hebben jullie beiden de ports openstaan? daar zou het aan kunnen liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:04 schreef JaxterNL het volgende:
Ik wil tegen een vriend online spelen, maar telkens als diegene die is uitgenodigd wil joinen staat er na een minuut laden: de verbinding met je tegenstander is verbroken.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen??
Eeeuh? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
hebben jullie beiden de ports openstaan? daar zou het aan kunnen liggen
Bij FIFA als je naar online spelen gaat, moet ergens staan hoe je verbinding is. Je hebt 3 woorden, waarschijnlijk staat die bij jou op moderate, of het moet iets anders zijn. Ligt aan je firewall ofzo.quote:
Ik heb met alle spellen altijd nog moderate gehad op me xbox, verder nooit problemen mee gehad. Welke poorten zijn dat voor de xbox? Dan zet ik ze er eindelijk maar eens in aangezien FIFA online nog niet echt soepel werkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:34 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Bij FIFA als je naar online spelen gaat, moet ergens staan hoe je verbinding is. Je hebt 3 woorden, waarschijnlijk staat die bij jou op moderate, of het moet iets anders zijn. Ligt aan je firewall ofzo.
Als je een x360 hebt kan je ook op een andere manier kijken hoe je verbinding is, bij instellingen, connection en dan test connection.
• Port 88 (UDP)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb met alle spellen altijd nog moderate gehad op me xbox, verder nooit problemen mee gehad. Welke poorten zijn dat voor de xbox? Dan zet ik ze er eindelijk maar eens in aangezien FIFA online nog niet echt soepel werkt.
Okéquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
• Port 88 (UDP)
• Port 3074 (UDP and TCP)
• Port 53 (UDP and TCP)
• Port 80 (TCP)
Ik heb overigens ook altijd moderate gehad, had alleen bij GTAIV en FIFA 11 last van.
Ja daar had ik al zo'n hekel aan bij FIFA 10.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Verdomme.. Contract met Ruiz loopt over 5 maanden af en heb niet genoeg geld om te verlengen. Zit nu net in de transferperiode, maar het bestuur wil de kern van het team niet veranderen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
Net de nummer 1 van Nederland verslagen met 2-0
Levymaster?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
Oh shit, ik bedoel Kwaliteit. Hij stond wel 1e maar nu niet meer dusquote:
PS3 of 360?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
360quote:
Het gaat bij mij ook op en neer hoor. Daarna had ik verloren met 0-1 (goal uit een corner dat is helemaal zuur) en daarna voetballes gekregen met 1-4 van iemand 10 levels lagerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:46 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Netjes.
Het lukt mij bijna niet meer meer om matches te winnen..
Het is natuurlijk helemaal geweldig als je kan winnen, maar het komt mij te vaak voor dat het door hele kleine domme dingen komt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook op en neer hoor. Daarna had ik verloren met 0-1 (goal uit een corner dat is helemaal zuur) en daarna voetballes gekregen met 1-4 van iemand 10 levels lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |