Realistischer, moeilijker. Als je er eenmaal in zit is het een heerlijke gamequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Fenomeno het volgende:
Is het daadwerkelijk beter dan Fifa 10, moet morgen naar de stad voor een broek en denk dat ik em maar meteen meeneem
Voortdurend, maar om een of andere reden Dekken de verdedigers van mijn tegenstwnder op 10cm en die van mij eiken op een meter of 3quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
gebruik je afdekken? (LT op xbox)
Je moet even je formatie aanpassen (offline X drukken bij formatie selecteren) en dan kan je zelf aanvallende en verdedigende looplijnen instellen, dat scheelt een hoop. Zo laat ik mijn backs iets naar binnen knijpen en centrale verdedigers naar elkaar toe.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef Tisar.Walker het volgende:
Ik heb het nu al ontzettend gehad, ik kan niet meer winnen en ik weet NIET hoe het kan. Ik heb het in het vorige topic ook gevraagd maar er is zo te zie niemand geweest die er een goed antwoord op kan geven.
Op 1 of andere manier lukt het mij niet om een aanval op te zetten, maakt niet uit met welk team ik speel. Van Ajax tot Real Madrid.
De spelers blijven gewoon staan tenzij ik 1 tweetjes ga doen. Maar als de tegenstander aan de aanval gaat loopt IEDEREEN mee. Ik heb ook alle mogelijke combinaties geprobeerd wat betreft tactics en opstellingen. Van ontzettend verdedigend tot extreem aanvallend.
Welke opstellingen en tactics gebruiken jullie?
Head 2 head en dan leaderboards en dan heb je daar ergens een knop om voor Nederlandquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:51 schreef mash_ het volgende:
waar kan je zien hoeveelste je van nederland staat dan?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een link met video's van Fifa 11 van de EA site? Ik kan geen overzichtje vinden ofzo.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41702705 hier tochquote:
Man City vs Hollandquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef Flashbag het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41502422
WOAAAH de 3-2 online!
Lach maar. Die ander moet nu een nieuwe controller kopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:35 schreef mash_ het volgende:
haha sta ik in de 88e min 2-1 achter. win ik met 2-3
Die kans zit er inquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lach maar. Die ander moet nu een nieuwe controller kopen.
Nee, heb in totaal maar 1 keer een disconnect gehad. Misschien toch je eigen internet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef Apekoek het volgende:
Jezus wat erger ik mij aan de disconnects op de PS3, iedereen hier nog last van?? Elke wedstrijd maar weer, of in de rust of net na de wedstrijd of tijdens de eerste 10 minuten, constant!
Ja, dan zie ik alleen die. Is daar geen homepage van ofzo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41702705 hier toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |