hebben jullie beiden de ports openstaan? daar zou het aan kunnen liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:04 schreef JaxterNL het volgende:
Ik wil tegen een vriend online spelen, maar telkens als diegene die is uitgenodigd wil joinen staat er na een minuut laden: de verbinding met je tegenstander is verbroken.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen??
Eeeuh? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
hebben jullie beiden de ports openstaan? daar zou het aan kunnen liggen
Bij FIFA als je naar online spelen gaat, moet ergens staan hoe je verbinding is. Je hebt 3 woorden, waarschijnlijk staat die bij jou op moderate, of het moet iets anders zijn. Ligt aan je firewall ofzo.quote:
Ik heb met alle spellen altijd nog moderate gehad op me xbox, verder nooit problemen mee gehad. Welke poorten zijn dat voor de xbox? Dan zet ik ze er eindelijk maar eens in aangezien FIFA online nog niet echt soepel werkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:34 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Bij FIFA als je naar online spelen gaat, moet ergens staan hoe je verbinding is. Je hebt 3 woorden, waarschijnlijk staat die bij jou op moderate, of het moet iets anders zijn. Ligt aan je firewall ofzo.
Als je een x360 hebt kan je ook op een andere manier kijken hoe je verbinding is, bij instellingen, connection en dan test connection.
• Port 88 (UDP)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb met alle spellen altijd nog moderate gehad op me xbox, verder nooit problemen mee gehad. Welke poorten zijn dat voor de xbox? Dan zet ik ze er eindelijk maar eens in aangezien FIFA online nog niet echt soepel werkt.
Okéquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
• Port 88 (UDP)
• Port 3074 (UDP and TCP)
• Port 53 (UDP and TCP)
• Port 80 (TCP)
Ik heb overigens ook altijd moderate gehad, had alleen bij GTAIV en FIFA 11 last van.
Ja daar had ik al zo'n hekel aan bij FIFA 10.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Verdomme.. Contract met Ruiz loopt over 5 maanden af en heb niet genoeg geld om te verlengen. Zit nu net in de transferperiode, maar het bestuur wil de kern van het team niet veranderen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
Net de nummer 1 van Nederland verslagen met 2-0
Levymaster?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
Oh shit, ik bedoel Kwaliteit. Hij stond wel 1e maar nu niet meer dusquote:
PS3 of 360?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef Sinnie het volgende:
360quote:
Het gaat bij mij ook op en neer hoor. Daarna had ik verloren met 0-1 (goal uit een corner dat is helemaal zuur) en daarna voetballes gekregen met 1-4 van iemand 10 levels lagerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:46 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Netjes.
Het lukt mij bijna niet meer meer om matches te winnen..
Het is natuurlijk helemaal geweldig als je kan winnen, maar het komt mij te vaak voor dat het door hele kleine domme dingen komt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook op en neer hoor. Daarna had ik verloren met 0-1 (goal uit een corner dat is helemaal zuur) en daarna voetballes gekregen met 1-4 van iemand 10 levels lager
Nou ik vind het vooral vervelend als ik met mijn 'ervaring' gewoon helemaal word weggetikt. Ik heb wedstrijden bij gehad waar ik geen geen schot op doel kreeg. Erg frustrerend is dat. Gelukkig wisselt dat wel af met overwinningen maar toch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:49 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk helemaal geweldig als je kan winnen, maar het komt mij te vaak voor dat het door hele kleine domme dingen komt.
Ik ben gek op cijfertjes, dus het is niet altijd goed voor mijn cijfertjes als ik verlies, dat haalt ook een beetje de fun eruit.
Uit pure frustratie heb ik gisteravond een controller kapot gegooid, ik snapte gewoon NIET waarom ik niet meer kon winnen.
Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef Revje1 het volgende:
Voor mensen die Fifa 11 voor de PS3 willen kopen. Ik heb hier nog een exemplaar liggen.
Deze is nog niet gebruikt en zit ook nog helemaal in het plastic. Voor 40 euro inclusief verzenden mag tie weg.
Pm maar als er interesse is.
Hoe doe je dat scoutenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Die scout is wel iets te goed. Ik heb nu met Twente mijn scout op 10 en scout net een jongen van 17 die 84 gemiddeld is. Kostte me 3m om te laten tekenen, is 11m waard.
Ik heb je een message gestuurd voor een potje, lijkt dat je wat? Ik kan je niet toevoegen, door je gekke | 7 |.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:28 schreef Sinnie het volgende:
Nogmaals voor jou:
We hebben al gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldo
5-1 Chelski - Inter![]()
Zoals hier boven al gevraagd is, en is er eigenlijk wel iets van 'personeel' oid. in fifa 11? Ik kan helemaal niks vinden mbt. tot personeel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Die scout is wel iets te goed. Ik heb nu met Twente mijn scout op 10 en scout net een jongen van 17 die 84 gemiddeld is. Kostte me 3m om te laten tekenen, is 11m waard.
Is gewoon i 7 i ronaldoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb je een message gestuurd voor een potje, lijkt dat je wat? Ik kan je niet toevoegen, door je gekke | 7 |.
Ik heb heel vaak dat ik de bal 90 minuten rond tik alleen gewoon niet door de verdediging heen komquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou ik vind het vooral vervelend als ik met mijn 'ervaring' gewoon helemaal word weggetikt. Ik heb wedstrijden bij gehad waar ik geen geen schot op doel kreeg. Erg frustrerend is dat. Gelukkig wisselt dat wel af met overwinningen maar toch.
Maar zo boos dat ik echt iets kapot gooide ben ik niet geweest. Maar 'godverdomme' of 'tering' komt er regelmatig uit bij mij
Heb ik ook hoor. Ik krijg er bij mij de counter instelling er maar niet uit. Ik weet precies hoe ik wil spelen, steekballen over de flanken, man voorbij en naar binnen gaan en afleggen. Maar ik kan dat gewoon niet want ik ga altijd dwars door het midden. Krijg het er maar niet uit bij mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik de bal 90 minuten rond tik alleen gewoon niet door de verdediging heen kom
Je hebt het over FIFA 10?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef TheDutchguy het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:53 schreef Reddiablo het volgende:
tvp,
heb hem inmiddels ook
Meteen naar Engels commentaar
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
aaaaaaagh
de pc versie van 11 lijkt me een directe port van Fifa10 op de consoles...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee, bij transfers staat scouten. Tenminste, op de pc.
Ja. Je kunt het gebruiken bij ranked matches.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:30 schreef Mindstate het volgende:
Dat Live Season, staat dat dan ook ingeschakeld bij de gewone 1 vs 1 klassementsmatches online?
Met schieten moet je niet teveel richten.. Meestal is 'recht' naar het doel + je aanloophoek genoeg om 'm mooi 'n hoek in te laten zwaaien. Je moet bijvoorbeeld niet helemaal naar boven richten, zoals bij PES wel kan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb hem nu een weekje voor de xbox 360 en moet zeggen dat het heel goed bevalt. Hiervoor heb ik vanaf +- 2003 alleen maar PES gedaan, maar de laatste edities vielen me zo tegen dat ik ben overgestapt.
Ik zit nu in maart 2011 met de manager carriere op niveau professioneel, ben begonnen bij Nottingham Forest en sta net voor Burnley eerste in de championship (moet minimaal 2e worden van het bestuur). Ik speel nu 4-4-2 waarbij ik tussen middenveld en verdediging blijf tikken totdat er ruimte ontstaat, meestal op de flanken. Daar heb twee snelle flankspelers die makkelijk langs een back kunnen komen om een voorzet te geven.
Ook staan de aanvallers op scherp en kan ik soms een van hen vrij voor de keeper zetten met een een-tweetje of een steekpass vanuit het middenveld: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/42114812
De gameplay was op het begin wel wennen. Je kan niet zoals met PES de hele tijd met de bal rennen, want de eerste tegenstander die je tegenkomt pakt dan meteen de bal af. Er is echt een goede actie of een trucje nodig om langs iemand te komen. Dat maakt het wel een stuk realistischer. Het valt me wel tegen dat ik nog nooit met een afstandsschot heb gescoord. Meestal wordt een schot geblokt en als het schot wel door de verdediging komt is het vaak een rollertje net langs de paal of een enorme afzwaaier. Misschien ligt het aan het niveau van de spelers, misschien komt het doordat ik meestal zonder LB (geplaatst schot) schiet. Iemand tips misschien?
Ik ben nog niet online begonnen, dat durf ik nog niet aan met mijn fifa skillsmaar ik ben wal van plan om binnenkort online te beginnen.
Dat is wel triest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja. Je kunt het gebruiken bij ranked matches.
Dat staat ook bij de ps3 versie oordeel van de scout of zo iets maar wat het nou precies doet is niet duidelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:20 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee, bij transfers staat scouten. Tenminste, op de pc.
Volgens mij filter je met die optie de volgens de scout onhaalbare spelers uit je zoekresultaatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat staat ook bij de ps3 versie oordeel van de scout of zo iets maar wat het nou precies doet is niet duidelijk.
Aan de andere kant, als jij of Classic XI of World XI instelt als favoriet team, kun je ook ranked spelen, alleen heb je dan een AEK athene shirtquote:
Jep heb ik dus ook nog steeds.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Assassin92 het volgende:
Kom ik binnen 10 minuten 2 - 0 voor met Ajax op Madrid, verbreekt de connectie
Je verlanglijst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waar blijven spelers die je op je verlanglijstje zet?
Heb nog nooit Nederlands commentaar ingesteldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:53 schreef Reddiablo het volgende:
tvp,
heb hem inmiddels ook
Meteen naar Engels commentaar
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
hij zet een tackle in
aaaaaaagh
Dat niet, maar er zit 1 heel vet ding in!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Goldfish80 het volgende:
Heeft iemand de wii versie van fifa 11?
Ja. Ik denk dat er vast wel iemand is die de wii versie van Fifa 11 heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Goldfish80 het volgende:
Heeft iemand de wii versie van fifa 11?
Bij mij gaat er ook wel heel wat de korte hoek in hoor. Je moet gewoon kijken hoe de keeper staat..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Toch vind ik niet heel veel verander tov fifa10.
Na een potje of 30 online, vind ik het nog steeds veel van hetzelfde. Met name het afmaken. Ik vind keepers gewoon te goed. Wanneer gaat er nou eens een lekker schot in van buiten de 16? Dat gebeurt echt zelden.
Zelfde met 1on1 situaties met de keeper. Als je in de Arena mode zit kun je heerlijke schoten lossen (ook in de korte hoek). Online moet je of afspelen op een medespeler of de lange hoek kiezen. Korte hoek is nagenoeg onmogelijk. Dat slaat echt nergens op. En zorgt er ook weer voor dat er nog steeds te veel dezelfde goals zijn. Niet identiek, maar het principe is hetzelfde. Rondtikken op het middenveld en de rennende speler aanspelen. Net zo lang tot je op de keeper af kunt. Vervolgens afspelen of in de lange hoek schuiven.
Met name de korte hoek die je gewoon niet kunt gebruiken eigenlijk vind ik echt storend. Zorgt ervoor dat je automatisch andere oplossingen zoekt, omdat je weet dat de bal vanuit een bepaalde hoek nooit erin kan.
De nieuwe ‘’physical’’ animaties maken het al een compleet ander spel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind gewoon dat keepers te vaak wereldreddingen maken. Met name op schoten vanaf randje 16.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij gaat er ook wel heel wat de korte hoek in hoor. Je moet gewoon kijken hoe de keeper staat..
quote:
Staat ergens tussen de zoekopties als je naar spelers zoekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En waar vind je die terug?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42141056quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Fukjoeman het volgende:
Na een potje of 30 online, vind ik het nog steeds veel van hetzelfde. Met name het afmaken. Ik vind keepers gewoon te goed. Wanneer gaat er nou eens een lekker schot in van buiten de 16? Dat gebeurt echt zelden.
Zelfde met 1on1 situaties met de keeper. Als je in de Arena mode zit kun je heerlijke schoten lossen (ook in de korte hoek). Online moet je of afspelen op een medespeler of de lange hoek kiezen. Korte hoek is nagenoeg onmogelijk. Dat slaat echt nergens op. En zorgt er ook weer voor dat er nog steeds te veel dezelfde goals zijn. Niet identiek, maar het principe is hetzelfde. Rondtikken op het middenveld en de rennende speler aanspelen. Net zo lang tot je op de keeper af kunt. Vervolgens afspelen of in de lange hoek schuiven.
Met name de korte hoek die je gewoon niet kunt gebruiken eigenlijk vind ik echt storend. Zorgt ervoor dat je automatisch andere oplossingen zoekt, omdat je weet dat de bal vanuit een bepaalde hoek nooit erin kan.
Nee, semi-pro is lekker realistisch. Win je elke wedstrijd met meer dan 10 doelpunten verschilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef noobr het volgende:
Ik speel op semi proMaar niet omdat ik proffesioneel niet aan kan, maar proffesioneel vind ik echt fucking onrealistisch, had er een paar potjes mee gespeeld, ik kwam een aantal keer alleen voor de keep schiet ik van redelijk dichtbij keihard richting de kruising en dan houd de keeper de bal tegen
![]()
Dat is echt nep die keepers met een onmenselijk reactie vermogen.
In het echt heb je natuurlijk veel vaker te maken met kleine foutjes en vertragingen in het spel, maar dat zou een voetbalspel gewoon onspeelbaar maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:28 schreef noobr het volgende:
Nee, weet ik![]()
Maar dat vind ik wel realistischer dan professioneel hoor, qua spel dan, niet qua uitslag natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Silv het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/42170297
Mehehe.
Manager Mode man.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind offline maar niks aan, net weer geprobeerd maar ik verveel me er al snel mee. Het is net toch net een tikkie te makkelijk en elke wedstrijd is naar mijn idee hetzelfde
Ja, dat doe ik ook maar vind het niet zo leukquote:
slapstick doelpuntquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:13 schreef Silv het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/42170297
Mehehe.
Wat ik vooral mis is entourage en dergelijke. Met Fifa 10 heb ik 't nog wel gedaan in het begin maar een hele tijd later toch live gekocht en dat is gewoon een stuk interessanter, alsmede duizendmaal frustrerender maar dat hoort gewoon bij voetbal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind offline maar niks aan, net weer geprobeerd maar ik verveel me er al snel mee. Het is net toch net een tikkie te makkelijk en elke wedstrijd is naar mijn idee hetzelfde
4 wedstrijden die werden gecancelt... allemaal stond ik voor of gelijk, en nota bene de 5e die ik met 0-2 verlies - gaat wel door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik wordt steeds afgemeld bij EAHeb nog geen wedstrijd uit kunnen spelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |