddiablo het volgende:
tvp,
heb hem inmiddels ook
Meteen naar Engels commentaar
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
aaaaaaagh
de pc versie van 11 lijkt me een directe port van Fifa10 op de consoles...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee, bij transfers staat scouten. Tenminste, op de pc.
Ja. Je kunt het gebruiken bij ranked matches.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:30 schreef Mindstate het volgende:
Dat Live Season, staat dat dan ook ingeschakeld bij de gewone 1 vs 1 klassementsmatches online?
Met schieten moet je niet teveel richten.. Meestal is 'recht' naar het doel + je aanloophoek genoeg om 'm mooi 'n hoek in te laten zwaaien. Je moet bijvoorbeeld niet helemaal naar boven richten, zoals bij PES wel kan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb hem nu een weekje voor de xbox 360 en moet zeggen dat het heel goed bevalt. Hiervoor heb ik vanaf +- 2003 alleen maar PES gedaan, maar de laatste edities vielen me zo tegen dat ik ben overgestapt.
Ik zit nu in maart 2011 met de manager carriere op niveau professioneel, ben begonnen bij Nottingham Forest en sta net voor Burnley eerste in de championship (moet minimaal 2e worden van het bestuur). Ik speel nu 4-4-2 waarbij ik tussen middenveld en verdediging blijf tikken totdat er ruimte ontstaat, meestal op de flanken. Daar heb twee snelle flankspelers die makkelijk langs een back kunnen komen om een voorzet te geven.
Ook staan de aanvallers op scherp en kan ik soms een van hen vrij voor de keeper zetten met een een-tweetje of een steekpass vanuit het middenveld: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/42114812
De gameplay was op het begin wel wennen. Je kan niet zoals met PES de hele tijd met de bal rennen, want de eerste tegenstander die je tegenkomt pakt dan meteen de bal af. Er is echt een goede actie of een trucje nodig om langs iemand te komen. Dat maakt het wel een stuk realistischer. Het valt me wel tegen dat ik nog nooit met een afstandsschot heb gescoord. Meestal wordt een schot geblokt en als het schot wel door de verdediging komt is het vaak een rollertje net langs de paal of een enorme afzwaaier. Misschien ligt het aan het niveau van de spelers, misschien komt het doordat ik meestal zonder LB (geplaatst schot) schiet. Iemand tips misschien?
Ik ben nog niet online begonnen, dat durf ik nog niet aan met mijn fifa skillsmaar ik ben wal van plan om binnenkort online te beginnen.
Dat is wel triest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja. Je kunt het gebruiken bij ranked matches.
Dat staat ook bij de ps3 versie oordeel van de scout of zo iets maar wat het nou precies doet is niet duidelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee, bij transfers staat scouten. Tenminste, op de pc.
Volgens mij filter je met die optie de volgens de scout onhaalbare spelers uit je zoekresultaatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat staat ook bij de ps3 versie oordeel van de scout of zo iets maar wat het nou precies doet is niet duidelijk.
Aan de andere kant, als jij of Classic XI of World XI instelt als favoriet team, kun je ook ranked spelen, alleen heb je dan een AEK athene shirtquote:
Jep heb ik dus ook nog steeds.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Assassin92 het volgende:
Kom ik binnen 10 minuten 2 - 0 voor met Ajax op Madrid, verbreekt de connectie
Je verlanglijst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar blijven spelers die je op je verlanglijstje zet?
Heb nog nooit Nederlands commentaar ingesteldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:53 schreef Reddiablo het volgende:
tvp,
heb hem inmiddels ook
Meteen naar Engels commentaar
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
aaaaaaagh
Dat niet, maar er zit 1 heel vet ding in!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Goldfish80 het volgende:
Heeft iemand de wii versie van fifa 11?
Ja. Ik denk dat er vast wel iemand is die de wii versie van Fifa 11 heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Goldfish80 het volgende:
Heeft iemand de wii versie van fifa 11?
Bij mij gaat er ook wel heel wat de korte hoek in hoor. Je moet gewoon kijken hoe de keeper staat..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Toch vind ik niet heel veel verander tov fifa10.
Na een potje of 30 online, vind ik het nog steeds veel van hetzelfde. Met name het afmaken. Ik vind keepers gewoon te goed. Wanneer gaat er nou eens een lekker schot in van buiten de 16? Dat gebeurt echt zelden.
Zelfde met 1on1 situaties met de keeper. Als je in de Arena mode zit kun je heerlijke schoten lossen (ook in de korte hoek). Online moet je of afspelen op een medespeler of de lange hoek kiezen. Korte hoek is nagenoeg onmogelijk. Dat slaat echt nergens op. En zorgt er ook weer voor dat er nog steeds te veel dezelfde goals zijn. Niet identiek, maar het principe is hetzelfde. Rondtikken op het middenveld en de rennende speler aanspelen. Net zo lang tot je op de keeper af kunt. Vervolgens afspelen of in de lange hoek schuiven.
Met name de korte hoek die je gewoon niet kunt gebruiken eigenlijk vind ik echt storend. Zorgt ervoor dat je automatisch andere oplossingen zoekt, omdat je weet dat de bal vanuit een bepaalde hoek nooit erin kan.
De nieuwe ‘’physical’’ animaties maken het al een compleet ander spel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind gewoon dat keepers te vaak wereldreddingen maken. Met name op schoten vanaf randje 16.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij gaat er ook wel heel wat de korte hoek in hoor. Je moet gewoon kijken hoe de keeper staat..
quote:
Staat ergens tussen de zoekopties als je naar spelers zoekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En waar vind je die terug?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42141056quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Na een potje of 30 online, vind ik het nog steeds veel van hetzelfde. Met name het afmaken. Ik vind keepers gewoon te goed. Wanneer gaat er nou eens een lekker schot in van buiten de 16? Dat gebeurt echt zelden.
Zelfde met 1on1 situaties met de keeper. Als je in de Arena mode zit kun je heerlijke schoten lossen (ook in de korte hoek). Online moet je of afspelen op een medespeler of de lange hoek kiezen. Korte hoek is nagenoeg onmogelijk. Dat slaat echt nergens op. En zorgt er ook weer voor dat er nog steeds te veel dezelfde goals zijn. Niet identiek, maar het principe is hetzelfde. Rondtikken op het middenveld en de rennende speler aanspelen. Net zo lang tot je op de keeper af kunt. Vervolgens afspelen of in de lange hoek schuiven.
Met name de korte hoek die je gewoon niet kunt gebruiken eigenlijk vind ik echt storend. Zorgt ervoor dat je automatisch andere oplossingen zoekt, omdat je weet dat de bal vanuit een bepaalde hoek nooit erin kan.
Nee, semi-pro is lekker realistisch. Win je elke wedstrijd met meer dan 10 doelpunten verschilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef noobr het volgende:
Ik speel op semi proMaar niet omdat ik proffesioneel niet aan kan, maar proffesioneel vind ik echt fucking onrealistisch, had er een paar potjes mee gespeeld, ik kwam een aantal keer alleen voor de keep schiet ik van redelijk dichtbij keihard richting de kruising en dan houd de keeper de bal tegen
![]()
Dat is echt nep die keepers met een onmenselijk reactie vermogen.
In het echt heb je natuurlijk veel vaker te maken met kleine foutjes en vertragingen in het spel, maar dat zou een voetbalspel gewoon onspeelbaar maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:28 schreef noobr het volgende:
Nee, weet ik![]()
Maar dat vind ik wel realistischer dan professioneel hoor, qua spel dan, niet qua uitslag natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Silv het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/42170297
Mehehe.
Manager Mode man.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind offline maar niks aan, net weer geprobeerd maar ik verveel me er al snel mee. Het is net toch net een tikkie te makkelijk en elke wedstrijd is naar mijn idee hetzelfde
Ja, dat doe ik ook maar vind het niet zo leukquote:
slapstick doelpuntquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Silv het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/42170297
Mehehe.
Wat ik vooral mis is entourage en dergelijke. Met Fifa 10 heb ik 't nog wel gedaan in het begin maar een hele tijd later toch live gekocht en dat is gewoon een stuk interessanter, alsmede duizendmaal frustrerender maar dat hoort gewoon bij voetbal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind offline maar niks aan, net weer geprobeerd maar ik verveel me er al snel mee. Het is net toch net een tikkie te makkelijk en elke wedstrijd is naar mijn idee hetzelfde
4 wedstrijden die werden gecancelt... allemaal stond ik voor of gelijk, en nota bene de 5e die ik met 0-2 verlies - gaat wel door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik wordt steeds afgemeld bij EAHeb nog geen wedstrijd uit kunnen spelen..
Ik ben nu begonnen met Wolfsburg en FC Utrechtquote:
Denk het! Vind het in vergelijking met Fifa 10 makkelijker geworden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef Silv het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 1 op 1 met de keeper dik slecht is?
Ben je Duits?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik scoor echt supervaak in de laatste minuut, offline en online
Heb ik bijna nooit last van eigenlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens mij zitten er magneten in de doel palen en in de bal of niet? Wat allemachtig frustrerend is het dat je zo'n 5 keer per wedstrijd de palen raakt.
Ik heb bijna alles nu op Manual staan, wat best lastig is naar mijn mening. Bij Fifa 10 maakte ik echt 5-0 per wedstrijd. Nu is het vaak winnen met 1 doelpunt verschil.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Denk het! Vind het in vergelijking met Fifa 10 makkelijker geworden!
Op welk niveau staat de keeper eigenlijk online?
Je moet het wel veranderen he. Dus die speler moet je helemaal uit de selectie halen (dus ook niet bij de wissels) en dan zou hij het moeten doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit steeds met een probleem in manager mode, als ik in een wedstrijd een rooie kaart krijg en voor de volgende wedstrijd me squad aanpas, vraagt ie nog steeds of ik me squad automatisch of manual wil aanpassen. Pas ik hem daar manual aan, dan is er helemaal geen optie om naar de wedstrijd te gaan?Dus kom ik weer terug bij manual of automatisch, dan maar automatisch en in het laatste menu met controller settings enzo nog eens aanpassen.
Je kan korte metten maken met hoge dieptepassen door de 'Running Jockey' te combineren met een 'Secondary Press'.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef mr-green het volgende:
Verder ben ik nog steeds heel negatief over de hoge steekpass. Ik heb te vaak dat (voornamelijk teams als Chelsea) een steekpass geeft op Drogba of Anelka en dat je als verdediger hoe goed je het ook doet gewoon kansloos bent en de keeper ook...
Hmm dan heb ik hem misschien bij wissels gedropt, zou kunnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je moet het wel veranderen he. Dus die speler moet je helemaal uit de selectie halen (dus ook niet bij de wissels) en dan zou hij het moeten doen
Kan niet andersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik hem misschien bij wissels gedropt, zou kunnen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kan niet anders
Ik heb trouwens Eriksen gehuurd van Ajax...met Feyenoord![]()
Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :Squote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]haha
Eriksen is bij mij best goed geworden.
Bij mij is Eriksen in 1,5 seizoen 5 punten omhoog gegaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :S
Hier hetzelfde. Heb wijnaldum met Middlesbrough gekocht van Feyenoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij mij worden ze echt niet goed. Ik sta onverslagen eerste en heel me verdediging is slechter geworden. Alleen Wijnaldum is met 1 puntje omhoog gegaan de rest bijna allemaal achteruit. Snap er echt niks van :S
Raar zeg :Squote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij is Eriksen in 1,5 seizoen 5 punten omhoog gegaan
Ik heb gezeik met mijn internet dus heb al 2-3 dagen niet kunnen spelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:41 schreef Santello het volgende:
Godverdomme, wil een keer top 5 staan.
Je gaat toch ook niet Fifa spelen op een PC. Dat is net zoiets als een RTS op een console spelen.quote:
Als me internet het weer goed doet dan wel. Ik stond 5e maar geen idee waar ik nu staquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Nevermind.. het volgende:
Speelt iemand nog online voor het klassement deze dagen?
Ja ik speel nog gewoon ranked ja. Weliswaar op de xbox.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Nevermind.. het volgende:
Speelt iemand nog online voor het klassement deze dagen?
Zag je toevallig op de 6e plaats staanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als me internet het weer goed doet dan wel. Ik stond 5e maar geen idee waar ik nu sta
6de:Pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als me internet het weer goed doet dan wel. Ik stond 5e maar geen idee waar ik nu sta
Ah, dat valt me nog mee. Had wel een potje verloren als laatste omdat me internet wegviel. Wedstrijd zat in de 6e minuutquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zag je toevallig op de 6e plaats staan
Ik heb Lukaku in de Spits.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Raar zeg :S
Daarom vind ik het ook iets minder. De spelers die wat toevoegen aan Feyenoord (dus zo rond 75) vind ik niet realistisch maar als ik spelers ga halen van 67-68-69 of dergelijke dan gaan ze never nooit omhoog heb ik het idee
Mja, misschien maar ff doorspelen dan. Wilde gister een speler kopen van 72 die 6''5 groot was en 90 in body strength. Helaas sloot net toen de transfermarkt dus straks maar weer ff proberen
Is er allemaal uitgesloopt. Het is Manager Mode Lite.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Assassin92 het volgende:
Waar zie je iets van je scouts? Dat ben ik in FIfa 11 heul nog niet tegen gekomen...
Ik heb net gekocht:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Lukaku in de Spits.Met geen 8 man van de bal te krijgen en nog zó jong.
Je kunt ook geen trainersstaf enzo uitbreiden.... ik vind ook nergens statistieken terugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is er allemaal uitgesloopt. Het is Manager Mode Lite.
Zit er wel gewoon bij hoor. Insider ofzo heet het, iets met nieuws in ieder geval.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Je kunt ook geen trainersstaf enzo uitbreiden.... ik vind ook nergens statistieken terug
Wel de aller basic dingen als goals en assists... maar ik vind het ook altijd leuk om te zien hoeveel tackles iemand in een seizoen heeft gemaakt, en hoeveel schoten etc. etc.
waar dan? Ik heb niet over wedstrijden, doelpunten en assists.... maar aantal tackles, dribbles, korte/lange passes etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zit er wel gewoon bij hoor. Insider ofzo heet het, iets met nieuws in ieder geval.
Sorry, niet goed gelezen. Dat heb je inderdaad nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
waar dan? Ik heb niet over wedstrijden, doelpunten en assists.... maar aantal tackles, dribbles, korte/lange passes etc.
Last zeg je? Ik lig altijd in een deuk, vind het mooi om te zien. Hopelijk gaan bepaalde grappige bugs er nooit uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Leuk al die bugs, gelukkig heb ik er zelf nog nooit last van gehad.
Online is ook veel leuker. Ik ga vanavond ook weer potjes doen aangezien me internet weer in orde is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Pff ik ga snel Live gold halen, online vind ik veel mooier
Achja, ik heb ook wel eens geen buitenspelcall gehad terwijl het toch echt buitenspel wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:13 schreef Reddiablo het volgende:
en nu een buitenspelcall die absoluut geen buitenspel is... met herhaling en de belijning staan er gewoon nog 3 man achter
Ja, buitenspel is echt raar. Ik heb echt momenten gehad waar ik 100% zeker wist dat het toch echt geen buitenspel wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook wel eens geen buitenspelcall gehad terwijl het toch echt buitenspel was
Ik heb een keer buitenspel gekregen op het moment dat een speler die geblesseerd op de grond lag het buitenspel ophief..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, buitenspel is echt raar. Ik heb echt momenten gehad waar ik 100% zeker wist dat het toch echt geen buitenspel was
Ja maar dit was echt de afstand dat Wamberto ooit tegen Utrecht buitenspel was.;.. en dan worden de lijnen getrekkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook wel eens geen buitenspelcall gehad terwijl het toch echt buitenspel was
Ik wil je wel uitdagen. Ajax - Feyenoord?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Online is ook veel leuker. Ik ga vanavond ook weer potjes doen aangezien me internet weer in orde is.
Online heeft wel zo zijn frustraties want het speelt toch wel heel anders dan tegen de computer. Maar het winnen van wedstrijden is leuker en als je tegen een gewaagde speler speelt dan kunnen er leuke potjes ontstaan.
Bij de computer is het vooral breien aan een aanval maar online jas je er gewoon doorheen
Je weet me Gamertag?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitdagen. Ajax - Feyenoord?
Zal je zo wel even toevoegen
Jammer van de lag, had daarvoor en erna bij ranked nergens last van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je weet me Gamertag?
Ik heb net iemand verwijdert uit me lijst dus als het goed is moet je me kunnen toevoegen
Dat ja, gister schiet ik in 1 wedstrijd 2 keer op de paal en 1 op de lat, 0-0quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Online is ook veel leuker. Ik ga vanavond ook weer potjes doen aangezien me internet weer in orde is.
Online heeft wel zo zijn frustraties want het speelt toch wel heel anders dan tegen de computer. Maar het winnen van wedstrijden is leuker en als je tegen een gewaagde speler speelt dan kunnen er leuke potjes ontstaan.
Bij de computer is het vooral breien aan een aanval maar online jas je er gewoon doorheen
Carrieremodus? Ik doe nu toernooi maar denk dat ik maar overga op Carierrequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:48 schreef Rijstbal het volgende:
Lekkerrrrr. Net gewonnen van Real Madrid met Ajax in de kwartfinales van de CL. Suarez maakte de 3-2 in de laatste minuut what you know about these stereotypes?an de blesure tijd.
Nu tegen Barcalona. en als ik dat win kom ik waarschijnlijk Inter tegen (Of Bayern).
Ja, ik denk dat iemand wat aan het downloaden was ofzo. Normaliter speel ik ook savonds dan is het altijd lag vrijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Jammer van de lag, had daarvoor en erna bij ranked nergens last van.
Maar zelfs met lag bleek je een maatje te groot, valt me vooral op hoe makkelijk je mijn spelers uitkapt.
Terug naar het trainingsveld!
Hoe doe je dat uitkappen? Alleen linker stick opzij of gebruik je dan ook de rechter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat iemand wat aan het downloaden was ofzo. Normaliter speel ik ook savonds dan is het altijd lag vrij
Als jij het weet, vertel het mij danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe doe je dat uitkappen? Alleen linker stick opzij of gebruik je dan ook de rechter?
Ik heb vanavond weer tijd om te spelen dus reken jezelf nog maar niet rijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef Santello het volgende:
6.Santelllo
7. | 7 | Ronaldo
zo zie ik het graag!
HAHAHAquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Fuck you
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42535268
headshotquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Fuck you
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42535268
Details ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:16 schreef ego-tripper het volgende:
Santello is een eerste klas prutser bah bah. Wat een gruwelijk slechte potjes waren dat van ons:P
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag ook maar wat online potjes gespeeld AEK Athene is echt goed !
Er mee gewonnen van Man U en Liverpool met groot gemak.
Het mooie is ook zelden heeft iemand het doorquote:
Is toch ook gewoon be a pro? Behalve dat je nu ook europese wedstrijden speelt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Al me irritaties zijn weg nu met carrière, speel nu met Player modus. Had die mode even verkeerd begrepen, dacht dat het alleen be a pro was. Gewoon wedstrijdjes knallen zonder al die zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |