Je kunt ook geen trainersstaf enzo uitbreiden.... ik vind ook nergens statistieken terugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is er allemaal uitgesloopt. Het is Manager Mode Lite.
Zit er wel gewoon bij hoor. Insider ofzo heet het, iets met nieuws in ieder geval.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Je kunt ook geen trainersstaf enzo uitbreiden.... ik vind ook nergens statistieken terug
Wel de aller basic dingen als goals en assists... maar ik vind het ook altijd leuk om te zien hoeveel tackles iemand in een seizoen heeft gemaakt, en hoeveel schoten etc. etc.
waar dan? Ik heb niet over wedstrijden, doelpunten en assists.... maar aantal tackles, dribbles, korte/lange passes etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zit er wel gewoon bij hoor. Insider ofzo heet het, iets met nieuws in ieder geval.
Sorry, niet goed gelezen. Dat heb je inderdaad nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
waar dan? Ik heb niet over wedstrijden, doelpunten en assists.... maar aantal tackles, dribbles, korte/lange passes etc.
Last zeg je? Ik lig altijd in een deuk, vind het mooi om te zien. Hopelijk gaan bepaalde grappige bugs er nooit uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Leuk al die bugs, gelukkig heb ik er zelf nog nooit last van gehad.
Online is ook veel leuker. Ik ga vanavond ook weer potjes doen aangezien me internet weer in orde is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Pff ik ga snel Live gold halen, online vind ik veel mooier
Achja, ik heb ook wel eens geen buitenspelcall gehad terwijl het toch echt buitenspel wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:13 schreef Reddiablo het volgende:
en nu een buitenspelcall die absoluut geen buitenspel is... met herhaling en de belijning staan er gewoon nog 3 man achter
Ja, buitenspel is echt raar. Ik heb echt momenten gehad waar ik 100% zeker wist dat het toch echt geen buitenspel wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook wel eens geen buitenspelcall gehad terwijl het toch echt buitenspel was
Ik heb een keer buitenspel gekregen op het moment dat een speler die geblesseerd op de grond lag het buitenspel ophief..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, buitenspel is echt raar. Ik heb echt momenten gehad waar ik 100% zeker wist dat het toch echt geen buitenspel was
Ja maar dit was echt de afstand dat Wamberto ooit tegen Utrecht buitenspel was.;.. en dan worden de lijnen getrekkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook wel eens geen buitenspelcall gehad terwijl het toch echt buitenspel was
Ik wil je wel uitdagen. Ajax - Feyenoord?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Online is ook veel leuker. Ik ga vanavond ook weer potjes doen aangezien me internet weer in orde is.
Online heeft wel zo zijn frustraties want het speelt toch wel heel anders dan tegen de computer. Maar het winnen van wedstrijden is leuker en als je tegen een gewaagde speler speelt dan kunnen er leuke potjes ontstaan.
Bij de computer is het vooral breien aan een aanval maar online jas je er gewoon doorheen
Je weet me Gamertag?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitdagen. Ajax - Feyenoord?
Zal je zo wel even toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |